Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem na wczasach i dwa dni temu po zapaleniu autka nie mogłem wejść na obroty i z tyłu z rury wychodziły duże ilości dymu. stopniowo po paru minutach było ok. na początku wyglądało jakby auto sie paliło. dym miał zapach nafty.stało mi sie tak jeszcze dwa razy. raz po postoju w ciągu dnia i dzisiaj rano znowu. nie wiem czy to nie katalizator. przebieg 200 tyś. km. pomóżcie

pozdrawiam

Opublikowano

mocne dymienie jest dolegliwoscia jaka trapi motor m57

Opisywana dolegliwosc jest wynikiem poczatku uszkodzenia przeplywomierza. A doskadniej podaje on niewlasciwe wartosci

W awaryjnej sytuacaji moza go odpiac

Opublikowano

hej

Jeszcze raz opiszę dymienie

 

Występuje tylko po postoju a szczególnie rano i trwa tak kilkanaście minut. Spaliny tłoczą sie z tłumika jakby nie było ciśnienia w wydechu a silnik nie może wejść na wyższe obroty. Później jest normalnie i auto jedzie super, a dymka przy nagłym przyspieszaniu puszcza tak jak puszczał.

hej

Opublikowano
czy to śiwy dym? Jeśli tak to - ja bym obstawiał padnięte świece żarowe (jedna lub więcej). Turbo raczej nie jeśli woz po paru minutach odzyskuje werwe. Na moj gust objawy wystepujące tylko po nocy (dlugim postoju) i zapach nafty prowadziłby mnie do zimnej komory spalania przy rozruchu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

e39 530d pali bez problemu bez swiec zarowych, na poczatku zadymi na czarno i tyle - wiem, bo moj kumpel mial wszystkie 6 do wyrzucenia

 

dymienie bylo tylko przez kilka pierwszych sekund

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
e39 530d pali bez problemu bez swiec zarowych, na poczatku zadymi na czarno i tyle - wiem, bo moj kumpel mial wszystkie 6 do wyrzucenia

 

dymienie bylo tylko przez kilka pierwszych sekund

 

zgadzam sie ja mialem jedna dobra świece zarowa i auto miala i tak buta i tak :) teraz oczywiscie wymienilem i przy odpaleniu nie mam nawet malutkiego dymka :)

Opublikowano

CZy świece można samemu wymienić?

Czy trzeba zdejmować kolektor ssący i jeżeli tak to czy trzeba wymieniać uszczelkę pod ten kolektor?

Jak wygląda wymiana i co powinienem wiedzieć.

 

Dzieki za porady

Opublikowano

Osobiście nie rzucałbym się odrazu na wymianę. Podjedz do serwisu, lub innego zaufanego "magika" niech wezmą czujnik indukcyjny i sprawdzą (nie inwazyjne- bez koniecznosci demontowania).

Trochę przeciwko tezie o świecach jest fakt, że sytuacja którą opisujesz trwa do kilkunastu minut!

Przy niesprawnych świecach ma się problemy z zapaleniem, widać siwy dym i śmierdzi, ale nie dymi przez wiecej jak kilkanaście sekund ! (do momentu nagrzania komory spalania).

Jakiego koloru masz dym?

Chodzi mi po głowie też zapchany katalizator. Czy zauważyłeś spadek mocy? Czy wóz muli w zakresie prędkości obrotowej gdzie powinien juz iść?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
problem ze swiecami bedzie widoczny na kompie

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

zgadzam się z przedmówca mi wyskoczyła informacjana kompie że jest problem :?

 

ps. ja bym się sam za grzebanie w e39 nie bral :) no ale ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.