Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ponownie Otworze temat panowie, nie che zakładać nowego bo juz jest tyle tego że aż żal :duh: Ktoś tu napisał, że można sprawdzić w e39 99r wzwyż przez kluczyk.... hmm może i można tylko ja jak byłem u Pana który dorabia kluczyki włożył mój kluczyk w swój jakiś komputerek i pokazało sie tam że moja beta ma 999999 przejechane:):) a na liczniku mam 280tys no już mało co tam nie dostałem zawału.., lecz gdzieś wyczytałem że takie błędy się zdążają ale nie wiem czym one są spowodowane? Domyślam się że własnie kręceniem licznika i tak mimo to... Tylko Boże Kochany nie o MILION :mad2: :mad2:
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A takie coś działa :?:

 

IN F O R M A C J E O A U C I E I T E S T K O N S O L I Z E G A R Ó W

::AUTENTYCZNY PRZEBIEG::

 

Wciskamy prawy przycisk na konsoli zegarów i przekręcamy kluczyk do poz. 2.

 

 

W momencie wyświetlenia się pierwszych danych możemy puścić przycisk.

 

Na wyświetlaczu konsoli zegarów tam gdzie wyświetlane są komunikaty komputera

np. godzina zostają wyświetlone następujące dane:

 

BMW NR xxxxxxxx

 

CODE NR xxxxx

 

K-ZAHL xxxx

 

F.G. NR xxxxxxx

 

 

numer nadwozia - siedem ostatnich znaków

 

Po teście zegarów wyświetlany jest autentyczny przebieg

-Jeśli jest inny niż przed testem znaczy to że ktoś elektronicznie cofną licznik.

 

Na koniec testowane są zegary, wskaźniki i lampki kontrolne.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Czytałem że te testy to brednie....ja mam e39 i mam tylko lewy przycisk po za tym jak chciałem wejść w ,, niby ' to sprawdzanie licznika to nie mogę bo wyskakuje OBC
Opublikowano

Po teście zegarów wyświetlany jest autentyczny przebieg

-Jeśli jest inny niż przed testem znaczy to że ktoś elektronicznie cofną licznik.

 

Na koniec testowane są zegary, wskaźniki i lampki kontrolne.

 

ten mit był już kiedyś obalony tu na forum, to bankowo nie są wskazania realnego przebiegu auta

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Też tak uważam a wracając do mojego tematu może ktoś wie czemu z pamięci kluczyka wyszła liczba 999999??? Przecież to raczej nie realne bym teraz miał przebieg 1mln 280tyś :cry2: :cry2: Nie dawno kupiłem ten samochód lecz nie wskazuje nic na to by miał taki przebieg no może na ok 400 ale nie ponad bańke :cry2: Raczej to jest jakiś błąd w kluczyku lecz dlaczego??
Opublikowano
Kolego tego nawet mistrz Yoda by nie wyjaśnił, to tylko układ elektroniczny który może zrobić psikusa w każdej chwili, a może ten komp chuya warty i takie wskazania. Mogłeś sprawdzić wskazania na innym kluczyku jeśli masz
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Podejrzewam że nawet w Polsce :norty:

 

to będziesz miał jeżdżące e39 z największym przebiegiem na forum :cool2:

nie tylko na tym, na innym też jest ten temat :wink:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
HAHA Jeżdżące e39 z ponad milionowym przebiegiem:) :mrgreen: :mrgreen: NO a tak serio może ktoś miał podobny przypadek, niestety innego kluczyka nie mam.
Opublikowano
Wyluzuj kolego. Takiego przebiegu napewno by nawet e39 nie wytrzymała... Czasem różne błędy w elektryce się zdarzają np. Ja również się kiedyś przestraszyłem gdy zczytywałem komputerem błędy z silnika i były takie, które rzekomo wyskoczyły przy 655 000 km... Jednak doczytałem się, że to popularna usterka i na którymś forum fachowiec jakiś to wyjaśniał. W każdym bądź razie chodziło o przeciążenia w instalacji lub np. słaby akumulator. A w kluczyku już ktoś wcześniej pisał, że nie jest oddzielnie zapisywany przebieg tylko zapisywany z tego co odczytuje bodajże z EWS.
Opublikowano
Ja tam przebiegiem się nie sugeruje, lecz stanem auta. Moje autko nie jest na sprzedaż więc ciekawe ile nakręci kkm. Oby jak najwięcej. Jakbym miał 900kkm bardzo bym się cieszył :D Choć autko swoje lata ma, było głównie jako autko na wypady bądź rezerwowe, cały czas serwisowane tylko w ASO do dnia zakupu go przeze mnie (dostałem stos faktur z autkiem) i przebieg na dzień dzisiejszy 247kkm z groszem. Tylko, że ja nie serwisuje w ASO bo szkoda mi kasy. W wolnej chwili chyba zeskanuje parę faktur i wrzucę w galerię jakie ceny mają w ASO (nie chodzi tylko o części, ale o robociznę :duh: ).
Opublikowano
Kolego jak byś się dowiedział że ma przejechane ponad milion to chyba byś zaczął się przejmować tak jak ja :cry2: :cry2: Lecz stan auta oceniam od 1-10 na 8:) także jest dobrze środek jest na 9+ także nie wskazuje to na ten przebieg ale wiadomo Polak potrafi..Ja nie mam żadnych historii związanych z ASO i nie wiem jak tam ktoś dbał no ale widzę ze nie jest źle i mam nadzieje ze faktycznie jest tak jak koledzy piszą że to błąd elektroniki i że taki przebieg jest nie możliwy raczej;)
Opublikowano

Na pewno nie masz przebiegu 999999, więc się nie przejmuj :)

A co do ASO, wcale nie mają tak zawyżonych cen jak się wydaje, na stare auta dają duże rabaty na części i robociznę, przynajmniej u mnie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

ta kropka to mi się oświeciła raz w tym roku i po paru km zgasła

co to mogło oznaczać ?

czyżbym kręcił licznik jadąc ?

i to w swoim aucie którego nigdy nie zamierzam sprzedać ?

zrobiłem od kupna coś ze 130000 km i nigdy wcześniej się nie świeciła

najciekawsze jest to że ona jest bardzo malutka ale jak się oświeciła to od razu rzuciła się w oczy no i w serce bo bym zawał dostał :D :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wymieniłem licznik u siebie po zakupie, cały BC był posiekany, a liczniki i temperaturę było widać tylko pod mocne światło. Miałem na starym około 140kkm bez kropki, teraz mam 240kkm z kropką. Chyba muszę sobie cofnąć licznik do danych z innych modułów bo zapomniałem przy ilu wstawiłem nowy, a olej czas wymiany oleju jakoś niedługo dobija :P
Opublikowano
Kolega ma bańkę, ja jak kupowałem swoją bunie, to aż sie uśmiałem bo miała 88tyś. teraz po dwóch latach tak sie zastanawiam ile faktycznie ma? może wie ktoś gdzie można sprawdzić przebieg w pomorskim Wejherowo okolice?
Opublikowano
Kolega ma bańkę, ja jak kupowałem swoją bunie, to aż sie uśmiałem bo miała 88tyś. teraz po dwóch latach tak sie zastanawiam ile faktycznie ma? może wie ktoś gdzie można sprawdzić przebieg w pomorskim Wejherowo okolice?

 

nie rozumiem?? O czym mówisz ,, kolega ma bańkę?? 88tyś 2000r:) chyba miała jak miała 2 lata:) Swoja droga lepiej nie sprawdzaj bo szkoda nerw:)

Opublikowano
nie będę sie denerwował, bo stan tech jest bdb i jest to dla mnie ważne, a ten przebieg tak jak napisałem poprawił mi humor, bo co za cymbał cofa licznik do takiego przebiegu, auto miało wtedy 8 latek chyba że do kościoła jeździł :D i tak chce sprawdzić pozdro
Opublikowano
ta kropka to mi się oświeciła raz w tym roku i po paru km zgasła

co to mogło oznaczać ?

czyżbym kręcił licznik jadąc ?

i to w swoim aucie którego nigdy nie zamierzam sprzedać ?

zrobiłem od kupna coś ze 130000 km i nigdy wcześniej się nie świeciła

najciekawsze jest to że ona jest bardzo malutka ale jak się oświeciła to od razu rzuciła się w oczy no i w serce bo bym zawał dostał :D :D

 

Kolego u mnie też czasem występuje to zjawisko :mrgreen: tylko że ja śmigam na naprawianym LCMie(oryginał) a wcześniej miałem wsadzony inny bez kodowania i paliła Się cały czas.

 

o jakiej wy kropce znowu mówicie?? :mad2:

O takiej malutkiej co czasem pojawia Się między wyświetlanymi km na liczniku. Podobno jest to tzw. manipulation point który wskazuje na ingerencję w licznik itp i patrząc na mój przykład z drugim LCM to by pasowało

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Kropka ta jest jedynie wynikiem niezgodności VIN pomiędzy licznikiem, a LCM. Jak zmienisz licznik to równie dobrze można zmienić VIN dla LCM na taki jak w liczniku i kropka zgaśnie. Oczywiście najlepiej zmienić VIN w liczniku na taki jaki trzeba. Tak więc jak zmieniasz licznik, albo LCM to trzeba te urządzenia zakodować do auta i ustawić prawidłowy VIN.
Opublikowano
nie będę sie denerwował, bo stan tech jest bdb i jest to dla mnie ważne, a ten przebieg tak jak napisałem poprawił mi humor, bo co za cymbał cofa licznik do takiego przebiegu, auto miało wtedy 8 latek chyba że do kościoła jeździł :D i tak chce sprawdzić pozdro

 

Przecież nikt nie cofnął o milion :) to jak każdy pisze elektronika zwykły błąd i bardzo częsty przypadek, Gdyby ona miała naprawdę przelatane ponad milion to już by raczej nie jeździła:) a moja jest w super stanie no może prawie w super:)

Opublikowano
Wyluzuj kolego. Takiego przebiegu napewno by nawet e39 nie wytrzymała....

 

I Tu byś się zdziwił. Osobiście widziałem benzynowe e39 z przebiegami 600-800 i kilka szt powyżej mln km. Były następnie cofane do przebiegu na Polskę. Do tego zmiana foteli kiery, lewarka zmiany biegów etc. I przebieg pewnie w okolicach >200tys. Pewnie gość już ich dawno nie ma i już niejedna jeździ z przebiegiem które robiły niby tylko w124 oraz w123. Benzyniaki dość nowoczesne też są do tego zdolne.

Opublikowano
Na szczescie mam diesla:)Najważniejsze by jeździł i się nie psuł bo nigdy nie wiadomo co można trafic wizualnie to każdy może podszykować i sprzedać za igle ale silnika oszukać się nie da a kupujący też Bogiem nie jest i nie przewidzi jak się chce mieć auta pewne trzeba kupować z salonu niestety taki ten kraj oszustów i zlodzieii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.