Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie i mam pytanko odnośnie częstotliwości wymiany rozrządu w 318i M40

Mam od ostatniej wymiany paska i rolek najechane prawie 50 tys i nie ukrywam ze spedza mi sen z powiek obawa czy to juz aby nie pora na jego wymiane bo nie mam pojęcia co ile tys się go wymienia.

Z góry dzięki za wasze cenne rady

Pozdrawiam

Edytowane przez python_78
Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano
No oki tyle ze zapewne mądra książka odnosi się do oryginalnych części a nie zamienników ale w sumie i tak moge chyba pojezdzic na nim troche
Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano
W mądrej książce wyczytałem że wymienia się co 80 tys km lub 4 latach użytkowania.

 

To spal tą mądrą książkę i zamieć popiół :mad2:

@ python_78

Pasek rozrządu wraz z rolką napinającą (oczywiście inne też w razie potrzeby) wymienia się w m40 wg wskazań bmw, co 40-45 tys km. Za dawnych czasów bmw ustanowiło większe odstępy, lecz z biegiem czasu je zmniejszało ze względu na częste awarie z tego powodu.

 

p.s. Ten temat już był i wklejałem nawet screen z TIS :P

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Książka ta nie uwzględnia raczej tych zmian okresu wymiany paska i nie wydaje mi się żeby 80 tys nie wytrzymał. W Poldku mam pasek na 120 tys km silnik ROVERA i nie wydaje mi się żeby Niemcy nie byli w stanie równie dobrych pasków wyprodukować zwłaszcza jeśli chodzi o BMW.

 

Co do książki to bez niej bym sobie ze swoją is-ką nie poradził i spalił bym ale auto nie książkę :D

BMW forever!!!
Opublikowano
Drogi kolego sam mialem 1.8 z silnikiem m40. Pasek rozrzadu nalezy zmieniac okolo 60 tys. kilometrow. Tak jest przyjete i tak mowia w serwisach.
Opublikowano
Książka ta nie uwzględnia raczej tych zmian okresu wymiany paska i nie wydaje mi się żeby 80 tys nie wytrzymał. W Poldku mam pasek na 120 tys km silnik ROVERA i nie wydaje mi się żeby Niemcy nie byli w stanie równie dobrych pasków wyprodukować zwłaszcza jeśli chodzi o BMW.

 

Co do książki to bez niej bym sobie ze swoją is-ką nie poradził i spalił bym ale auto nie książkę :D

 

Dobrze napisałeś Marko, że wydaje Ci się :wink: Bo rzeczywistość jest inna i żaden poldek z silnikiem rovera nie jest beemką z m40 :naughty:

 

Po raz kolejny wklejam screen z TIS'u, żeby nie było nieporozumień:

klik

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
dokładnie co 40 000, również mam m 40 i ostatnio wymieniany rozrzad przy lekko ponad 100 000, teraz mam na blacie 215 000 i zaczynam myśleć o wymianie, dopiero zaczynam... choć dobrze wiem że takich rzeczy się nie robi... teraz okolo 600 PLN a po strzałe około 4 000 PLN, jak znajdę taniego mechanika :D
Opublikowano
Tak myślałem że to raczej BMW nie docenia swoich pasków :D .Różnic między tymi silnikami jest mniej niż myślisz i pochodzą z tego samego okresu praktycznie.
BMW forever!!!
Opublikowano
40 000 i jak ktoś kiedyś napisał powinnismy przejechac sie na zlot pod fabryke i wszystkie silniki m40 zostawic pod brama w ramach protestu :worried:
Bad toys 4 Bad boys
Opublikowano
Ja myślę że sprawa wygląda tak jak jęździsz w mieście to co 40 tyś wymiana paska musowo a jak w trasie czy po autostradach to co 60 tyś. Co drugą wymianę paska czyli 80 tyś i 120tyś wymiana kopletu czyli rolek i paska.
Opublikowano

NO TO JUZ NIC NIE KUMAM KOMPLETNIE !!!!

40-60-80 TYS ????

JA JEŻDZE SWOJĄ BUNIĄ CODZIEŃ AUTOSTRADĄ DO ROBOTY PO 30KM W JEDNĄ STRONĘ W MIARĘ DELIKATNIE WIĘC NIE DOSTAJE ZA BARDZO PO TYLKU Z TYM ŻE OSTATNIO WYMIENIONY PASEK PLUS WSZYSTKIE ROLKI BYŁO TO JAKIEŚ 42 TYS KM TEMU DODATKOWO PASEK BYŁ ZAMIENNIKIEM PONOŚĆ DOBREJ JAKOŚCI. TAKŻE SAM NIEWIEM CZY DOJEZDZIĆ DO 50 TYS CZY JUZ ZMIENIAC

BRAK KONCEPCJI :)

Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano

Przyjęto na forum juz pare razy że jest to ok. 40tyś. km. Ale wartość ta jest ze sporym a\marginesem, M40 jest delikatnym silnikiem i żeby wszystko było dobrze i sen spokojny tak też większość uzytkowników tego silnika stosuje taki margines (tak samo jak przy wymianie oleju).

Myśle że 60tyś. nie zaszkodzi, a pewnie i 120tyś by przejechał, ale po co ryzykować, czy koszt wymiany jest aż tak duży??!!

 

Jak Ci sen z powiek spendza top wymień, a jak jeszcze spać możesz to odkładaj co dziennie po 2zł. i jak uzbierasz to zmień.

 

Pozdro

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
ktoś tam napisał że pasek wymienić co 40-60 a rolki, napinacze i pompę co 80-120- nie róbcie tego!!! to bez sensu. wiem z własnego doświadczenia. jak już pisałem ostatnio miałem wymieniany rozrząd około 115000 km temu i jest ok ( m40 ) jak wymieniać to całość.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Kolego M40 - hm Jeśli możesz zdradzić bo napomknąłeś ze 50 tys minęło.A ile wo gole ta bunia ma przelatane.Bo to silnik M40 tak.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.