Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
takie pytanko ile orientacyjnie moze kosztowac wymiana powyzszej tuleji. Wstawilem autko mam do odbioru a mechanik zaspiewal 400 zl jak dla mnie to troche za duzo tlumaczyl sie tym iz pourywal sroby.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Które śruby? Te w mocowaniu do karoserii auta? To bardziej bym się martwił tym jak je wykręcił i co dalej niż ceną. Bo oprócz tych trzech są jeszcze tylko jedna mocująca amortyzator, jedna właśnie od górnego wachacza i jedna od dolnego. Umówiłeś się z nim na cene? Jeżeli tak to jego problem że Cie nie powiadomił o komplikacjach bo logiczne że to nie jego wina, że śruby zapieczone ale i cena mogła wzrosnąć ale ja bym np. chciał to widzieć co i jak poourywał.

Dowiedz się czy wymontował wachacz, jak tak to czy zrobił geometrie i odpowietrzył hamulce bo jak nie to jeszcze dodatkowe koszta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

Opublikowano
odebralem autko i po interwencji zony mechanik opuscil 50 zl a zaznaczam ze wymienialem tylko 1 tuleje az strach pomyslec jak bym chcial wymienic wszystkie tuleje. Facet tlumaczyl sie ze sie narobil, Naprawa odbywala sie w profesjonalnym zakladzie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na Twoim miejscu dobrze bym sprawdził czy dwie pozostałe są dobre i za jednym razem wymienił wszystkie bo roboty niewiele więcej, a za każdym razem musisz ustawiać geometrie i robić z hamulcami bo rozłącza układ. Zapytałeś chociaż czy ci ją zrobili?
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

 

Jeśli mechanik się boi zabrać do samochodu bo pourywa to to jest [BAD] a nie mechanik. Jeśli urwał jedną śrubę ok każdemu się może zdarzyć ale powinien pomyśleć że już kolejne należy podgrzać aby puściły :idea:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Witajcie Panowie

 

Mozecie mi powiedziec co ta sa te tuleje plywajace i czym sie objawia ich uszkodzenie ? :oops:

 

dzieki z gory

 

pozdr.

Piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
nie pytalem ale jak znam zycie to pewnie tego nie zrobili. A tak wogole to przed tym jak mi zaczelo pukac z tylu przy wahaczu to juz samochod byl niestabilny w dziurach i strasznie opony zdarl z tylu a teraz jest dobrze no ale ta geometria mnie martwi bo co ztego jak nie puka a geometria bedzie powalona a musze nowe opony na tyl kupic i ma mi drzec?? jutro jade do nich wyjasnic
Opublikowano
Geometria obowiazkowo , dziwi mnie tylko po jakie licho fachowiec demontowal wahacz przecież można to zrobic na samochodzie (wtedy by srub nie pourywal a i geometrii bys nie musial robic ) . Wystarczy miec odpowiedni sciągacz , ktory z reszta samemu mozna zrobic w 20 minut...
Bad toys 4 Bad boys
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

 

Jeśli mechanik się boi zabrać do samochodu bo pourywa to to jest [bAD] a nie mechanik. Jeśli urwał jedną śrubę ok każdemu się może zdarzyć ale powinien pomyśleć że już kolejne należy podgrzać aby puściły :idea:

 

Kumpel przywiózł 12 letnie E36 z niemiec, dał robić zawieszenie do znajomego. Żadnej śruby w tylnym zawieszeniu nie odkręcili bez urwania lub celowego obcięcia. Gume wytopili z silentbloków, a śruby nie puściły. Te trzy śruby w mocowaniu w podłodze jak urwiesz to żeby wykręcić trzeba ciąć nadkole, wycinać tuleje wstawione w podłoge, wtedy dopiero wykręcisz stare śruby, potem musisz wspawać spowrotem i pospawać nadkole. Nie dziw się że mechanicy tego nie chcą robić bo z roboty na godzine, potrafi się zrobić na cały dzień. A jak urwiesz jedną to już odwrotu nie ma i tak musisz ciąć żeby dostać się do tuleji w któych te śruby są wkręcone. I jeszcze jedno, w tym przypadku to za bardzo nie ma nawet co grzać bo wystaje tylko główka śruby, a z 10cm jest schowane więc pewnie musiał byś ją upalić żeby nagrzać to w głębi jak wszystko w koło to stal.

Opublikowano

Napisałem to dlatego że ja też robiłem tył i też mechanik urwał śrubę (nie pamiętam którą). Tą drugą podgrzał do czerwonośći i puściła dość szybko. A jeśli chodzi o te śruby w podwoziu to były małe problemy ale obyło się bez strat.

Do czego dązę: Jeśli mechanik krzyczy 400 za samą wymianę to chyba to jest jakieś ASO niekoniecznie BMW. Mam znajomego w Fiacie i tam cena za godzinę pracy samochodu nie będącego Fiatem to 80zł.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Geometria obowiazkowo , dziwi mnie tylko po jakie licho fachowiec demontowal wahacz przecież można to zrobic na samochodzie (wtedy by srub nie pourywal a i geometrii bys nie musial robic ) . Wystarczy miec odpowiedni sciągacz , ktory z reszta samemu mozna zrobic w 20 minut...

 

Możesz przybliżyć temat co do tej ściągaczki ? Chciałbym u siebie wymienić te gumy zewnętrzne a mechanik planuje ściągać cały wachacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.