Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz pytanko czy samochod byl na wolnych obrotach czy lekko na obrotach i co najwazniejsze czy przy obciazeniu masz tyle :?:

Jak wiadomo wytwor pradu w alternatorze jast na stojanie wiec nie zaleznie od obrotow mamy te sama wartosc jednak jesli ktos ma dobre urzadzenie to na wyzszych obrotach lekko jest wiecej :D

Musisz opisac jakie to sa jaja z tym ladowaniem :(

Twoja wartosc wydaje mi sie dobra bo jesli bedzie za duzo to bedzie akumulator gotowac tzn bedzie lekko cieplawy.

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Wartosc mierzylem na wolnych obrotach, po dodaniu gazu zasadniczo sie niewiele zmienia. Mnie sie tez wydaje ze wartosc jest ok, ale juz 2 raz mi sie zdarzylo ze akumulator sie rozladowal, po duzszej jezdzie na autostradzie. :? . Jaja sa takie ze nie moglem odpalic wczoraj auta, nawet jak podladowalem ladowarka. Pokombinowalem z alarmem, tzn musialem szybko nacisnac przycisk otwierajacy drzwi i od razu urochomic silnik to wtedy zapalil normalnie i potem chodzil. Ale zaczela sieswiecic kontrolka Air Bagu. Po uruchomieniu dosc dlugo nie gasnie.Nie wiem czy po prostu sie porobily jakies jaja z elektryka, czy po prostu po rozladowaniu sie akumulatora zwariowalo sterowanie. Sytuacja jest w kazdym razie pod obserwacja.
Opublikowano

Sluchaj przeczytalem kilkakrotnie to co napisales i :D

- po dluzszej jezdzie po autostradzie ale odplales dnia nastepnego rozumiem :?:

- nastepna sprawa piszesz ze nawet po naladowaniu akumulatora prostownikiem masz problem bo musisz sie uwijac z alarmem

Wiec moja opinia to ze jesli wyniles ladowanie alternatora rozumiem moglo tak byc ale chyba prostownk laduje co :?: i ponownie jest zle.

Wyobraz sobie ze prostownik nie dal rady i nie bylo zadnego poboru pradu tak jak podczas jazdy a na swiatlach napewno smigasz :D

Poprostu akumulator juz nie trzyma odkrec korek w akumulatorze ten przy dodatniej klemie i zobacz co tam sie dzieje powinna byc ciecz jasniutka jesli bedzie brudna to juz po akumulatorze.

A czy podczas ladowania akumulator sie grzeje :?:

A najlepiej skocz do jakiegos autolelektryka ktory ma przyrzad do badania akumulatora pod obciazeniem i wtedy bedzie jasne.

Jesli teraz np akumulator jes caly czas pusty to moze w tym wypadku alternator nie daje rady na cala instalacje cignac !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Faktycznie moze to byc padniety akumulator. Ja ostatnio w wiekszosci jezdze w miescie, a komputer pokazuje ladowanie na poziomie 13,6-13,8V i na razie nie mam problemow z odpalaniem
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jestem właśnie po zmianie akumulatora (miał 4 lata)

Ładowanie 13.9 jest bardzo dobre.

Ja podczas jazdy mam pomiędzy 13.8 a 14.1

 

A to, że naładujesz aku (jazdą czy prostownikiem) i nie możesz odpalic auta, to cóż... czas zmienić aku. Po prostu nie ma już tej sprawności.

 

Podjedź gdzieś, gdzie sprzedają firmowe (tam będą mieć na pewno) akumulatory - sprawdzą Ci sprawność akumulatora, a być może też czy coś Ci nie zżera prądu po zgaszeniu auta.

Mój stary akumulator ładował się pięknie, wykazywał dobre napięcie - ale przy odpalaniu wszystko gasło i prawie alarm się załączał. Ale tydzień takiego traktowania wytrzymał :wink:

Przy wymianie na badaniu wyszło, że ma tylko 8% sprawności :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.