Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam 520 z plastikowym kolektorem z 97r czy da rade założyć do niej zwykły gaz nie sekwencje? i będzie dobrze chodzić niebędzie strzelać itp?
Opublikowano

Więcej wydasz później na mechaników niż wynosi różnica w cenie

pomiędzy normalnym gazem a sekwencją.

Biedni Mało Wiedzą o tej marce ;)
Opublikowano

Moje konkluzje dotyczace miksera w M50 (Ty masz pochodny od tego silnika):

-strzaly w korektor ssacy

-nienaturalne grzanie sie silnika

-przegrzewanie sie glowicy powoduje pekanie cewek wysokiego napiecia

 

Wymieniac dalej,czy zniechecilem Cie juz wystarczajaco do tego typu zabiegow? do takiego silnika tylko i wylacznie sekwencja oszczednosc jest złudna....

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
dzięki wielkie za rade ubrał bym sie w zwykły gaz i miałbym same problemy, a ile orientacyjnie teraz będzie kosztować sekwencja do takiego silnika?
Opublikowano

Ceny zaleza chyba od regionu. U mnie np licza okolo tysiaca od cylindra.

pzdr,

Jacek

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Ceny zaleza chyba od regionu. U mnie np licza okolo tysiaca od cylindra.

pzdr,

Jacek

 

Czyli za silnik 2.0 litry 6 tysięcy :duh: za tyle to Prinza do V8 założysz. Popytaj znajomych o dobry zakład gdzie montuja instalacje gazowe, przejrzyj fora o tematyce BMW są na nich działy z polecanymi warsztatami serwisami i zakładmi montażu LPG.

Opublikowano

Czyli za silnik 2.0 litry 6 tysięcy :duh: za tyle to Prinza do V8 założysz. Popytaj znajomych o dobry zakład gdzie montuja instalacje gazowe, przejrzyj fora o tematyce BMW są na nich działy z polecanymi warsztatami serwisami i zakładmi montażu LPG.

 

Cos co dla CIebie moze jest smieszne,dla innych jest realne. Taka byla wstepna wycena dla E34 M50B20. Cena do negocjacji (watpie,aby upust byl wiekszy niz 500zl).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Ta wycena była w tym roku ? W jakim miesiącu, jeśli w tym? Zawsze myślałem, że w Krakowie jest drogo, ale u Ciebie Jacek to prawie 100% więcej niż u mnie chyba, że V generacje chciałeś sobie zafundować :mrgreen:
Opublikowano
Ta wycena była w tym roku ? W jakim miesiącu, jeśli w tym? Zawsze myślałem, że w Krakowie jest drogo, ale u Ciebie Jacek to prawie 100% więcej niż u mnie chyba, że V generacje chciałeś sobie zafundować :mrgreen:

 

Wycena z grudnia zeszlego roku. Nie wiem ktorej dokladnie generacji powiedzialem,ze ten silnik ma dzialac bez zarzutow i uslyszalem taka cene. W Krakowie jest taniej zapewne z tego powodu,ze jest wiecej zakladow starajacych sie byc konkurencyjnymi i jest wieksze zapotrzebowanie.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
witam.moze mi ktos doradzic gdzie w pomorskim zalorze dobra sekwencje do e34 520i.pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
szwagier na śląsku[Mysłowice] ma załozoną sekwencje, za 4500pln ,ale chyba 4-5 lat temu, jezdzi do dzis bez problemów, pare diesiątek kilom. już zrobil i jest oki , motor{2,8 L}, myśle że za 3500 pln można myślec o załozeniu porządnej sekwy, ciekawe czy blos wchodzi w e39 w rachubę, to by było wtedy zwykła instalka + 300 pln za blos, + parownik za 230 pln,+ stożek--oczywiście wszystko do mocy np. 250 KM, ja jezdzę od niedawna na blosie -to jest wynalazek!!??, 525i jedzie jak na benzynie :shock: pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Witam. Ja mam zwykły gaz w 520i i jeżdżę już ponad 2 lata bez problemu (żadnych strzałów itp.) Razz .Wiadomo jest bardziej mułowaty,ale ja dużo jeżdżę i na trasie wystarcza ,a jak potrzebuję kopa to przełączam na benzynę.Nie wiem jak jest na sekwencji bo nie miałem nigdy możliwości porównać. Jak jest dobrze założona i wyregulowana instalacja to powinno być dobrze,trzeba pilnować oleju i filtrów. Ale to jest moje zdanie i każdy ma wolny wybór.
Opublikowano

E39 z gazownią I i II generacji to nieporozumienie.

Prawie kupiłem E39 z gazem I generacji i nie chciała

iść powyżej 5000 obrotów na gazie. Właściciel coś tam

marudził i z tym marudzeniem go zostawiłem. Wtedy

jeszcze nie miałem tyle wiedzy o gazie co teraz i jego

pokrętne tłumaczenia nie przekonały mnie.

Sekwencja to podstawa w tych samochodach.

Biedni Mało Wiedzą o tej marce ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.