Skocz do zawartości

Brak cieplego powietrza od strony kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich. Mam problem z moja bmw 325 tds. Otoz od strony kierowcy nie leci cieple powietrze nawet po wylaczeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatury na 30 stopni. Od strony pasazera jest wszystko ok dziala jak powinno. Napomne tez ze elektrozawor od cyrkulacji jest bez gumek bo sie rozsypaly. Nie wiem dlaczego ale gumki byly popekane. Wiec jak elektrozawor jest niesprawny to dlaczego od strony pasazera cieple powietrze leci a od kierowcy nie!!! Pomozcie dzieki i pozdrawiam!! Edytowane przez waski9227
Opublikowano

biezesz klucz do kół i raz lub dwa razy trzeba trzepnac po zaworkach i bedzie grzało ja tak robie gdy nieraz leci ciepłe a powinno chlodzic u mnie pomaga

mam klimatronik z recznym sterowaniem heheheh :D

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
biezesz klucz do kół i raz lub dwa razy trzeba trzepnac po zaworkach i bedzie grzało ja tak robie gdy nieraz leci ciepłe a powinno chlodzic u mnie pomaga

mam klimatronik z recznym sterowaniem heheheh :D

 

U mnie nie pomaga a walilem mocno :twisted2:

Opublikowano
walenie kluczem i czyszczenie papierem nic nie pomoze. Bo od strony pasazera leci cieple.
Opublikowano
zostaje rozebranie ich i delikatne przelecenie wszystko papierem wodnym

łatwo sie rozbieraja i łatwo składa sie to ustrojstwo

 

A jak je wyjac? czy w 320 trzeba sciagac kolektor zeby sie do nich dostac?

Opublikowano
w 325 tds kolektorow wyjmowac nie trzeba, a w 320i to calkiem mozliwe bo malo miejsca.
Opublikowano

WASKI

u mnie nieraz sie blokuje ten od pasazera i leci ciepłe biore klucz od kuł 2 razy trzepne czekam 3 min i leci zimne tak wiec przynajmniej u mnie to zdaje egzamin

 

co do stukania hmmmmm on sie albo zamyka albo otwiera to stukanie jest mozliwe moze styki sa zasniedziale i trzeba je preparatem kontakt potraktowac

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

RUDY

A jest jeszcze jakis zawor od tego ogrzewania? Bo ja mysle ze jest tylko jeden ten kolo serwa. Jak jest jeszcze jakis to daj mi znac. Dzieki z gory..

Opublikowano

tak to są te elektrozawory musisz odkręciś opaski na wężach i wyjdzie bo są one wciśnięte w taką gumę... zawory te to poprostu elektromagnesy które po podaniu zasilania czyli włączeni stacyjki zamykają zawory a jak ustawisz na wiew na ciepłe powietrze to zawory się otwierają jeden jest od lewej a drugi od prawej strony kabiny...

naprawiałem kiedyś taki zawór u mnie w aucie bo też jeden cały czas puszczał gorące powietrze bo jak się okazało puściła uszczelka i płyn dostał się do cewki która skorodowała i miała przerwę... przewinąłem całą cewkę na nowo i uszczelniłem wszystko siliconem... i działa kilka lat

sprawdź czy masz sprawne cewki każda ma 18 ohm czyli razem około 32 ohm jak podłączysz miernik do wtyczki zaworów wszystko będzie jasne

sa w gnieździe trzy bolce i o ile pamiętam to środkowy jest to wspólny plus a zewnętrzne to poszczególne cewki...

 

jakby co to mam takie zawory na zbyciu w idealnym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Juz wszystko dziala. Elektrozawory byly padniete. Wymienilem i wszystko ok.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. U mnie dodatkowo zaczyna słabiej dmuchać gdy ogrzewanie po stronie kierowcy zrobię na maxa. Miałeś też coś takiego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.