Skocz do zawartości

Nie mam cieplego powietrza w kabinie BMW 318


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
CZESC ,MAM PROBLEM Z OGRZEWANIEM AUTA ,JUZ ZJEŻDZIŁEM WSZYSTKICH POBLISKICH MECHANIKÓW ELEKTRYKÓW ,DALEJ NIC ,WYMIENIŁEM JUZ WISKO,PRZCZYŚCIŁEM NAGRZEWNICE ,ELEKTYK SPRAWDZIŁ ELEKTRYKE ,I DALEJ NIC NIE WIEM CO ROBIC MOŻE KTOŚ Z WAS MIAŁ PODOBNY PROBLEM I JUŻ GO ROZWIĄZAŁ PROSZE O INFO , ZGÓRY DZIEKI
Opublikowano (edytowane)
nie chce palnac glupoty ale moj brat mial cos podobnego i wlasnie z tym silnikiem... byla to uszczelka pod glowica, sprawdz tez to. Druga rzecz to zapowietrzony uklad chlodzenia - jesli tak jest to mozesz zapomniec o cieplym powietrzu w kabinie. Edytowane przez Błasiu

Sprzedam czesci do BMW E36 1.8(115KM)!!!

Kontakt: 502278481 lub pw.

Opublikowano

nie wiem ,już mi rece opadają wszystko co do tej pory piszecie było sprawdzane ,zostało tylko zapowietrzenie ,

skoro jest zapowietrzony ,i nic sie nie da zrobić ,to poprostu rozkładam rece dzieki za zainteresowanie problemem

Opublikowano
Rzeczywiscie uklad moze byc zapowietrzony, od tego zacznij, przyczyna moze byc niesprawny elektrozawor na przewodzie doplywowym do nagrzewnicy. Jezeli w srodku powietrze jest choc troche cieple, a silnik ciagle niedogrzany winny jest termostat. Aaa z tym wisko to cie chyba mechanik troche naciagnal :mad2:
Opublikowano
oczywiscie termostat tez juz wymieniłem ,ale przyczyną wymiany termostatu i viska było to ,ze mi sie zagrzał ,teraz po tych wszystkich zabiegach odpukac nie grzeje sie ,ale ciepłego powietrza dalej nie ma,jutro jeszcze pojade do jednego mechanika i powiem mu o tym zapowietrzaniu ,niech to poprostu sprawdzi ,i coś z tym zrobi
Opublikowano
widze ze kolega z okolicy.Jaki to model i ktory rok?Jeszcze jeden pomysl-wylacz ogrzewanie ,skrec je do konca i przekrec wtedy kluczyk(wlacz zaplon).Powinno byc slyszalne wyrazne stukniecie w okolicach pedalu gazu.Jesli nie stuka to bardzo prawdopodobne ze trzyma elektrozawor.Jak jeszcze cos mi przyjdzie do glowy to napisze.
nie jedź szybciej niż myslisz...
Opublikowano
z odpowietrzeniem ukladu do mechanika????? napelniasz caly uklad plynem chlodniczym az do krawedzi wlewu, wykrecasz obok srube odpowietrzajaca( taka mała obok wlewu). Silnik odpalony, temperatura silnika musi byc robocza, dodajesz gazu na 2500obr/min i patrzysz jak wydostaja sie pecherzyki z plynem. robisz tak do momentu kiedy zacznie wyplywac sam plyn. Pamietaj zeby ogrzewanie bylo wlaczone na max, na cieplo. korek wleu do chlodnicy caly czas ma byc odkrecony.

Sprzedam czesci do BMW E36 1.8(115KM)!!!

Kontakt: 502278481 lub pw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.