Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozumiem że włożenie dużego nowoczesnego silnika do tego typu auta uważasz za łatwiznę? Wg mnie to bmw niepotrzebnie kombinuje. Wysokoobrotowe silniki /i w sumie też duże!/w takich autach to bezsens, takie rozwiązania są dobre na tor, w cywilnych autach zawsze lepiej sprawdzać się będzie jednostka dająca b.komfortową charakterystykę pracy. AMG bez problemu mogłoby włożyć pod maskę jakąś 300-400 konną kosiarkę, pytanie tylko, po co?, dla sztuki?

Zauważcie, że nowe m3 wcale nie jest specjalnie lekkie, z kilkoma opcjami ważyć będzie pewnie ok 1700kg, to b.dużo, a chwalą się że silnik jest lżejszy od poprzedniego r6 o kilkanaście kg :roll2: i że ma karbonowy dach... Wspomniana corvetta, fakt że bez tylnej kanapy, ale też z "ciężkim" sześciolitrowym v8, jest znacznie lżejsza i skręca b.dobrze.

 

pzd.

 

to w takim razie po co masz w pseudonimie m-powerek? przeciez wiesz ze wszystkie mpower sa wysokoobrotowe , czlowieku chyba sam sie zagubiles w tym co piszesz :worried: :twisted2: czy masz plakat corrvetty powieszony nad twoim lozkiem?

 

a odnosnie testow w gazetach, przeciez wiadomo ze taki test to jest reklama platna, nic wiecej, czy myslales ze gazety robia to bezinteresownie?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bez sensu klotnia. nie ma co porownywac silnikow mercedesa ktore maja duzo wieksza pojemnosc + 2 trubiny badz kompresory z silnikami bmw, o duzo mniejszej pojemnosci bez doladowania.

 

kazdy madry wie ze najprostszy sposob na duza moc to jest duza pojemnosc lub jeszcze latwiej wsadzic turbo... bmw nie idzie na latwize.

 

 

m-powerek wyobraz sobie teraz ze to V10 lub V8 bmw sadzasz turbo lub 2 turbo pozadnie zestrojone... i co dalej mercedes bedzie wygrywal?? mercedes na sile proboje odmlodzic swoja klijentele, po czesci mu sie udaje choc bardzo powoli.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano

to w takim razie po co masz w pseudonimie m-powerek? przeciez wiesz ze wszystkie mpower sa wysokoobrotowe , czlowieku chyba sam sie zagubiles w tym co piszesz :worried: :twisted2: czy masz plakat corrvetty powieszony nad twoim lozkiem?

 

a odnosnie testow w gazetach, przeciez wiadomo ze taki test to jest reklama platna, nic wiecej, czy myslales ze gazety robia to bezinteresownie?

 

Nie kompromituj się

 

W czym się zagubiłem?, czy ja gdzieś pisałem, że emki to złe auta, przeciwnie, uważam że są super, zwłaszcza silniki, tyle że coraz mniej pasują do reszty "pakietu" - proste? Odnośnie plakatu to nie będę Ci odpowiadał, bo chyba sam widzisz że się ośmieszasz /wiesz co to jest przykład w ogóle?/.

Odnośnie testów, to rozumiem że jedni płacą, a inni święci i że jak jeden silnik ma np 400nm a inny 600nm to też nieprawda, tylko ktoś więcej posmarował, jaasssne.

 

ps. Ty masz nika A, bo acs?, bo może jakiś nowy m5A wyszedł?, czy od AA :?: :modlitwa:

Opublikowano

to w takim razie po co masz w pseudonimie m-powerek? przeciez wiesz ze wszystkie mpower sa wysokoobrotowe , czlowieku chyba sam sie zagubiles w tym co piszesz :worried: :twisted2: czy masz plakat corrvetty powieszony nad twoim lozkiem?

 

a odnosnie testow w gazetach, przeciez wiadomo ze taki test to jest reklama platna, nic wiecej, czy myslales ze gazety robia to bezinteresownie?

 

Nie kompromituj się

 

W czym się zagubiłem?, czy ja gdzieś pisałem, że emki to złe auta, przeciwnie, uważam że są super, zwłaszcza silniki, tyle że coraz mniej pasują do reszty "pakietu" - proste? Odnośnie plakatu to nie będę Ci odpowiadał, bo chyba sam widzisz że się ośmieszasz /wiesz co to jest przykład w ogóle?/.

Odnośnie testów, to rozumiem że jedni płacą, a inni święci i że jak jeden silnik ma np 400nm a inny 600nm to też nieprawda, tylko ktoś więcej posmarował, jaasssne.

 

ps. Ty masz nika A, bo acs?, bo może jakiś nowy m5A wyszedł?, czy od AA :?: :modlitwa:

 

nie znasz sie na zartach czlowieku :mrgreen: , nie podniecam sie testami tak jak ty :dance:

jakbys mial troche wiecej oleju w glowie to bys sie domyslil ze A to jest od imienia :twisted2:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
bez sensu klotnia. nie ma co porownywac silnikow mercedesa ktore maja duzo wieksza pojemnosc + 2 trubiny badz kompresory z silnikami bmw, o duzo mniejszej pojemnosci bez doladowania.

 

kazdy madry wie ze najprostszy sposob na duza moc to jest duza pojemnosc lub jeszcze latwiej wsadzic turbo... bmw nie idzie na latwize.

 

 

m-powerek wyobraz sobie teraz ze to V10 lub V8 bmw sadzasz turbo lub 2 turbo pozadnie zestrojone... i co dalej mercedes bedzie wygrywal?? mercedes na sile proboje odmlodzic swoja klijentele, po czesci mu sie udaje choc bardzo powoli.

 

Nikt tu nie porównuje samych silników, tylko auta jako całość, czy to tak trudno zrozumieć, przeczytaj uważnie co pisałem. Wysokoobrotowe v8 jest super w dosyć ekstremalnym f430, ważącym /to spore auto/ ok 1350kg, podobny silnik w m3, w takim kształcie jakie to auto ma obecnie, wg mnie pasuje "średnio", ale każdy może mieć swoje zdanie..

 

C63amg nie ma żadnych turbin, turbiny zresztą nie mają nic do rzeczy, liczy się auto, jako spójna całość.

 

Mówienie, że wsadzanie turbo do silnika, to łatwizna..., szczerze, nie obraż się na mnie, ale wg mnie takie teksty, to właśnie dziecinada. Do turbo należeć będą najbliższe lata w motoryzacji, silnik z doładowanie, to często zwyczajnie najlepsze rozwiązanie, pod względem osiągów, spalania, wagi. Dobre firmy stosują sprężarki nie dlatego, że nie potrafią zrobić silnika osiągającego dobre parametry inną drogą...

W 335i bmw "poszło jednak na łatwiznę x2", czy się mylę?, obrzydliwe to 335 :roll2: :cry2:

 

pzd.

 

suplement, widzę że A mi odpisał, wnioski:

- nie ma to jak dyskusja na argumenty :jawdrop:

- A zna się świetnie na żartach, ja nie :cry2:

- mam mało oleju w głowie, zwłaszcza w porównaniu do A :modlitwa:

 

pozdrawiam, hehe

Opublikowano

Wracajac do M3 vs RS4..

Gdzies wyczytalem ze eReSka jest juz nie produkowana i prawdopodobnie nie bedzie nowej do 2009? Czyzby zaistniala konkurencja wewnatrz koncernu? Czy to oznacza ze nowe R8 tylko moze dotrzymac kroku M3?

Jak to drugie to jak najbardziej sie z tego ciesze, bo czterodzwiowa wersja M3 tak jak M5 napewno bedzie hottest saloon w swojej klasie. :clap:

Opublikowano
Wracajac do M3 vs RS4..

Gdzies wyczytalem ze eReSka jest juz nie produkowana i prawdopodobnie nie bedzie nowej do 2009? Czyzby zaistniala konkurencja wewnatrz koncernu? Czy to oznacza ze nowe R8 tylko moze dotrzymac kroku M3?

Jak to drugie to jak najbardziej sie z tego ciesze, bo czterodzwiowa wersja M3 tak jak M5 napewno bedzie hottest saloon w swojej klasie. :clap:

 

jezeli wyszla nowa buda B8 to moze juz nie produkuja RS4 B7 , nie rozumiem polityki Audi, przeciez tak krotko byl caly model B7 na rynku. Ciekawe jak dlugo bedzie na rynku obecne A6 (poczatek produkcji przelom 2005/2006 ) , moze w przyszlym roku zaprezentuja nowy model

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

I to się chwali. Przynajmniej coś robią.

Podchodząc w ten sposób to można powiedzieć, że technikę BMW widać po F1. Jeżeli ich samochód nie jest w stanie przejechać kilku okrążeń toru to jakiej jakości są masówki w salonach? Pamiętacie "Luksusową tandetę" ?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
I to się chwali. Przynajmniej coś robią.

Podchodząc w ten sposób to można powiedzieć, że technikę BMW widać po F1. Jeżeli ich samochód nie jest w stanie przejechać kilku okrążeń toru to jakiej jakości są masówki w salonach? Pamiętacie "Luksusową tandetę" ?

 

idac takim tokiem myslenia to mozna powiedziec ze B7 to byl taki bubel ze uciekli w zupelnie nowy model po 2 latach :twisted2: przeciez byl zrobiony na plycie od VW Passata.

Tak pamietam ta luksusowa tandete, jak to czytalem to smialem sie , gosc musial byc bardzo nieszczesliwy

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
I to się chwali. Przynajmniej coś robią.

Podchodząc w ten sposób to można powiedzieć, że technikę BMW widać po F1. Jeżeli ich samochód nie jest w stanie przejechać kilku okrążeń toru to jakiej jakości są masówki w salonach? Pamiętacie "Luksusową tandetę" ?

 

team bmw jest bardzo mlody, no ale ty widocznie na wszystkim najlepiej sie znasz jesli smiesz twierdzic ze 3 miejsce wsrod konstruktorow to jest slaby wynik dla teamu ktory w formule 1 jest od bardzo nie dawna, chyba nie mozna go jeszcze porownywac do ferrari czy mclarena.

 

kazdy pamieta luksusowa tandete, ale takie rzeczy to nie jest odosobniony przypadek wsrod luksusowych aut naszpikowanych elektronika. czytalem o mercedesach sl, ml, s, cl ktore byly udreka wlascicieli, o a8 czy psujacym sie notorycznie a6 tez. znajmomy mial ml ktory sredio od nowosci co tydzien byl w warsztacie przez tydzien potem tydzien jezdzil i znow do warsztatu... w nieczech po 3 takich razach auto wymieniaja na nowe, u nas jest troche inaczej. ale kazdemu producentowi aut moze sie zdarzyc wybrakowany egzemplaz.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I to się chwali. Przynajmniej coś robią.

Podchodząc w ten sposób to można powiedzieć, że technikę BMW widać po F1. Jeżeli ich samochód nie jest w stanie przejechać kilku okrążeń toru to jakiej jakości są masówki w salonach? Pamiętacie "Luksusową tandetę" ?

 

Hmm, a Audi nie ma w ogóle w F1. Może to świadczy o tym że w ogóle nic po za 4x4 nie potrafią zrobić i się nie liczą. Przecież Mercedes, BMW, Honda, nawer Renault jest. I co? :lol:

Opublikowano
mi sie wydaje ze to ze BMW wkłada silniki o tak sportowej charakterystyce to duzy plus, brakuje takich aut na rynku, mercedesy AMG są b. fajne ale to nie to , tak samo RSy. fajnei jak silnik ciągnei z dołu ale do sportowej jazdy moim zdaniem nei ma nic lpszego niz taka wiertaka. w tych autach poza walorami jezdnymi liczy sie jeszcze FUN. ciezko jest zrobic auto na codzien na tor i takie którym mozna sie pobawic i moim zdaniem BMW jest tu mistrzem. dowodem na to ze liczy sie FUN jest to ze np. nie wkładają automatów co powoduje ze te auta mają gorsze osiągi (0-100)
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
mi sie wydaje ze to ze BMW wkłada silniki o tak sportowej charakterystyce to duzy plus, brakuje takich aut na rynku, mercedesy AMG są b. fajne ale to nie to , tak samo RSy. fajnei jak silnik ciągnei z dołu ale do sportowej jazdy moim zdaniem nei ma nic lpszego niz taka wiertaka. w tych autach poza walorami jezdnymi liczy sie jeszcze FUN. ciezko jest zrobic auto na codzien na tor i takie którym mozna sie pobawic i moim zdaniem BMW jest tu mistrzem. dowodem na to ze liczy sie FUN jest to ze np. nie wkładają automatów co powoduje ze te auta mają gorsze osiągi (0-100)

 

Ok, ja taką filozofię kupuję, tylko mi chodzi o to, że tego sportu jest coraz mniej, co jest istotne zwłaszcza w m3. Dlaczego to auto jest takie ciężkie, po co ma w serii tyle wodotrysków, po co karbonowy dach, jak auto dalej waży jak kloc? Podobała mi się e46csl, maksymalnie odchudzone, takie powinno być m3 w serii, jakieś elektryczne fotele i 20 airbagów może być, ale w opcji, i taka opcja powinna być nawet tańsza, i najlepiej, żeby to już nie było m3. W kierunku w jakim zmierza bmw, m3 ma coraz więcej negatywnych cech auta typu gt /nie mając jednocześnie jego zalet/ i coraz mniej zalet auta sportowego, robi się nijakie.

 

pzd.

Opublikowano
no włąsnei tak nie jast jak piszesz. przejedż sie nowym M5/M6 a zobaczysz, niby kloc i limo a naprawde jedzie sie jak wyscigówką. pokazali to fajnie w top gear. te auta sa na codzien a wieczorem do zabawy, dlatego mają te wodotryski, ja chce miac w M wszystko bo jeżdże nim na codzien ale chce zeby było wsciekłe bo sie nim scigam po torze i to całkiem skutecznie, np miałem teraz EVO i było super ale gdybym miał nim pojechac w delegacje to bym chyba pojechał pociągiem choc nei siedziałem w pociągu 10 lat.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
kolega kupił niedawno priosiaka GT3 ale mimi iz sie nim prawie tylko sciga musiał wymienic zawieszenie na bardziej komfortowe bo nei był w stanie dojechac na zawody, było za twarde. mysle ze BMW udsaje sie własnei utrzymac ten kompromis.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Mi chodzi głównie o m3, /nad m5/6 też mógłbym się popastwić ale nie chcę rozwijać nowego wątku :wink: /. Wg mnie m3 powinien równać się gt3/gt3rs i tyle, to kwestia rozłożenia akcentów.

Piszesz, przejedż się m5, na torze jest jak wyścigówka - i na pewno coś w tym jest, ale na tym samym torze ta wyścigówka dostanie baty od jakiejś pchły typu lotus exige z silnikiem 1,8 od toyoty, czy czegoś takiego, a w codziennej eksploatacji, nie mówiąc o dalszej turystyce, m nie będzie miało podejścia do amg, alpiny b3/b5/b6 czy nawt audi s, a na torze będzie od nich tylko o włos lepsze. Ile czasu latasz po torze, ile poza torem? Ok, lubisz sport, ale znów, tu inne zabawki będą lepsze, a m nie będzie naprawdę dobre ani tu ani tu.

 

odnośnie zawiasu w gt3, to pewnie w sporej mierze zasługa naszych "dróg", nie będę pisał, że o gt3rs /czyli jeszcze twardsze/ pisali, że daje radę na codzień, bo będzie że pismaki, łapówki itd.

 

ps. Wojewódzki nie narzeka :wink:

Opublikowano
no jasne ze mozemy popadac w skrajnosci, kupic kilka auto kazde do czegos innego. ja tylko chce napisac ze dla mnie M to fenomen i auta typu AMG ( choc kupie i polatam) czy RS to tylko próba dogonienia BMW. ani amg ani rs nei jest tak wszechstronny i sportowy zarazem. nie chce ujmowac konkurencji bo sa naprawde fajne ale M jest niedoscignione moim zdaniem w tej klasie zwykłych aut z zacieciem sportowym, bo nei mysle ze BMW chce konkurowac z 911, ferrari, lotusem czy innymi super autami.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Wiem o co Ci chodzi, Ty wiesz o co mi, zostańmy przy swoim. Dla ciebie m to super kompromis, ok, dla mnie to się robi powoli "zgniły" kompromis. Tak jak pisałem, to pewnie kwestia rozłożenia akcentów. Na pewno zgadzamy się, że emy są super :roll2:

 

dobranoc :wink:

Opublikowano
Polecam wywiad z szefem M GMBH w piśmie pt KMH, jest też artykulik o 4 gen M3. Myślę że dla co poniektórych motoryzacyjnie zakompleksionych filozofia wytwarzania BMW serii M oraz filozofii samej firmy stanie się jasna.
M3 - I K E R
Opublikowano
I to się chwali. Przynajmniej coś robią.

Podchodząc w ten sposób to można powiedzieć, że technikę BMW widać po F1. Jeżeli ich samochód nie jest w stanie przejechać kilku okrążeń toru to jakiej jakości są masówki w salonach? Pamiętacie "Luksusową tandetę" ?

 

Hmm, a Audi nie ma w ogóle w F1. Może to świadczy o tym że w ogóle nic po za 4x4 nie potrafią zrobić i się nie liczą. Przecież Mercedes, BMW, Honda, nawer Renault jest. I co? :lol:

 

Z tego co wiem to BMW też nie ma. To jest BMW-Sauber team.

Audi wygrało 2 ostatnie wyścigi LeMans i to dieslem.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co wiem to BMW też nie ma. To jest BMW-Sauber team.

Audi wygrało 2 ostatnie wyścigi LeMans i to dieslem.

 

:duh: Czyli ani mercedes ani Mclaren też nie ma. :lol:

Opublikowano

nie ma się już co kłócić czy lepsze jest M3, RS4 czy AMG

wszystkie te auta są super i każdy by chciał je mieć

założę się, że 99,9% z was jeździło by całą trójką z wielkim bananem na twarzy :D

tylko 1.8 ale daje rade;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.