Skocz do zawartości

Małopolskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 866
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witajcie,

mam sprawę do przedyskutowania.


e46 330xi (napęd 4x4)

Wyciek spod misy olejowej, konieczne rozpięcie i rozebranie napędu (ewentualnie drugie dojście jest po podniesieniu silnika)


wycenili robotę na 1500 max

1 dzień roboty


Ile taka robota może być warta? Dużo sobie życzą czy w normie?

A może polecicie warsztat, gdzi mi to ładnie zrobią?


Widziałam kilka opinii o warsztatach w Krakowie:

1. MJ AUTO SERWIS https://motointegrator.com/pl/pl/warsztat/krakow/7p4zepdp-auto-serwis-mj-michal-juryk - ktoś coś?

E46 330xi 2001 touring \m/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

mam sprawę do przedyskutowania.


e46 330xi (napęd 4x4)

Wyciek spod misy olejowej, konieczne rozpięcie i rozebranie napędu (ewentualnie drugie dojście jest po podniesieniu silnika)


wycenili robotę na 1500 max

1 dzień roboty


Ile taka robota może być warta? Dużo sobie życzą czy w normie?

A może polecicie warsztat, gdzi mi to ładnie zrobią?


Widziałam kilka opinii o warsztatach w Krakowie:

1. MJ AUTO SERWIS https://motointegrator.com/pl/pl/warsztat/krakow/7p4zepdp-auto-serwis-mj-michal-juryk - ktoś coś?

 

ja u Michała serwisuje wszystkie moje auta i dla mnie no. 1 pod względem jakości, cena to nie jest nawet 2go rzędna sprawa (choć zawsze jest ok i poparta konkretami), bo skąpy/chytry płaci 2 razy - jak mówi przysłowie ;)

na 100% znajdziesz kogoś kto zrobi to taniej - tylko pytanie jak?

na 100% znajdziesz również kogoś kto zrobi to za 2 razy tyle - ale jednak po co ?

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi ktoś w innym wątku napisał:

a więc żeby zdjąć miskę musisz:

Odkręcić wał napędowy przedni

Odkręcić i wyjąć półosie przednie (trzeba rozpiąć zwrotnicę od sworznia wahacza

odkręcić dyfer przedni

Odkręcić maglownicę od wózka, odkręcić magiel od kolumny, żeby nie uszkodzić krzyżaka

Odkręcić łączniki stabilizatora

podwiesić silnik od góry

odkręcić osłony za kołem, zasłaniające śruby wózka

odkręcić wózek i go zdemontować

odkręcić pompę wspomagania

no i możesz w końcu przystąpić do demontażu miski...


z części potrzeba:

uszczelka miski

uszczelniacze półosi l + p


oringi między dyfer i miskę, oraz między obudowę połosi i miskę

warto wymienić łożysko podpory prawej półosi

warto dać nowe gumy stabilizatora

sprawdzić stan osłon półosi

olej do dyfra przedniego


generalnie jest tam co robić, w zwykłym RWD uszczelkę robi szybko i łatwo, tutaj trochę roboty trzeba włożyć

podnosiłem silnik i nie dało się tego zrobić, zressztą przy okazji wywaliłem przedni napęd

 

Po takiej rozpisce zaczynam inaczej patrzeć na cenę.


Lepiej dół rozbierać czy silnik podnosić?

Są dwie szkoły i jak różne fora czytam to ci, co sami sobie ogarniają taką naprawę to raczej od góry się dostają.

Łatwiej?

E46 330xi 2001 touring \m/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaśmiecaj wątku.

Tu jest wątek o polecanych warsztatach a Ty się dopytujesz o

Lepiej dół rozbierać czy silnik podnosić?

Są dwie szkoły i jak różne fora czytam to ci, co sami sobie ogarniają taką naprawę to raczej od góry się dostają.

Łatwiej?

Takie pytania zadaj w innym wątku które są do tego.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Właśnie stałem się posiadaczem pięknej 530i e39

mam parę rzeczy oczywiście do zrobienia i tutaj pytanko do Was


przeglądnąłem cały wątek i potrzebuje drobnej porady

wytypowałem dwa warsztaty które wydają się być solidne i znają się na bawarkach. Pytanko do Was: który będzie lepszym wyborem., który z nich jest bardziej godny zaufania w kwestii naciągania klienta na niepotrzebne koszty lub wkładania tańszych zamienników w miejsce zamówionych droższych (niestety spotkałem się juz nie raz z takimi praktykami)

zależy mi żeby to bmw utrzymać w nienagannej kondycji a to wymaga dobrego i rzetelnego warsztatu

moje wybory póki co:

MJ serwis na powstańców (Michał juryk)

M-punkt

czytałem też o serwisie na szczecińskiej (dość dawne posty) odrzuciłem go bo mimo że niby mają wiedzę to w innych "aspektach" typu terminowość i rzetelność leżą i kwiczą.

natomiast o Pim przewinęło się sporo negatywnych postów.


pytanko czy któryś z tych dwóch wytypowanych będzie ok, i który będzie lepszym wyborem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Potrzebuję jakiś sprawdzony warsztat w Krakowie, osobę która podejmnie się wymiany parownika klimatyzacji pod deską rozdzielczą w E90

Od jakiegoś czasu przestała działać klima, podjechałem do serwisu klimatyzacji, pracownicy nabili Azot do układu po czym zaczeli szukać przyczyny w komorze silnika tj,przewody,rurki, chłodnica klimatyzacji osuszacz, kompresor spryskując płynem z wodą. Co jakiś czas widać jak spada ciśnienie na manometrze a "bąbelków" nie ma.

Można powiedzieć że wykluczyli nieszczelność po stronie komory silnika, diagnoza padła na uszkodzony parownik pod deską.

Jednak zanim trzeba będzie demontować cała deskę chciałbym aby ktoś powtórnie sprawdził i potwierdził wcześniejszą diagnozę zanim zacznie demontować deskę.


Jeżeli znacie solidny warsztat godnym polecenia, w Krakowie lub okolicach gdzie podejmą się tej pracy będę wdzięczny za pomoc bo temperatura ..... 30+ ;))


Pozdrawiam serdecznie.


Ps. Jeżeli w nieodpowiednim dziale umieściłem "post" proszę moderatora o przeniesienie go do odpowiedniego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poszukuję dobrego lakiernika w okolicy krakowa który byłby w stanie dobrze ogarnąc i nie spi****** temat tylnej klapy w touringu e39.

parę purchli rdzy + rdza pod szybą i na rantach (pewnie cała klapa do malowania)

ktoś coś?


edit:

standardowe pytanko numer 2: kto w krakowie ogarnie geometrie w e39?

póki co dobre opinie czytam o powstańców 20, ale wyzej przedmówcy wspominali jedynie o zbieżności, robią też tam pełną geometrię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzięki za polecenie, jestem umówiony na jutro, zobaczymy czy bedzie git :>


natomiast ja ze swojej strony myślę że mogę polecić warsztat MJ auto serwis na powstańców 50

1 raz byłem u nich pare msc temu z paroma pierdołkami w e39. Oŋólnie pierwsze wrażenie może być negatywne, na pewno warsztat nie wygląda jak ASO, natomiast na placu zazwyczaj stoi sporo bawarek różnych, właściciel jezdzi bardzo ładną e61, jego pracownicy też mają bmki.


Ogólnie pierwsza naprawa przebiegła szybko, dobrze i względnie tanio. nie było zadnego problemu z fakturą a chłopaki zdecydowanie wydają się znac na tych autach.


zaufałem im na tyle zeby pojechać jeszcze raz, tym razem z mocniejszym serwisem + olej z filtrami. Oŋólnei jestem jeszcze bardziej zadowolony. dość tanio (chociaż widziałem tańszych mechaników) tym razem zeszło dość długo (czekaliśmy na przełącznik z aso) auta naprawiają na markowych częściach (chyba że klient zażyczy sobie używki to już inna sprawa) meyle/lemforder. Wymienione części zawsze są do wglądu, leżą i czekają pod krzesełkiem :)

ogólnie wrażenia jak najbardziej pozytywne i póki co zostanę przy nich :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka ,

Szybkie pytanko do osób z Małopolski

Znacie jakiegoś speca który by sprawdził e46 z okolic Nowego Targu

Szukam osoby w temacie BMW który by podjechał oblukać auto : blacharka , zawieszenie , silnik itp.

Ja mam ponad 500 KM ... parę wycieczek już było

Możecie kogoś polecić ??

Wdzięczny za odpowiedz :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Avalar

wydają się być OK ale szału nie ma.

okazało się ze mam zapieczone śruby w tylniej osi i nie poradzili sobie z tym, ustawili tylko zbieżność na przedniej osi (niestety skasowali jak za wszystko). Powiedzieli że auto bedzie mniej ściągać no i faktycznie coś tam to dało

Szumnie stwierdzili też iż mam lekki luz w maglu. pózniej potwierdzałem to u mechaników gdzie szlifowali mi piasty a potem w MJ serwis i mówili że magiel jest w porzadku i nei czują zadnych luzów (ja też żadnych nie czuję podczas jazdy)


przez to że miałem zapieczone te śruby i nie mogli ustawić w pełni zbieżności trudno powiedzieć czy zrobiliby to dobrze :> Potrzebne dalsze testy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam jakiegoś dobrego sprawdzonego serwisu klimatyzacji w Krakowie lub okolicach. Mikro wyciek czynnika, podczas nabijania urządzenie pokazuje, że układ jest szczelny, klima chłodzi przez 7-8 miesięcy i koniec, za każdym razem tak jest po nabiciu. Polecicie kogoś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich serdecznie


Posiadam u siebie w E90 nieszczęsny N46B20B i jak to w tym modelu bywa poszły uszczelniacze. Ma ktoś jakiś sprawdzony namiar na mechanika, który potrafi wymienić same uszczelniacze bez ściągania głowicy? Nie chcę robić wszystkiego bo silnik jest suchy i po wymianie rozrządu

Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.