Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

No i stało się też mi :cry:

Stałem na parkingu a tu gościu VW kombi wali na mnie tyłem, ślepy jakiś i głuchy, ja mu trąbie, krzycze a ten nic :evil: jedzie sobie wolniutko i patrzy się w to lusterko a tu piękne BMW-uuuu stoi i :!: :!: :!: :arrow: :!: :evil: :twisted: :cry: mać. No i mam pamiatkę na drzwiach, ale na szczęście taką b.małą i niewidoczną, ale mam i spać nie bedę jak nie naprawię.

 

Co teraz :?:

Sprawca ma OC w PZU i ja też. Strata niewielka bo tylko lekko wypchnąć, podszpachlować, wyrównać i pomalować drzwi - to wszystko. Jaka może być wycena takiej szkody przez PZU i ile trzeba za to coś dać w warsztacie. Mam nadzieje że szkoda osiągnie minimum czyli 400 PLN bo wtedy mi nie wypłacą.

 

Jeszcze jedno - co będzie jak np.: naprawę zlecę w ASO BMW u Jasiaka - czy zwrócą za rachunek.

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Mam nadzieje że szkoda osiągnie minimum czyli 400 PLN bo wtedy mi nie wypłacą.

 

Z tego co wiem, to nie ma już minimum, które szkoda musi osiągnąć by nastąpiła wypłata odszkodowania.

 

Jeszcze jedno - co będzie jak np.: naprawę zlecę w ASO BMW u Jasiaka - czy zwrócą za rachunek.

 

Jak podpiszesz z warsztatem umowę o naprawe i rozliczenie bezgotówkowe to wtedy oni załatwiają sprawę z ubezpieczycielem, Ty nie martwisz się o to.

 

Jak zgłosiłeś już szkodę to zobacz wycenę, PZU dosyć szybko to robi, u mnie była w dwa dni. Jak już znasz kwotę jedź do warsztatu i niech powiedzą ile za to, jeśli się zmieścisz w kosztach to rób, jesli nie to podpisuj papier i niech oni się męczą z ubezpieczycielem. A swoje układy mają, więc nie powinno im to sprawić twudności.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z tego co wiem, to nie ma już minimum, które szkoda musi osiągnąć by nastąpiła wypłata odszkodowania.

Mi ostatnio ubezpieczyciel mówił, że jest minimum - połowa średniej krajowej :?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Sprawa teraz wyglada tak ze jest duza konkurencja na rynku ubezpieczeniowym i kazda firma ma jakies inne zasady.Np ostatnio dzwonilem do link4 zby sie zorientowac to wypytali mnie o takie szczegoly ze glowa boli.nigdzie indziej nikogo nie obchodzily takie rzeczy jak:kto oprocz mnie bedzie jezdzil autem,jaki kolor,czy ma hak hol,jaki ma przebieg,ile rocznie bede jezdzil,jaka wersja wypsazenia,gdzie bedzie trzymany i mnostwo jeszcze roznych dziwnych pytan.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Słyszałem że Link4 prowadzi statystyki na podstawie których powstaja takie bzdury jak zwyżki za to że nie masz 25 lat że auto ma wiecej niz 10 lat itp - jawna dyskryminacja

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Słyszałem że Link4 prowadzi statystyki na podstawie których powstaja takie bzdury jak zwyżki za to że nie masz 25 lat że auto ma wiecej niz 10 lat itp - jawna dyskryminacja

Proszę Cię... zwyżki za wiek, lub czas posiadania prawa jazdy były już przed Linkiem 4.

Za to L4 ma ciekawy sposób likwidacji szkód :evil: kolega przekonal się na własnej skórze :evil:

Wróćmy lepiej do tematu...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
W link4 akurat chyba 24 lata.ALe to ze jak masz ponizejj 25 lat to placisz 150% stawki to chyba wszedzie jest.Jesli nie to napisszcie gdzie,bo bede teraz kupowac furke i na siebie rejestrowac,25 lat nie mam a nie chce na darmo wywalac ponad 50% stawki.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano

No i mam kosztorys - 665 zł do odbioru natychmiast :shock: :shock: :lol: od reki - aż mi się słabo zrobiło.

Ale co - chyba bede robił bezgotówkowo bo tak to jakieś 500 chca za robotę i tylko jeden element a jak bezgotówkowo to gość mówi że porobi drzwi z jakimiś zaciągami na bocznych elementach co by zgubić różnice w lakierze.

 

Jeszcze jedno - w PZU poszło beż żadnych problemów pomimo iż Policja nie była wezwana.

 

Pozdrawiam - Krzysiek.

 

P.S. A L4 jest do D, i nikt mnie do tej firmy nie przekona. Dobrze że trafiłem na gościa co też był w PZU ubezpieczony a nie w L4.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Słyszałem że Link4 prowadzi statystyki na podstawie których powstaja takie bzdury jak zwyżki za to że nie masz 25 lat że auto ma wiecej niz 10 lat itp - jawna dyskryminacja

Proszę Cię... zwyżki za wiek, lub czas posiadania prawa jazdy były już przed Linkiem 4.

Za to L4 ma ciekawy sposób likwidacji szkód :evil: kolega przekonal się na własnej skórze :evil:

Wróćmy lepiej do tematu...

 

Przecież ja nie napisałem że to wymyślił Link4 tylko że oni prowadzą najbardziej skrupulatne statystyki. Samopomoc ma 20% zwyżki za wiek, zwyżki za wiek samochodu nie stosują

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
to gość mówi że porobi drzwi z jakimiś zaciągami na bocznych elementach co by zgubić różnice w lakierz.

 

A czy jak sie dobierze lakier komputerowo to chyba tez nie powinno byc roznic w lakierze.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
różnica zawsze będzie, jak nie widoczna odrazu to po jakimś czasie bo lakier sie starzeje, wypala od słońca itp. Dobrać biały lakier żeby się nie różnił za pół roku to jest sztuka

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

A no wlasnie nie wzialem pod uwage tego ze lakier sie starzeje :oops: Najbardziej to chyba widac na kolorze srebrnym.

A teraz znowu z innej beczki.Napiszcie jeszcze jakies towarzystwa ubezpieczeniowe gdzie mozna niedrogo ubezpieczyc furke.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Za to L4 ma ciekawy sposób likwidacji szkód :evil: kolega przekonal się na własnej skórze :evil:

Wróćmy lepiej do tematu...

 

Pewnie miałby mniej, gdyby nie kombinował... :idea:

Kilka tematów wcześniej była dyskusja na temat firmy W. i H... "tylko nie tam, złodzieje, nieudacznicy, etc."

Ktoś jednak mądrze napisał... Poszkodowany chce jak najwięcej, a TU chce wypłacić jak najmniej. Pytanie retoryczne... ile razy każdy z nas przy okazji stłuczki nie zrobił sobie paru innych rzeczy... Tak naprawdę to jest to zamknięty krąg. Tak długo, jak TU będą wypłacały ca 30% odszkodowań naciągaczom tak długo będą miały ograniczone zaufanie do 100%. A ilu z nas kupiło kiedyś na Stadionie pirata... A ilu z nas ma na lewo podłączony kabel... A ilu z nas wurzuciło śmieci w lesie... A ilu... itd.

Nie będąc w branży tego się nie zauważa, ale to ZŁODZIEJSTWO!!!!

Oczywiście będąc Klientem gdziekolwiek wymagać musimy profesjonalizmu i przestrzegania prawa (ale ono działa w obie strony).

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano
Jeszcze jedno - co będzie jak np.: naprawę zlecę w ASO BMW u Jasiaka - czy zwrócą za rachunek.

muszę cie zmartwić bo mam informację że BMW zrezygnowalo z usług pana Jasiaka i już nie będzie u niego ASO BMW albo nawet już nie ma.

Opublikowano
marco masz racje, ale TU nie mogą zakładać że każdy jest kombinatorem bo wtedy traca wiarygodność. Założenie to klijent ma kłopot trzeba mu pomóc, ale jak wiadomo różni ludzie tam pracują, a to ja zostanie rozpatrzona Twoja sprawa zależy od ich indywidłalnych odczuć i światopoglądu. Ja się nigdy nie rozbiłem odpukać w niemalowane

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Za to L4 ma ciekawy sposób likwidacji szkód :evil: kolega przekonal się na własnej skórze :evil:

Wróćmy lepiej do tematu...

 

Pewnie miałby mniej, gdyby nie kombinował... :idea:

Wiem, że będziesz bronił stanowiska L4, ale w tym przypadku... trafione kulą w płot. Tylko, że to temat nie na ten wątek. I w ogóle o tym nie chce mi się gadać.

Poszkodowany chce jak najwięcej, a TU chce wypłacić jak najmniej. Pytanie retoryczne...

Oczywiście, że tak.

Ale ja to widzę jeszcze inaczej - z OC (wyroki Sądu Najwyższego) należy się wypłata 100% odszkodowania, bez żadnych zniżek za wiek auta, amortyzacje części itp. A tego każde TU nie przestrzega.

muszę cie zmartwić bo mam informację że BMW zrezygnowalo z usług pana Jasiaka i już nie będzie u niego ASO BMW albo nawet już nie ma.

Nie ma ich już na nawet na liście dilerów na www.bmw.pl

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Wiem, że będziesz bronił stanowiska L4, ale w tym przypadku...

 

Oceniam "racje", a nie bronię stanowiska L4

 

Ale ja to widzę jeszcze inaczej - z OC (wyroki Sądu Najwyższego) należy się wypłata 100% odszkodowania, bez żadnych zniżek za wiek auta, amortyzacje części itp. A tego każde TU nie przestrzega.

 

I ma do tego prawo: art 13.1. Zakład ubezpieczeń wypłaca odszkodowanie lub świadczenie z tytułu ubezpieczenia obowiązkowego na podstawie uznania roszczenia uprawnionego z umowy ubezpieczenia, w wyniku własnych ustaleń, zawartej z nim ugody lub prawomocnego orzeczenia sądu.

 

I jeśli mamy do kogoś żal, to miejmy go do posłów... choć z drugiej strony ustawa obowiązuje od 01.01.2004, uchwalona 22.05.2003 zgodnie z dyrektywami UE.

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano

witam

 

Panowie.Co do towarzystw ubezpieczeniowych....zrozumcie jedno...to nie są instytucje charytatywne.Większość z nich jeśli nie wszystkie mają po nazwie takie literki "S.A.".Są to spółki akcyjne co z założenia oznacza że nastawione są na maksymalizację zysków(akcjonariusze chcą dewidendy :lol: ).Dlatego nie dziwcie się że mają takie procedury działania aby wypłacać jak najmniejsze odszkodowania i w jak najdłuższym czasie.Z wypłatą zawsze będą marudzić....takie są prawa rynku i musimy sie do tego przyzwyczaić niestety :twisted: .Moim zdaniem jedyną rozsądną opcją jest (co dość dokładnie opisał Santex w poście sprzed paru dni) wynajęcie prawnika.Wtedy są duże szanse na szybkie załatwienie sprawy.Działy prawne tych instytucji doskonale wiedzą że na taki ruch decyduje sie zdecydowana mniejszość poszkodowanych i wykorzystują to do maksimum.Opóżniają wypłaty choćby po to aby pieniądze im leżały na (oprocentowanych przecież) kontach.Np w takim USA na dobrą sprawe nie można nawet kichnąć bez własnego adwokata :D :D :D .Do nas też to dojdzie i albo sie nauczymy korzystać z adwokatów albo T.U. zjedzą nas żywcem:)))).

 

Pozdrawiam i życze dużo siły w bataliach z T.U. :D

Opublikowano

aha i jeszcze jedno.Jakieś 2-3 tyg temu ubezpieczałem TDS-ka w Warcie.Mieli jakąś sporą promocje(chiba obawiali się że im szef nie wróci ze Stanów :D :D :D ).W każdym razie zapłaciłem naprawde niedużo(775 zł na rok w W-wie z 50% zniżką).Jak ktoś szuka ubezpieczenia proponowałbym sie zorientować.Co prawda szef wrócił ale może promocja trwa :D

 

pozdrawiam

Opublikowano

Radze uwazac z naprawami w roznych autryzowanych co maj auklady z TU i laweciarzami. Kolezanka robila w ALKO w warszawie. O malo nie poszla do sadu, o malo bo nie miala checi sie szarpac, ale autko zniszczyli, zrobili na starych gratach, jak nie potrafili ustawic kolumny to rozwiercili sruby w mocowaniu McPhersona, spryskiwacz swiatel uzupelnili... koncowka do dlugopisu. Potem mowili, ze chciala bez gotowkowo, a tyle im PZU dalo, wiec robili by bylo w limicie. Moim zdaniem niezle skrecili kase, bo jak juz idzie odszkodowanie to rzeczoznawcy sie nie patyczkuja i licza wszystko co nalezy zrobic. No i zaj jkies 3,5 tysiaca udalo sie autko naprawic po tej "bezgotowkowej naprawie". Ale lakier dobrali i polozyli bez zarzutu.

 

Co do kolorow, to mam wrazenie (zasugerowal mnie lakiernik), ze teraz inne sa bazy i warstwy wierzchnie - musza byc ekologiczne i moze to jest problem skladnikow. Takich farb jak kilkanascie lat temu juz nie ma. Mam nieraz tak: dobieramy lakier, kladziemy i jest pieknie. No to na to bezbarwny idzie i sie robi kaszana - w sloncu lub swietle innym zupelnie inny odcien pod katem. Patrzysz prostopadle - lakier super dobrany. I co wy na to? Jak juz pogodzilem sie, ze mam laciate BMW, czrno czarne w cieniu, a czarno fioletowo sliwkowo asfaltowe w sloncu, i najgorzej jest przy zacjodzacym sloncu.

 

Kiedys dokupilem lakier w sprayu do Audika. Byl nie dorabiany w mieszalni, tylko sprzedawany przez VAG jako konkretny numer lakieru, pasujacy do tego czym go pomalowali. Efekt - 100% satysfakcji na lata.

 

W rekinie jak mi dzrzwi robili to lakier byl super dobrany, ale po 2 latach juz zaczelo byc znac i roznica narasta. Kolor - zlamany srebrnym groszek metalik lubiany w latach 80tych zeszlego stulecia.

(OO=[][]=OO)
Opublikowano

Ja od lat w WARTA, bo kiedys byli najtansi w przypadku duzych silnikow - wycieli sobie klientow z maluchami, a chetnie wzieli tych z wiekszymi furkami. Moze wiedzieli, ze my o becie dbamy i nie rozbijamy sie po parkingach na oslep? No i tak juz zostalem. Place duzo ponizej 1000 PLN za 740.

Moja lepsza polowa ma Volvo w L4, i w jej przypadku (kobieta, w jakims tam wieku, z tyloma a tyloma dziecmi, itp.... fakt, pytan tam byla cala masa dziwnych) wyszlo zdecydowanie najtaniej - jej profil osobowy wyrownal brak maksymalnej znizki.

(OO=[][]=OO)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
muszę cie zmartwić bo mam informację że BMW zrezygnowalo z usług pana Jasiaka i już nie będzie u niego ASO BMW albo nawet już nie ma.

Dokładnie. Firma Jasiak Auto nie jest już autoryzowanym serwisem BMW. Dlatego też nie ma ich na stronie http://www.bmw.pl. Ale spróbuj do nich podjechać - autoryzacji już nie mają ale robić chyba potrafią tak samo jak wtedy gdy ją mieli.

 

Informacja z pierwszej ręki: na początku 2005 we Wrocławiu otworzone zostanie nowe ASO.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Niestety wiele warsztatów kombinuje - chcą rozliczać się bezgotówkowo z firmą ubezpieczeniową, a Twoje auto zrobić jak najtaniej, żeby zarobić na różnicy, ostatnio spotkałem się z przypadkiem, że warsztat skasował 10 tys za naprawę na nowych częściach, a wstawił używki i naprostował co się dało bez zgody i wiedzy klienta - byli więc jakieś 50 % do przodu :evil:

 

W e32 błotnik przedni kosztuje 700, używany 150, nawet po potrąceniu amortyzacji musi zostać jakaś nadwyżka :wink:

 

Jeżeli chcesz mieć dobrze zrobione auto, to moim zdaniem nie przyznawaj się, że płaci firma ubezp., tylko pytaj ile Ciebie będzie kosztowałą naprawa...

 

To, że trzeba sprawdzić w warsztacie jak naprawiono auto przed położeniem lakieru to chyba jasne :!:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.