Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no według mnie ani M3 ani M5 nie objedzie RS4...

 

E60 M5 nie obejdzie RS4? Czy miales na mysli E39 M5?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
E60 M5 nie obejdzie RS4? Czy miales na mysli E39 M5?

 

miałem na myśli e39, mój kolega ma nowe RS4 i mówił że objeżdza

M3 E46 oraz BMW M5 e39, chyba że ściemnia....

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
E60 M5 nie obejdzie RS4? Czy miales na mysli E39 M5?

 

miałem na myśli e39, mój kolega ma nowe RS4 i mówił że objeżdza

M3 E46 oraz BMW M5 e39, chyba że ściemnia....

 

trzeba poszukac jakie czasy robia od 0 do 200 , bo na sprincie 0-100 to raczej wygra RS4 , a M3 e46 ze swoja moca 343/R6 nie wygra 0-200

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
RS4 objedzie E46 swobodnie. Do setki ma 4,8s a M3 5,5s więc różnica jest kolosalna. Nie pamiętam ile ma BMW do 200. RS4 - 16,6s.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
RS4 objedzie E46 swobodnie. Do setki ma 4,8s a M3 5,5s więc różnica jest kolosalna. Nie pamiętam ile ma BMW do 200. RS4 - 16,6s.

 

5,5 do 100 to miala E36, predzej 5,2, ale np. M3 CSL ma 4,9 do 100

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Prosze bardzo, test M3 e46 i RS4 :

 

 

 

Panowie co to za: "moim zdaniem to coś tam...." ?

 

Dostaliście video z renomowanych klubow motoryzacyjnych, ktore robią nie od dzis testy.

Kazdy test jest obfotografowany z kilku miejsc i pomierzony.

 

Na filmiku powyżej widać co M3e46 robi z RS4.

 

M5board zrobilo test RS4 vs M5 e39 (ciezsze, slabsze, starsze od Audi) - link dalem powyzej.

 

No sorry, ale Audi jeszcze sporo musi sie pouczyc, zeby nawiązać walkę z BMW. To tylko Audi na razie.

Opublikowano

dużo bardziej przemawia do mnie RS4 - 4,8 100km/h i BMW M3e46 - 5,2

niż jakiś filmik na youtube.

 

poza tym jak już pisałem kolega ma nowe RS4 i objeżdzał zarówno

BMW M3e46 jak i M5e39.

 

Różnice nie są duże i drobny szczegół może mieć duży wpływ na wynik,

więc zależnie od warunków możliwe jest zwycięstwo zarówno jednego jak i drugiego ale ze wskazaniem na RS4.

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano

Widzisz Ricky wlasnie sęk w tym że papier przyjmie wszytsko,

a Audi znane jest z wpadek.

Nie wydaje Ci sie dziwne że nowa RS4 ma 420 KM i mowi się że jest szybsza niż starsza 450 KM ???

Byloby to dziwne, gdyby nie fakt że RS4 daleko bylo do mocy 450 KM.

Jak auta jeżdżą widać w naturze,

 

A to nie są jakieś filmiki tylko najbardziej wiarygodne porównania produkowane obecnie.

Opublikowano

no kumplowi wypluło ok 400 koni mimo że powinien mieć 420, buda B7,

więc z tym nietrzymaniem mocy coś musi być ale e46 ma 343 kucy więc dalej jest to prawie 60 koni mniej....

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
RS4 objedzie E46 swobodnie. Do setki ma 4,8s a M3 5,5s więc różnica jest kolosalna. Nie pamiętam ile ma BMW do 200. RS4 - 16,6s.

 

E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia). Ale BMW ma też mały deserek, przy którym RS4 po prostu kapituluje na całej linii. A jest to M3 CSL które ma 0-200km/h robić w 11,9, a na torze, przy niskiej masie będzie jeszcze bardziej odjeżdżać. :twisted:

Opublikowano
E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia

 

To są oczywiście bajki typu "z jazdy". Filmy z YouTube też można wybrać inne. Jeżeli na papierze E92 ma tyle samo co RS4 to znaczy, że na suchym torze faktycznie będą porównywalne. Niestety BMW to nadal RWD no i jeszcze sprawa wyglądu samochodu...

Na szczęście jest "prawie demokracja" więc każdy ma opcję wyboru. Jest jeszcze C 63 AMG. Osobiście gdybym miał iść do salonu to bym kupił RS.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
RS4 objedzie E46 swobodnie. Do setki ma 4,8s a M3 5,5s więc różnica jest kolosalna. Nie pamiętam ile ma BMW do 200. RS4 - 16,6s.

 

E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia). Ale BMW ma też mały deserek, przy którym RS4 po prostu kapituluje na całej linii. A jest to M3 CSL które ma 0-200km/h robić w 11,9, a na torze, przy niskiej masie będzie jeszcze bardziej odjeżdżać. :twisted:

 

11,9 do 200? :roll: ktos chyba za bardzo koloryzowal, zobaczymy jak juz wyjdzie :twisted2:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia

 

To są oczywiście bajki typu "z jazdy". Filmy z YouTube też można wybrać inne. Jeżeli na papierze E92 ma tyle samo co RS4 to znaczy, że na suchym torze faktycznie będą porównywalne. Niestety BMW to nadal RWD no i jeszcze sprawa wyglądu samochodu...

Na szczęście jest "prawie demokracja" więc każdy ma opcję wyboru. Jest jeszcze C 63 AMG. Osobiście gdybym miał iść do salonu to bym kupił RS.

 

jezeli twierdzisz ze BMW to nadal RWD to powiedz mi dlaczego jezdzisz dalej BMW? BMW zawsze stawialo na tyl , zreszta jak wszystkie inne sportowe wozki , Audi ze swoim quattro tak naprawde nie ma do czego porownywac ( bo wszyscy jezdza na tyl ) chyba tylko do samochodow typowo na zwir lancer czy subaru :twisted2:

w przyszlym roku wychodzi M3 w wersji DSG , osiagi beda minimalnie lepsze niz te na manualu, wiec zamiast 4,8 moze byc 4,7 do 100.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Bartek! Spor E92 M3 i RS4 traktuje jako porownanie w ogole dwoch marek. Dla mnie wystarcza dobra zachodnia prasa i media ktora porownuje te dwa autka na torze, a tu BMW jest gora i koniec.

Widziales test S5 i 335i ktore ma 50 hp mniej? Obejrzyj go tu :

 

http://youtube.com/watch?v=v93pfKvW69Y&mode=related&search=

 

Jakos dziwnie tej kobiecie humor sie poprawil jak weszla do BMW:)

 

A tu obejrzyj jak MTM A6 meczy sie z E39 M5:

 

 

Nigdy nie siedzialem w RS-kach a tym bardziej nie jezdzilem. Gdybym stanal przed wyborem....? Jakim wyborem? Na slepo M3

Opublikowano
jezeli twierdzisz ze BMW to nadal RWD to powiedz mi dlaczego jezdzisz dalej BMW?

 

Mówiąc zupełnie szczerze to dlatego, że kiedyś BMW robiło piękne samochody z charakterem. Teraz moja E39 ma już prawie 6 lat i trzeba poszukać czegoś nowszego. Na 100% nie będzie to BMW (chociaż korci mnie jakieś E46 M3 - chyba najładniejszy samochód w historii BMW).

Jak mam zmieniać markę to przy okazji chcę 4X4 bo to jest zupełnie inna jazda.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
jezeli twierdzisz ze BMW to nadal RWD to powiedz mi dlaczego jezdzisz dalej BMW?

 

Mówiąc zupełnie szczerze to dlatego, że kiedyś BMW robiło piękne samochody z charakterem. Teraz moja E39 ma już prawie 6 lat i trzeba poszukać czegoś nowszego. Na 100% nie będzie to BMW (chociaż korci mnie jakieś E46 M3 - chyba najładniejszy samochód w historii BMW).

Jak mam zmieniać markę to przy okazji chcę 4X4 bo to jest zupełnie inna jazda.

 

tez tak wczesniej myslalem dopoki nie obejrzalem dokladnie M6 i M5 i sie nie przejechalem :jawdrop: , teraz E46 czy E39 dla mnie osobiscie maja juz stara sylwetke. Zreszta kiedys tez tak krzyczeli milosnicy BMW jak wypuscili E36 czy E39 , ze wygladaja jak samochody japonskie :cry2:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia

 

To są oczywiście bajki typu "z jazdy". Filmy z YouTube też można wybrać inne. Jeżeli na papierze E92 ma tyle samo co RS4 to znaczy, że na suchym torze faktycznie będą porównywalne. Niestety BMW to nadal RWD no i jeszcze sprawa wyglądu samochodu...

Na szczęście jest "prawie demokracja" więc każdy ma opcję wyboru. Jest jeszcze C 63 AMG. Osobiście gdybym miał iść do salonu to bym kupił RS.

 

 

Myślisz że "z jazdy" to są bajki? Wątpię. Na filmiku o którym mówiłem bardzo bobrze jest to przedstawione, "z jady" BMW odjeżdżało RS4 ale jak startowali od zera, to Audi uciekło, a BMW musiało cały czas nadrabiać straty ze startu. Wiadomo że quattro da lepszy wystrzał z miejsca, jednak BMW później nadrabia straty. Wiec dlatego "z jazdy" BMW wypada lepiej choć osiągi na papierze są te same. Dlatego jak chcesz wygrać RS4 z M3 to tylko spod świateł, bo na autostradzie to raczej już nie.

 

Jeśli chodzi o wygląd to nie ma co dyskutować, jak dla mnie E92 to obecnie najładniejsze BMW. I dużo ładniejsze od Audi, to oczywiście moje zdanie :)

Opublikowano

tez tak wczesniej myslalem dopoki nie obejrzalem dokladnie M6 i M5

 

To się różnimy bo ja po obejżeniu tych samochodów tylko się utwierdziłem w przekonaniu że zmieniam markę.

 

Myślisz że "z jazdy" to są bajki? Wątpię. Na filmiku o którym mówiłem bardzo bobrze jest to przedstawione, "z jady" BMW odjeżdżało RS4 ale jak startowali od zera, to Audi uciekło, a BMW musiało cały czas nadrabiać straty ze startu. Wiadomo że quattro da lepszy wystrzał z miejsca, jednak BMW później nadrabia straty. Wiec dlatego "z jazdy" BMW wypada lepiej choć osiągi na papierze są te same. Dlatego jak chcesz wygrać RS4 z M3 to tylko spod świateł, bo na autostradzie to raczej już nie.

 

Cały czas mówicie o "mistrzach prostej" (i najlepiej suchy i ciepły asfalt) a mnie chodzi o prawdziwą jazdę samochodem. Wtedy różnica między RWD i 4X4 dopiero staje się kolosalna.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

nie zapominajcie że lada chwila wyjdzie nowe RS4 i wtedy porównajcie to do nowego M3.

 

Audi ze swoim quattro tak naprawde nie ma do czego porownywac ( bo wszyscy jezdza na tyl )

 

dlaczego zwykła 911 ma napęd na tył a porsche turbo ma 4x4?

lambo też ma 4x4

 

ile jeździcie cały czas na wprost po autostradzie?

 

4x4 to najlepszy napęd, nie ma bata, potem tył i na końcu przód

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano (edytowane)

tez tak wczesniej myslalem dopoki nie obejrzalem dokladnie M6 i M5

 

To się różnimy bo ja po obejżeniu tych samochodów tylko się utwierdziłem w przekonaniu że zmieniam markę.

 

Myślisz że "z jazdy" to są bajki? Wątpię. Na filmiku o którym mówiłem bardzo bobrze jest to przedstawione, "z jady" BMW odjeżdżało RS4 ale jak startowali od zera, to Audi uciekło, a BMW musiało cały czas nadrabiać straty ze startu. Wiadomo że quattro da lepszy wystrzał z miejsca, jednak BMW później nadrabia straty. Wiec dlatego "z jazdy" BMW wypada lepiej choć osiągi na papierze są te same. Dlatego jak chcesz wygrać RS4 z M3 to tylko spod świateł, bo na autostradzie to raczej już nie.

 

Cały czas mówicie o "mistrzach prostej" (i najlepiej suchy i ciepły asfalt) a mnie chodzi o prawdziwą jazdę samochodem. Wtedy różnica między RWD i 4X4 dopiero staje się kolosalna.

 

 

Nie zgodzę się że różnica jest kolosalna, bo wcale RS4 na torze nie wypadnie lepiej niż M3, a szukanie dla audi mokrych torów, żeby mogło pokazać że jest lepsze, to trochę według mnie, naciągarstwo.

 

http://youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI

 

Masz powyżej przykład, że nie ma jakiś różnic na torze przy różnych napędach, więc nie wiem skąd bierzesz te kolosalne różnice. Co prawda to nie pojedynek RS4 z M3 ale to bez znaczenia, sam fakt jest taki że obydwa auta są bardzo porównywalne. Quattro ma swoje zalety i wady, zarówno jak i RWD, wiec suma sumarum wychodzi mniej więcej po równo. Patrząc na czasy z Nurburing w żadnym wypadku nie widać wyższości Audi nad BMW na torze, a wręcz odwrotnie...

Edytowane przez Melonik
Opublikowano
RS4 objedzie E46 swobodnie. Do setki ma 4,8s a M3 5,5s więc różnica jest kolosalna. Nie pamiętam ile ma BMW do 200. RS4 - 16,6s.

 

E46 ma 5.2 do setki ale prawdziwym konkurentem jest E92 które ma na papierze identyczne osiągi jak RS4, jednak "z jazdy" BMW na pewno będzie uciekać ( jest tu już filmik z M5 E39 vs RS4 który pięknie to przedstawia). Ale BMW ma też mały deserek, przy którym RS4 po prostu kapituluje na całej linii. A jest to M3 CSL które ma 0-200km/h robić w 11,9, a na torze, przy niskiej masie będzie jeszcze bardziej odjeżdżać. :twisted:

 

11,9 do 200? :roll: ktos chyba za bardzo koloryzowal, zobaczymy jak juz wyjdzie :twisted2:

 

być może, wyczytałem to na jakimś forum, już nie pamiętam nawet jakim, faktycznie ten wynik był by bardzo mocny, może to i bajka, pożyjemy zobaczymy :)

Opublikowano

tez tak wczesniej myslalem dopoki nie obejrzalem dokladnie M6 i M5

 

To się różnimy bo ja po obejżeniu tych samochodów tylko się utwierdziłem w przekonaniu że zmieniam markę.

 

Myślisz że "z jazdy" to są bajki? Wątpię. Na filmiku o którym mówiłem bardzo bobrze jest to przedstawione, "z jady" BMW odjeżdżało RS4 ale jak startowali od zera, to Audi uciekło, a BMW musiało cały czas nadrabiać straty ze startu. Wiadomo że quattro da lepszy wystrzał z miejsca, jednak BMW później nadrabia straty. Wiec dlatego "z jazdy" BMW wypada lepiej choć osiągi na papierze są te same. Dlatego jak chcesz wygrać RS4 z M3 to tylko spod świateł, bo na autostradzie to raczej już nie.

 

Cały czas mówicie o "mistrzach prostej" (i najlepiej suchy i ciepły asfalt) a mnie chodzi o prawdziwą jazdę samochodem. Wtedy różnica między RWD i 4X4 dopiero staje się kolosalna.

 

Zawsze sie znajdzie jakis niezadowolony to kupisz jakies audi z napedem quattro i bedziesz zadowolony skoro zalezy ci na 4x4, jezdzilem takim audi A6 3.0 TDI quattro z 2006 i audi jak to audi , marna kopia idrive i takie tam.

(...)obejżeniu(...) pisze sie przez rz :mad2:

a dywagacje o prawdziwej jezdzie samochodem to jest pier*olenie o du*ie maryni, ja kupuje samochod do jazy po normalnej drodze asfaltowej a nie zeby jezdzic po torze czy zwirze :roll:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
nie zapominajcie że lada chwila wyjdzie nowe RS4 i wtedy porównajcie to do nowego M3.

 

Jakie nowe ?!

Nowe juz jest, i wlasnie dostaje baty od M3, starego.

Opublikowano
nie zapominajcie że lada chwila wyjdzie nowe RS4 i wtedy porównajcie to do nowego M3.

 

Jakie nowe ?!

Nowe juz jest, i wlasnie dostaje baty od M3, starego.

 

nowy RS4 wyszedl przelom 2005/2006 ,a A4 buda B7 na plycie podlogowej vw passata na przelomie 2004/2005, wiec wychodzi na to , ze Audi poszedl droga japonskich i francuskich producentow tzn. 2-3 lata i nowy model :mrgreen: , to sie chlopaki najezdzili :cry2: , rzeczywiscie jest nowy a4 buda B8

http://www.autokrata.pl/lod/2389/nowe_audi_a4_oficjalnie/

http://www.autokrata.pl/lod/2418/a4_z_pakietem_s-line/

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.