Skocz do zawartości

Nowe M3


GP-T1000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
nie zapominajcie że lada chwila wyjdzie nowe RS4 i wtedy porównajcie to do nowego M3.

 

Audi ze swoim quattro tak naprawde nie ma do czego porownywac ( bo wszyscy jezdza na tyl )

 

dlaczego zwykła 911 ma napęd na tył a porsche turbo ma 4x4?

lambo też ma 4x4

 

ile jeździcie cały czas na wprost po autostradzie?

 

4x4 to najlepszy napęd, nie ma bata, potem tył i na końcu przód

 

Tam gdzie się naprawdę ściga i jeździ nie tylko 'prosto' od zawsze i chyba na zawsze będzie napęd na tył. Jakoś nie widzę w F1 innej możliwości. :mrgreen: Chyba, że oni się nie znaja. :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja o wyzszosci napedu 4x4 nad RWD w sporcie samochodowym, to znowu dyskusja o wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia nad Swietami Wielkanocy. Czasem lepsze jest 4x4, czasem RWD, chociaz np. w rajdach 4x4 wyparlo RWD praktycznie calkowicie.

A tak baj de lej Bartek: od czasow Enzo Ferrariego do dzis Ferrari sa ciagle RWD ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mam dokończyc mysl, to chodzilo mi o wypuszczanie nowego modelu a4 po ok 2-3 latach.. choc z drugiej strony mozna to uznac za mocny lifting... Jak komu wygodniej. Ja takze uwazam ze nie ma co dyskutowac ak zacięcie co jest lepsze 4x4 czy RWD..bo to wszystko zalezy od naszych upodoban, oczekiwan, sposobu jazdy... oraz kanonów piekna w jakich spoglądamy na auto ( chodzi oczywiscie o wygląd a nie o napęd;P) To po prostu sprawa indywidualna;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mam dokończyc mysl, to chodzilo mi o wypuszczanie nowego modelu a4 po ok 2-3 latach.. choc z drugiej strony mozna to uznac za mocny lifting... Jak komu wygodniej. Ja takze uwazam ze nie ma co dyskutowac ak zacięcie co jest lepsze 4x4 czy RWD..bo to wszystko zalezy od naszych upodoban, oczekiwan, sposobu jazdy... oraz kanonów piekna w jakich spoglądamy na auto ( chodzi oczywiscie o wygląd a nie o napęd;P) To po prostu sprawa indywidualna;-)

 

ok niech bedzie mocny lifting ale po tak krotkim czasie? btw. to dlaczego buda nie ma oznaczenia dalej takiego samego B7 , tylko jest oznaczona jako zupelnie nowy model czyt. B8 no chyba ze sie nie znam?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz racje, dla mnie tez jest to wypuszczanie nowego modelu zwlaszcza ze jak zauwazyles posiada on nowe oznaczenie. Próbowalem spojrzec jednak spojrzec na to z drugiej strony, zwolennika Audi.. zeby nie bylo ze nie majac argumentów popieram bmw. Ale jak widac...juz pierwszy Twój argument ( z oznaczeniem ) obala teorie liftingu... wiec wg mnie.. jeszcze raz napisze, smutne ze taka marka jak Audi bawi sie w takie rzeczy... nie warto moim zdaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej tak jak BMW zmieniać modele co 7-9 lat???

Przy obecnym postępie technologicznym 8 letni samochód już jest prawie zabytkiem.

 

to dlaczego jezdzisz zabytkiem?

 

Powiedz to lepiej ludziom ktorzy kupuja drogie modele mercedesow lub innych drogich marek, przy obecnym postepie technologicznym to ja bym proponowal wymiane modelu co roku :lol:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni widac wolą cos na wzór toyoty corolli, tyle tych modeli ze mozna sie zgubic a te ostatnie ,oczywiscie dla mnie, jakies bez charakteru.. nie wiem po co to tak zmieniac, zmiany techniczne, informatyczne mysle ze mozna wprowadzac na bazie modelu produkowanego jeszcze 1,5roku temu. Ale jak kto woli. Ja załóżmy posiadam e34 z '90. Spoko , nie jest nowa, i nie uwazam jej za cud techniki mimo wszystko uwazam ze jej linia jest super, i pomyslec co by bylo zeby produkowali ją 3 lata, potem za 3 lata jakos ją udziwnili...itp... to nie bylby juz ten charakter i konsekwencja... oczywscie imho. Edytowane przez Dębowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz to lepiej ludziom ktorzy kupuja drogie modele mercedesow lub innych drogich marek, przy obecnym postepie technologicznym to ja bym proponowal wymiane modelu co roku :lol:

 

W normalnym kraju dobrze zarabiająca osoba wymienia samochód po 3-4 latach. W przypadku BMW może się okazać, że musi kupić ten sam model co już miała tylko po jakimś lifcie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powiedz to lepiej ludziom ktorzy kupuja drogie modele mercedesow lub innych drogich marek, przy obecnym postepie technologicznym to ja bym proponowal wymiane modelu co roku :lol:

 

W normalnym kraju dobrze zarabiająca osoba wymienia samochód po 3-4 latach. W przypadku BMW może się okazać, że musi kupić ten sam model co już miała tylko po jakimś lifcie.

 

Bo dobrych rzeczy się nie zmienia. Obecnie większość marek jest tak bezdennie brzydka, że czasami zastanawiam się co kieruje tymi którzy je projektują. Zresztą najlepsi producenci i tak bryłe pojazdu zachowują, modyfikują jedynie linie ostatnio zaokraglając wszystko co się da. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz to lepiej ludziom ktorzy kupuja drogie modele mercedesow lub innych drogich marek, przy obecnym postepie technologicznym to ja bym proponowal wymiane modelu co roku :lol:

 

W normalnym kraju dobrze zarabiająca osoba wymienia samochód po 3-4 latach. W przypadku BMW może się okazać, że musi kupić ten sam model co już miała tylko po jakimś lifcie.

 

juz tak nie narzekaj , to w Polsce az tak sie zle zyje ?

Mercedes robi tak samo, pokaz mi taka marke ktora oferuje swoj samochod z wysokiej polki w nowych odmianach co 2-3 lata? wypada ze to tylko przy tych tanich badziewiach z francji czy japonii, nawet drozsze modele lexusa sa sprzedawane dobrych kilka lat w takiej samej formie.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale fura :jawdrop: - super!!!

Ciekawe czy po premierze M-Pakiet (taki sam lub podobny) będzie dostępny do "cywilnych"wersji.

 

na pewno nie bedzie bo przod samochodu jest taki sam jak w coupe , a zwykly sedan z przodu wyglada inaczej , zreszta dochodza inne blotniki, maska, progi , zderzaki itd.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie bedzie bo przod samochodu jest taki sam jak w coupe , a zwykly sedan z przodu wyglada inaczej , zreszta dochodza inne blotniki, maska, progi , zderzaki itd.

 

No nie chodziło mi o identyczny. Może coś tam zapożyczą :D

Zresztą E90 po lifcie troszkę bardziej nawiązuje do coupe:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=81136

 

więc może coś przeszczepią. Ten obecny M-Pakiet jest jakiś taki nijaki. W ciemnym lakierze to z teleskopem ciężko by mi było stwierdzić czy samochód go ma czy nie.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo sensowniejszy kierunek rozwoju dla tego typu aut:

 

http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4549924.html

 

Skręca zapewne podobnie, wszystko inne robi lepiej, charakterystyka mocy dużo lepsza - moment znacznie wyższy niż m5.

 

Aha, we wrażeniach z jazdy, też w WO, odnośnie nowej m3, podawali że auto pali średnio ok 19L :?: , to może nie najważniejsze w tego typu autach, ale r6 słynęły ze stosunkowo małego spalania - także silniki z m, a tu niby takie nowoczesne v8 i..., producent podaje że średnio 12,4 hehe, v8 z nowej corvetty jest znacznie ekonomiczniejszy, podkreślają to w różnych testach, a jest znacznie większy i oldschoolowy.

 

pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skręca zapewne podobnie

 

 

A ja raczej wątpię. Jeśli to było by takie proste, to Audi czy BMW też by włożyło ciężki 6 litrowy silnik i wio! A jednak jest inaczej. Więc myślę że ten mercedes przy RS4 czy M3 będzie tylko "mistrzem prostej".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skręca zapewne podobnie

 

 

A ja raczej wątpię. Jeśli to było by takie proste, to Audi czy BMW też by włożyło ciężki 6 litrowy silnik i wio! A jednak jest inaczej. Więc myślę że ten mercedes przy RS4 czy M3 będzie tylko "mistrzem prostej".

 

Mistrzem prostej?, przeczytałeś w ogóle ten tekst? nie żartuj. Nawet jeśli? prowadzi się nieco gorzej, to różnica będzie nieduża, a we wszystkich innych kategoriach emka będzie słabsza, niestety.

 

Już pisałem, że wg mnie bmw idzie w dziwnym kierunku. Oczywiście jasne jest dla mnie, że sprzedawać się będzie z różnych względów b.dobrze, ale m3 z każdą edycją jest coraz bardziej bez sensu. Czy jest to auto czysto sportowe?, coraz mniej, czy jest to gt, nie bardzo, czy to wygodna limuzyna, też nie..., może to kompromis?, no właśnie, tu c63 amg będzie dużo lepszym kompromisem.

 

pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skręca zapewne podobnie

 

 

A ja raczej wątpię. Jeśli to było by takie proste, to Audi czy BMW też by włożyło ciężki 6 litrowy silnik i wio! A jednak jest inaczej. Więc myślę że ten mercedes przy RS4 czy M3 będzie tylko "mistrzem prostej".

 

Mistrzem prostej?, przeczytałeś w ogóle ten tekst? nie żartuj. Nawet jeśli? prowadzi się nieco gorzej, to różnica będzie nieduża, a we wszystkich innych kategoriach emka będzie słabsza, niestety.

 

Już pisałem, że wg mnie bmw idzie w dziwnym kierunku. Oczywiście jasne jest dla mnie, że sprzedawać się będzie z różnych względów b.dobrze, ale m3 z każdą edycją jest coraz bardziej bez sensu. Czy jest to auto czysto sportowe?, coraz mniej, czy jest to gt, nie bardzo, czy to wygodna limuzyna, też nie..., może to kompromis?, no właśnie, tu c63 amg będzie dużo lepszym kompromisem.

 

pzd.

 

Przeczytałem ten tekst bardzo dokładnie ale nie będę sie podniecał czymś co napisał jakiś tam redaktorzyna... Ja mam nieco inny pogląd na tą sprawę i poczekajmy do jakiś rzetelnych testów porównawczych, wtedy będzie wiadomo które z tych aut jest tak na prawdę lepsze. Według mnie Mercedes poszedł ( jak zwykle) na łatwiznę. Ale zobaczymy, może się mylę, choć wątpię..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że włożenie dużego nowoczesnego silnika do tego typu auta uważasz za łatwiznę? Wg mnie to bmw niepotrzebnie kombinuje. Wysokoobrotowe silniki /i w sumie też duże!/w takich autach to bezsens, takie rozwiązania są dobre na tor, w cywilnych autach zawsze lepiej sprawdzać się będzie jednostka dająca b.komfortową charakterystykę pracy. AMG bez problemu mogłoby włożyć pod maskę jakąś 300-400 konną kosiarkę, pytanie tylko, po co?, dla sztuki?

Zauważcie, że nowe m3 wcale nie jest specjalnie lekkie, z kilkoma opcjami ważyć będzie pewnie ok 1700kg, to b.dużo, a chwalą się że silnik jest lżejszy od poprzedniego r6 o kilkanaście kg :roll2: i że ma karbonowy dach... Wspomniana corvetta, fakt że bez tylnej kanapy, ale też z "ciężkim" sześciolitrowym v8, jest znacznie lżejsza i skręca b.dobrze.

 

pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej tak jak BMW zmieniać modele co 7-9 lat???

Przy obecnym postępie technologicznym 8 letni samochód już jest prawie zabytkiem.

 

Gwarantuje Ci, ze 8-letni samochod klasy Mercedesa S jest ciagle pod wieloma wzgledami duzo nowoczesniejszy, niz nowy model samochodu klasy kompaktowej.

A z tym postepem technologicznym, to moze bez przesady - owszem, przez ostatnie kilka lat pojawily sie nowoczesne diesle, wielowahaczowe zawieszenia i kupa elektroniki wszedzie, gdzie tylko sie ja dalo upchnac, ale to wszystko jest tylko ewolucja, a nie rewolucja.

 

A co do zmiany modelu w klasie luksusowej: to jak najbardziej zamierzona polityka. Glownie chodzi o to, zeby nie wkurzac bogatych nabywcow (ktorzy wbrew pozorom czesto kupuja samochod drogi, ale na ladnych pare lat) tym, ze po 2 latach jezdza juz starym modelem. Czesto wprowadza sie (przy okazji liftingu) zmiany w palecie silnikow, ulepszone zawieszenie etc, ale pozostawia ten sam ksztalt nadwozia.

Ostatnio rzeczywiscie okres miedzy wymianami modeli nieco sie skrocil, czasy, kiedy np. Mercedes W126 byl produkowany od 1979 roku do 1991 roku raczej odeszly juz do historii, ale i tak wymiana modelu co 2 lata bylaby marketingowym bledem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.