Skocz do zawartości

Śląskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

Czy moglibyście polecić mi dobrego mechanika (niezależny lub w ASO), który mógłby rzetelnie sprawdzić samochód przed zakupem?

Mam upatrzoną gablotę, na pierwszy i nawet drugi rzut oka bardzo zadbana, ale będę jechał po nią do Katowic aż z Trójmiasta, także musi to być pewny strzał.

Są teraz modne te firmy, co oceniają auto przed zakupem, nawet bez obecności kupującego - przesyłają dokumentacje na maila.

Może znacie jakąś z dobrą reputacją w Katowicach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niedawno potrzebowałem części do naprawy biegów skrzyni manualnej do X5-ki. To były takie dwie tulejki, dwie sprężynki, dwa dekielki i takie zaciski. Jeździłem po paru sklepach ale nie mieli. Pojechałem do M-auto to po pierwsze nie wiedzieli co to za części, po co to i że jak biegi nie wchodzą to musi być ten koszyk pod lewarkiem. Jak im już podałem po numerach z REALOEM to łaskawie poszukali i owszem znaleźli - całość miała kosztować UWAGA !! : 450 zł brutto bez kosztów założenia. Mówili że muszą to ściągać z BMW z Niemiec. Tak z ciekawości pojechałem do Sikory do Bielska-Białej i dostałem te części po 3 dniach i za UWAGA !! : 73 zł brutto. Facet, który mi to sprowadzał wiedział o co chodzi i po co mi te części, nawet opisał dokładnie objawy. Kolega jeździł do M-auto kiedyś i chwalił ale od jakiegoś czasu mają chyba ciche dni... Nie naprawiałem niczego u Sikory ale wygląda na to że wiedzą przynajmniej do czego służą poszczególne części no i ceny nie z kosmosu (pomijając że 73 zł za dwie tulejki, dwie sprężynki, dwa dekielki i dwa zaciski to i tak cena wysoka).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakiś sprawdzony zakład regenerujący maglownice w bielsku-białej lub okolicach?

w mojej e46 jest luz podczas jazdy na wprost,prawdopodobnie listwa do wymiany

kolego zanim bedziesz chciał wyminic maglownice to wykrec z dołu i góry te dwa cylinderki i nasmaruj smarem cała listwe i dokrec te cylinderki troche mocniej tak zeby ci na zakrecie kierownice odbiało i zebys nie mial luzów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmniejszenie luzu na przekłądnii nic mi nie da bo ewidentnie luz na kierownicy jest tylko podczas jazdy(kierownica lata luźno na boki) na wprost

na skręconych kołach jest ok kierownica normalnie sama odbija i nie ma żadnych wycieków z przekładnii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam do naprawy i polakierowania zderzak przedni w E91.

 

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/20160409_174147_zpsldzwqbbq.jpg

 

Jako, że będę wkrótce przez 2 tygodnie w PL, chcę oddać auto do jakiegoś warsztatu w Gliwicach lub okolicy. Czy może ktoś polecić jakiegoś lakiernika, który sprosta zadaniu i można mu zostawić bez obaw auto na parę dni?

BMW - The Ultimate Driving Machine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do naprawy i polakierowania zderzak przedni w E91.

 

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/20160409_174147_zpsldzwqbbq.jpg

 

Jako, że będę wkrótce przez 2 tygodnie w PL, chcę oddać auto do jakiegoś warsztatu w Gliwicach lub okolicy. Czy może ktoś polecić jakiegoś lakiernika, który sprosta zadaniu i można mu zostawić bez obaw auto na parę dni?

 

Ja polecam ten zakład: Blacharstwo Lakiernictwo Pojazdowe Sebastian Rusin

Powstańców Śląskich 22, 44-144 Żernica - obok Gliwic

605101276

Moje poprzednie auto zawsze tam lakierowałem i byłem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Vadim Ford to nie Bmw :D czekam na twój warsztat :cool2:

Ford też ciekawa maszyna i też wymaga pewnych umiejętności i wiedzy.

Jacek, dla właściwej diagnozy i innych rzeczy można się obejść i bez czterech ścian, które nazywane warsztat. Najważniejsze , że z głową wszystko w porządku było, a reszta ma dodatkowy sens. Jaki pożytek z tego, że byłeś w warsztacie i powiedzieli ci , że problem w VTG. Chociaż sam widziałem , że problem jest zupełnie w drugą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jacekmury1, czytałem cały ten temat i chciałbym trochę ostudzić twój zapał w sprawie zaleceń warsztata w Wojkowicach, który tak chwalimy. Choć temat jest inaczej, ale naród musi znać prawdę. Jestem człowiekiem, który tam pracował trochę więcej niż pół roku i po prostu brakowało nerwów na to wszystko, co się tam dzieje. Widać właściciel warsztatu myśli, że jest najmądrzejszy na świecie, a właściciele BMW w jego rozumieniu - debile, tak samo jak i mechaniki. I tak, z czym klient stoi, kiedy chce oddać samochód do naprawy :

- po przyjeździe do warsztatu istnieje bardzo duża możliwość, że będziesz czekać na samego mądrego nie wiadomo ile czasu, ponieważ człowiek bardzo zajęty, ponieważ buduje się od tyłu warsztacie dom i mu głęboko jakby kto tam przyjechał;

- auto trzeba zostawić co najmniej na tydzień, ponadto w okresie tego czasu z auta może być łatwo zdjęta jakaś część i montowana na inne take auto;

- cały czas będziesz dzwonić do warsztatu, a dodzwonić się tam trudno , w końcu usłyszysz od samego mądrego , że twój samochód jest na etapie diagnostyki i bardzo trudno ustalić przyczynę, mechanicy walczą i wkrótce będzie wynik;

- wielokrotnie na rozkaz samego mądrego mechaniсy instalowałi używane części, nadając im przed zainstalowaniem widok nowej części, a pieniądze bral jako za nowy lemferder :duh: ;

- osobiście kiedyś na x3 2012 roku zakładał dwa czujniki parkowania, które zostały zamówione z allegro i były używane, ponadto po instalacji okazały się wadliwe. Właściciel przyjechał po tygodniu, gdy zostały zamówione już nowe czujniki , zainstalowałem i już na tym warsztacie tego człowieka i ten samochód nie widziałem po :P . A właściciel jeszcze chciał nowe mapy do nawigacji CIC, ale po instalacji czujników parkowania już nic nie chciał. Jedyne co powiedział, szkoda nerwów i czasu .

Mogę opisać więcej, znacznie więcej, ale myślę, że to wystarczy do zrozumienia co i jak.

Pan Tomek chyba nie rozumie, że jego era się skończyła , gdy do niego jechali z całej Polski, on wie dużo, ale tylko co do starych maszyn, jeśli mówimy o serii F , to jest to problem.

Widać pan Tomek nie rozumie, co to jest konkurencja i wyposażenie warsztatów, i nie rozumie , kiedy mechanik potrzebuje jeszcze drugi lewarek, a lewarek jest w jednym egzemplarzu na całem warsztatе :duh: :mad2:

Widać pan Tomek nie rozumie, że era głupców się kończy i prędzej czy później znajdzie się ktoś bardziej mądry, który da w twarz za to , co robi pan Tomek z maszynami, ponieważ te łzy kobiet i nerwy mężczyzn po prostu nie przechodzą bez śladu , a życie jest jak bumerang.

Są plusy , ale jest ich mało , bo Tomek nie chce słuchać opinii mechaników , a robi na swój sposób , co w efekcie końcowym bardzo często przynosi tragedię.

Myślę, że ten post daje pojęcie i otwiera oczy wszystkim tym , którzy ślepo wierzył w to , co jest napisane wcześniej.

Wszystkim życzę mądrości i honoru .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Vadim rzuciles inne swiatlo na Wojkowice=Piórkowski przydala by sie odp Warsztatu myslisz ze w innych warsztatach jest inaczej?Jaki warsztat Ty mozesz polecic?

 

Spróbuj Ford Sławek, tym bardziej, że masz tam w pobliżu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

na terenie śląska (bielsko biała) przestała mi odpalać e36ka, świeżo kupiona. Po trasie z warszawy (bez jakiś niepokojących objawów) odpalił na drugi dzień przejechałem kilkaset metrów i zgasł. i już nie odpalił.

w zasadzie odpala tylko po 2 sek gaśnie

objawy do tej pory zdiagnozowane to - gęste oleiste spaliny przy odpalaniu

ponoć jest olej w obiegu chłodnicy

 

oba wskazują na uszczelkę ale słyszałem też opinię, że wtedy by nie odpalał wcale.

 

i dwa pytania do Was

1) macie pomysł co to może być?

2) znacie kogoś w okolicach bielska (jak najmniejsza odległość bo to automat), kto mógłby się tego podjąć? rozmawiałem z maxiauto z bielska ale oni mają dalekie terminy

 

a, warto dodać, że to tds 2,5 z 1996 (z nowszym silnikiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam szukam warsztatu w okolicach Bielsko Biała Czechowice Dziedzice Brzeszcze Kety Potrzebuje zaufanego mechanika do wymiany rozrządu w BMW F10 który zrobi to szybko dobrze i w miarę rozsądnych pieniądzach co nie znaczy że musi być tanio :wink: Czy możecie kogoś polecić i o moze wiecie jaka jest przybliżona cena za wymianę rozrządu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.