Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ja bym bardzo uwazal na mechanikow z bestauto.Mojemu znajomemu przy pierwszym przegladzie w bmw530 zapomnieli wlac oleju-sprawa trafila do bmw Polska.

Na to wygląda, że to jakaś plaga ale przyznaję, że w ASO takiego numeru bym się nie spodziewał.

 

Piszę, że problemy z nalaniem odpowiedniej ilości oleju to jakaś plaga, bo mnie to ostatnio spotkało w serwisie sabat. Zamiast 8.25 wlali mi 6 litrów! Dobrze, że zauważyłem w porę.. Okazało się, że dali mi jakiegoś młokosa do "prostej" roboty. Szkoda, że sabat postanowił aby ten młody człowiek uczył się na moim samochodzie zamiast na szkoleniu. Jednak wina leży po połowie, bo młody nie sprawdził na miarce a starszy "menadżer" zalecił mu ok. 6 litrów (pewnie źle spojrzał w tabelkę).

Ogólnie wyglądało to tak, jakby w sabacie pierwszy raz widzieli BMW E60. Wymianę oleju robiłem przy okazji okresowego badania technicznego, podczas którego starszy diagnosta szukał jakieś 15 minut tabliczki znamionowej... :duh: Aż się wystraszyłem, że coś znalazł złego w moim aucie i tak nerwowo lata dookoła, więc pobiegłem zapytać co się stało.

 

Jednak na plus serwisu sabat mogę zaliczyć wymianę opon. Z tego co widzę mają stałą, doświadczoną ekipę i do tej pory byłem w miarę zadowolony. Do poważniejszych napraw raczej bałbym się tam zostawić nawet kosiarkę do trawy.

Do odważnych świat należy!!!
  • Odpowiedzi 650
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Faktem jest, że w Lublinie ciężko o porządny warsztat od BMW taki kompleksowy. Jest kilka miejsc w których każdy coś potrafi.
Opublikowano
Czy ktoś mógłby polecić serwis w Zamościu lub najbliższych okolicach gdzie można dokładnie sprawdzić auto przed kupnem? Jestem z daleka i to nie moje rejony, auto to E90. Ewentualnie czy ktoś z forumowiczów mógłby odpłatnie pomóc w oględzinach? Szczególnie zależy mi na diagnostyce komp.
Opublikowano
Koledzy miałem ostatnio przyjemność korzystać z usług Lubelskiego oddziału Car Connect http://www.car-connect.pl/ i polecam z pełną odpowiedzialnością, jako jedyny poradził sobie z zaprogramowaniem świateł dziennych a paru juz z tym walczyło oraz wykonał pełną diagnostykę samochodu z analizą błędów, jako że w Lublinie cierpimy na brak dobrych specjalistów w dziedzinie mechaniki z małymi wyjątkami to jeśli chodzi o sprawy diagnostyki i programowania to mamy do kogo teraz pojechać.
Opublikowano

Witam Koledzy ,

 

Otóż ostatnio stałem się posiadaczem marki BMW model e90 z 2007 roku. Niestety auto było sprowadzane z zagranicy i ma zarysowany i otarty przedni zderzak. Chciałbym zapytać czy może ktoś mi polecić w okolicach lublina lub wojewódzctwa lubelskiego jakiś dobry zakład blacharsko-lakierniczy ?

 

Będę bardzo wdzięczn y za pomoc , bo chciałbym już żeby beatka wyglądała super.

 

Pozdrawiam

 

Arek

Opublikowano
Koledzy miałem ostatnio przyjemność korzystać z usług Lubelskiego oddziału Car Connect http://www.car-connect.pl/ i polecam z pełną odpowiedzialnością, jako jedyny poradził sobie z zaprogramowaniem świateł dziennych a paru juz z tym walczyło oraz wykonał pełną diagnostykę samochodu z analizą błędów, jako że w Lublinie cierpimy na brak dobrych specjalistów w dziedzinie mechaniki z małymi wyjątkami to jeśli chodzi o sprawy diagnostyki i programowania to mamy do kogo teraz pojechać.

 

Fajnie, że pojawił się ktoś nowy w Lublinie, kto zna się na rzeczy jeśli chodzi o programowanie i diagnostykę. Czy możesz zdradzić ile kosztowała Cię taka usługa?

Do odważnych świat należy!!!
Opublikowano
pewnie ze tak kolego - 80zł, dzisiaj skorzystalem kolejny raz z Car Connect a mianowicie zaprogramowano mi irytujacy system start and stop tzn. teraz jak to wylacze to tak pozostaje nawet jak zgasze silnik.
Opublikowano
Czy ktoś mógłby polecić serwis w Zamościu lub najbliższych okolicach gdzie można dokładnie sprawdzić auto przed kupnem? Jestem z daleka i to nie moje rejony, auto to E90. Ewentualnie czy ktoś z forumowiczów mógłby odpłatnie pomóc w oględzinach? Szczególnie zależy mi na diagnostyce komp.

 

 

godzina jazdy do Lublina żeby być pewnym auta to daleko? :mad2:

Opublikowano
Czy ktoś mógłby polecić serwis w Zamościu lub najbliższych okolicach gdzie można dokładnie sprawdzić auto przed kupnem? Jestem z daleka i to nie moje rejony, auto to E90. Ewentualnie czy ktoś z forumowiczów mógłby odpłatnie pomóc w oględzinach? Szczególnie zależy mi na diagnostyce komp.

 

 

godzina jazdy do Lublina żeby być pewnym auta to daleko? :mad2:

 

Nie sądzę by jakikolwiek sprzedający się zgodził na taką daleką wycieczkę co w sumie jest w dzisiejszych czasach całkiem zrozumiałe... można potem wrócić z wycieczki bez auta a w najgorszym przypadku nawet stracić życie... tak samo żaden sprzedający nie umówi się z Tobą na oglądanie auta w mieście oddalonym ponad 100km od swojego bo jaką ma pewność że ktoś kupi auto a jak nie kupi to kto mu zwróci koszty podróży :duh: Weście się ludzie zastanówcie co piszecie... ktoś chce kupić auto to niech się liczy z kosztami związanymi z dojechaniem lub sprawdzeniem auta NA MIEJSCU U WŁAŚCICIELA a nie cudujecie :duh: W dzisiejszych czasach kupujący to by chcieli kupić auto za pół darmo, najlepiej niech sprzedający przyprowadzi auto do domu i jeszcze może uściśnie rękę i podziękuje że byliście tacy mili kupić jego auto :duh:

 

Jeżeli ktoś się nie zna lub chce mieć pewność, że auto będzie dobrze sprawdzone a w danym mieście nie zna lub nie ma ASO danej marki to dobrym rozwiązaniem jest wynajęcie sobie gościa, który jedzie razem z kupującym oglądać auto i ma przy sobie "magiczną walizeczkę" w której ma potrzebny sprzęt do diagnostyki komputerowej i cyfrowy miernik lakieru. Ponadto wielokrotnie taki koleś ma sporą wiedzę o danej marce o jej wyposażeniu i zauważy sporo niuansów, których kupujący nawet nie jest świadomy i na które nawet nie zwróci uwagi :mad2: No i sprzedający zawsze mięknie jak widzi "narzędzia" takiego pomagiera... sam zaczyna "śpiewać" co może być nie tak z autem :norty: no chyba że jest to twardy handlarz Czesiek i idzie w zaparte, że jak kupował tego golfa to Niemka płakała a jej mąż do tej pory wysyła mu paczki :mrgreen:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Jeżeli ktoś się nie zna lub chce mieć pewność, że auto będzie dobrze sprawdzone a w danym mieście nie zna lub nie ma ASO danej marki to dobrym rozwiązaniem jest wynajęcie sobie gościa, który jedzie razem z kupującym oglądać auto i ma przy sobie "magiczną walizeczkę" w której ma potrzebny sprzęt do diagnostyki komputerowej i cyfrowy miernik lakieru. Ponadto wielokrotnie taki koleś ma sporą wiedzę o danej marce o jej wyposażeniu i zauważy sporo niuansów, których kupujący nawet nie jest świadomy i na które nawet nie zwróci uwagi :mad2: No i sprzedający zawsze mięknie jak widzi "narzędzia" takiego pomagiera... sam zaczyna "śpiewać" co może być nie tak z autem :norty: no chyba że jest to twardy handlarz Czesiek i idzie w zaparte, że jak kupował tego golfa to Niemka płakała a jej mąż do tej pory wysyła mu paczki :mrgreen:

 

Jestem dokładnie tego samego zdania i w 100% zgadzam się z kolegą BruceLee :)

 

Osobiście widziałem jak sprzedający totalnie wymiękł gdy tylko wyczuł, że jesteśmy zaopatrzeni w taką "magiczną walizeczkę". Nagle perfekcyjny samochód stał się powypadkowy a silnik mimo małego przebiegu był po przejściach. Bez żadnego nacisku tuż przed oględzinami wyspowiadał się jak księdzu w konfesjonale :-)

Elektroniczny miernik lakieru z detektorem rodzaju blachy oraz laptop z kabelkiem to PODSTAWA!!!

Do odważnych świat należy!!!
Opublikowano

Jestem dokładnie tego samego zdania i w 100% zgadzam się z kolegą BruceLee :)

 

Osobiście widziałem jak sprzedający totalnie wymiękł gdy tylko wyczuł, że jesteśmy zaopatrzeni w taką "magiczną walizeczkę". Nagle perfekcyjny samochód stał się powypadkowy a silnik mimo małego przebiegu był po przejściach. Bez żadnego nacisku tuż przed oględzinami wyspowiadał się jak księdzu w konfesjonale :-)

Elektroniczny miernik lakieru z detektorem rodzaju blachy oraz laptop z kabelkiem to PODSTAWA!!!

 

Dlatego coraz bardziej jest popularna usługa "diagnostyka wyjazdowa przed zakupem auta" bo wiadomo dobry miernik lakieru czy sprzęt diagnostyczny do sprawdzenia auta trochę kosztuję i przecież nikt nie będzie tego kupował przed kupnem auta poza tym trzeba umieć się jeszcze tym posługiwać bo sam sprzęt nam nie sprawdzi auta :nienie:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

będę się upierał przy swoim, kupowałem nie jedno BMW i jeździłem do ASO ponad 100km od miejsca zakupu, sory jak się kupuje używane auto to nie ma zmiłuj się, nigdy nie miałem problemów ze sprzedającymi, jeśli ktoś chce sprzedać, a jest pewny auta problemów robił nie będzie wiadome jest że koszty dojazdu, sprawdzania pokrywa kupujący. oby "magik z walizeczką" wszystko znalazł w tym naszpikowanym elektroniką BMW, i rozumiem że w razie czego bierze na siebie odpowiedzialność...

powodzenia

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ostatnio musiałem odwiedzić Pana Grzegorza z Auto Dent w Strzeszkowicach Małych i mogę wszystkim polecić tego Fachowca,

 

przed wizytą:

 

http://img51.imageshack.us/img51/7176/k3tk.jpg

 

po wizycie:

http://img16.imageshack.us/img16/8938/73zq.jpg

 

jak widać uderzenie jest paskudne, blacha została dosłownie sklepana w tym miejscu, jak widać prawie nic nie widać, jestem bardzo zadowolony polecam wszystkim

Opublikowano
ostatnio musiałem odwiedzić Pana Grzegorza z Auto Dent w Strzeszkowicach Małych i mogę wszystkim polecić tego Fachowca,

 

przed wizytą:

 

http://img51.imageshack.us/img51/7176/k3tk.jpg

 

po wizycie:

http://img16.imageshack.us/img16/8938/73zq.jpg

 

jak widać uderzenie jest paskudne, blacha została dosłownie sklepana w tym miejscu, jak widać prawie nic nie widać, jestem bardzo zadowolony polecam wszystkim

 

Jaki koszt takiej usługi jeżeli można spytać?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

za to kuku i jeszcze jedno które miałem już wcześniej zapłaciłem 250 zł, cały zabieg trwał ok 2 godzin, więc w porównaniu z lakierowaniem itd koszt i czas nie porównywalnie na plus.

tym bardziej że uszkodzenie w bardzo paskudnym miejscu i trudne do usunięcia

Opublikowano
za to kuku i jeszcze jedno które miałem już wcześniej zapłaciłem 250 zł, cały zabieg trwał ok 2 godzin, więc w porównaniu z lakierowaniem itd koszt i czas nie porównywalnie na plus.

tym bardziej że uszkodzenie w bardzo paskudnym miejscu i trudne do usunięcia

 

Zarówno cena jak i czas naprawy na plus ale ciekawe jak z trwałością lakieru po takiej operacji, pytałeś o to? Ludzkie oko nie widzi mikroskopijnych pęknięć lakieru, które powstały zarówno przed jak i po operacji. Zawsze trzeba pamiętać, że kij ma dwa końce :norty:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano
lakier w tym miejscu jest pęknięty, wyszło przy prostowaniu, dlatego nie jest to wyprostowane na 100 % było to ryzykowne bo zapewne by odpadł, jest spolerowane na ile to było możliwe. Nawet jeśli faktycznie coś się stanie to i tak warto było spróbować metody pdr niż od razu szpachlować i malować, będę się martwił jak odpadnie
Opublikowano
lakier w tym miejscu jest pęknięty, wyszło przy prostowaniu, dlatego nie jest to wyprostowane na 100 % było to ryzykowne bo zapewne by odpadł, jest spolerowane na ile to było możliwe. Nawet jeśli faktycznie coś się stanie to i tak warto było spróbować metody pdr niż od razu szpachlować i malować, będę się martwił jak odpadnie

 

Nie no wiadomo ale właśnie tak to jest, że kij ma dwa końce... niby wszystko ładnie, pięknie, szybko i tanio choć z tym tanio bym się bardzo nie rozpędzał (lakiernik za element bierze od 250zł w górę)... ale wady też są tej metody. Wydaje mi się, że taką metodą to można naprawiać auto tuż przed sprzedażą by nie straciło na wartości (nie maluje się elementu) ale jak dla siebie to trochę metoda mało wydajna i opłacalna bo i tak prędzej czy później trzeba będzie malować... ale to moja opinia i nie musicie się z tym zgadzać :norty:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano
a ja szczerze polecam Auto Perfect Sawa na choinach

 

http://bosch-sawa.pl/

 

 

jesli chodzi o elektronike i kodowanie to polecam Sebastiana z Labcar (zna sie swietnie na kodowaniu)

 

http://labcar.pl/

 

 

jesli chodzi o chipowanie i modyfikacje to mamy dobrego magika w Nałęczowie - PROCHIP

 

http://prochip.com.pl/

 

ad1. Chyba jesteś pierwszy kto poleca ten warsztat :mrgreen:

ad2. Może i DRL potrafi zakodować ale akurat to żadna sztuka... :norty: a na diagnostyce to on się nie zna :nienie: u szwagra jak był rozkodowany EWS i auto nie odpalało to chciał wymienić pół układu paliwowego z pompą i wtryskiwaczami na czele a wystarczyło "dwa" kliknięcia w DIS'e lub "trzy " w INPA :duh:

ad3. Słyszałem, że maja dobrą hamownie ale mapy już im gorzej wychodzą... z tego co wiem to jeszcze do niedawna wgrywali gotowce :duh:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

rozmawialem juz z nim

czekam az sie zbierze 4-5 osob na chipa to zwiezie hamownie do lublina

narazie sa 2 osoby czyli 2 brakuje:) ktos chetny?

 

PS

w takim razie gdzie wy serwisujecie auta?

Opublikowano

kodowanie itd. - Carconnect

skomplikowane naprawy - BRJ na warszawskiej, rzadko ale jednak się zdarza Bosch na Choinach

wymiany eksploatacyjne i proste naprawy - zakład przy Olimpie, wjazd w uliczkę blisko Miro jest tam znak Mobil mają bardzo dużo klientów wiec bez umówienia się wcześniej nie ma szans na obsługę , polecam bo jest przystępnie cenowo i naprawdę solidnie jakby co dam numer tel.

detaling, usuwanie rys itd. - AutoEstetyka ul. Długa

 

Długo błądziłem wśród pseudo mechaników w Lublinie, moim zdaniem Ci są najlepsi.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
a ja szczerze polecam Auto Perfect Sawa na choinach

 

http://bosch-sawa.pl/

 

 

jesli chodzi o elektronike i kodowanie to polecam Sebastiana z Labcar (zna sie swietnie na kodowaniu)

 

http://labcar.pl/

 

 

jesli chodzi o chipowanie i modyfikacje to mamy dobrego magika w Nałęczowie - PROCHIP

 

http://prochip.com.pl/

 

ad1. Chyba jesteś pierwszy kto poleca ten warsztat :mrgreen:

ad2. Może i DRL potrafi zakodować ale akurat to żadna sztuka... :norty: a na diagnostyce to on się nie zna :nienie: u szwagra jak był rozkodowany EWS i auto nie odpalało to chciał wymienić pół układu paliwowego z pompą i wtryskiwaczami na czele a wystarczyło "dwa" kliknięcia w DIS'e lub "trzy " w INPA :duh:

ad3. Słyszałem, że maja dobrą hamownie ale mapy już im gorzej wychodzą... z tego co wiem to jeszcze do niedawna wgrywali gotowce :duh:

 

Kto ci chłopie takie bajki opowiada?? Spójrz na moje wykresy po modyfikacjach,jakbyś trochę miał pojęcia o motoryzacji to byś nie pisał takich bzdur. Zauważ że stroje sporo aut do sportu ,na różnych ecu nawet standalone więc wytłumacz mi jak mogę wgrywać gotowce??Druga sprawa u mnie wystroisz silnik na dużej turbinie ,dużych wtryskach itp-czego nie zrobi żadna lubelska firma-a na takich setupach nie ma mowy o gotowcach

 

U mnie zawsze można zrobić program pod kierowcę, mocniejszy dół ,płasko rozłożony moment- cokolwiek ważne aby było zgodnie z prawami fizyki i sztuką strojenia silników.A i ceny mam normalne jak na lubelski rynek a nie z kosmosu.

 

Stroje furę do momentu aż będzie modyfikacja spełniała moje oczekiwania oraz klienta.

 

Więc daruj sobie i nie rób mi antyreklamy- pewnie byłeś u mojej konkurencji -bo oni tylko w taki sposób potrafią walczyć ze mną.Po moich modyfikacjach nie ma problemu z kończącymi się sprzęgłami i latającymi wirnikami turbo.Każdy parametr jest logowany a układ napędowy oceniany i na podstawie tego stroje auto. Dlatego u mnie stroi sie silnik min 5 godzin,a nie 2 i do domu.

 

pozdrawiam Piotr Prochip

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.