Skocz do zawartości

Sprzedałem TDS`a !!! Moja opinia, jaka wasza?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cieszmy się że niektórym auta ze stajni BMW nie odpowiadają, dzięki temu da się kupić samochód używany :D

Kolega napisał że nie kupi już nigdy auta starszego niż z 2000 roku.

Nie wiem jakie jest jego doświadczenie z nowymi autami, ale ja osobiście zacząłem od właśnie nówek salonówek- to dopiero jest kosztowna zabawa- dopóki na gwarancji- to się gnije godzinami w ASO aż naprawią auto. Jak po gwarancji- to przeciąg w portfelu. To ja już wole zapłacić za robote pompy w TDSie nawet i 5000 i spać spokojnie niż ładować w nowe auto kasę a tam co chwila jakaś mała głupotka, która kosztuje jakieś chore pieniądze.- Sprawdzane do dnia dzisiejszego :lol:

A najlepsza w nowych samochodach jest ich bardzo skromna utrata wartości-

kupi się nowe autko a po 2-3 latach dostać za niego 50% ceny to już wyczyn.

Znam lepsze sposoby roztrwaniania pieniędzy

... i to jest chyba najlepsze podsumowanie - koszty utrzymania i straty wartości nowszych aut bywają przerażające: też zamierzałem kupić nowe auto /niestety nie BMW-za chuda kieszeń/ ale jak obliczyłem ile mnie będą kosztować same przeglądy i materiały eksploatacyjne to stwierdziłem, że w razie czego wole reanimować moją beemkę a do tego będę miał duże wygodne auto a nie jakąś popierdółkę.

Póki co przez 1,5 roku zrobiłem ponad 80 tys. auto śmiga prawie codziennie, łącznie przez ten czas stało z 5 dni w warsztacie - robiłem klimę, wymieniałem wahacz, jakieś drobne końcówki, kpl amortyzatorów no i oczywiście eksploatacyjne: tarcze, klocki, oleje, filtry jak w każdym samochodzie. A jak się dobrze poszuka to wszystkie firmowe części można kupić niskiej cenie - do nowszych "fordoplopeurenotoyomaz" są dużo droższe.

No a poza tym tds ma rozkoszne 6 cylindrów, miłą gwiżdżacą turbinkę, ma dużo miejsca i mogę je wszędzie zaparkować bez obawy że go nie będzie jak wrócę.

I co najważniejsze - TO JEST BMW !!!

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja wczoraj pozbyłem się swego kłopotu :8)

Jestem zdania że TDS-y to porażka dla BMW. Wcześniej czy później (zazwyczaj wcześniej niż w innych dieslach) pada pompa wtryskowa której regeneracja przyprawia o zawrót głowy. Często sama wymiana nastawnika pompy odwleka o parę miesięcy kompletną regenerację.

W moim przypadku zaczęło się od pękniętej głowicy a jak doszły problemy z pompą poszedłem po rozum do głowy i pognałem ją won!!!

Teraz każdemu odradzę tego typu silnik. Niby są te 143KM ale rewelacji w tak duzym i ciężkim aucie nie robi - a pali nie jak na diesla przystało. Wychodzę z takiego założenia że diesel ma być oszczędny - a ten zdecydowanie nie jest! Może mnie przeklniecie ale obecnie jak bym chciał kupić dobrego diesla to wybrałbym coś ze stajni VW (co z tego że bardziej klekocze na jałowym - za to ma lepszego kopa i dużo mniej pali).

Na szczęście nie mam zamiaru kupować kolejnego turbodiesla i swoje poszukiwania kieruję w stronę 325i 24V 192KM :D Sądzę że koszty utrzymania nie będą dużo wyższe niż przy tds-ie.

Pozdrawiam wszystki TDS-owców i życzę powodzenia w sprzedaży autek :nienie:

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano
A ja wczoraj pozbyłem się swego kłopotu :8)

Jestem zdania że TDS-y to (...) wszystki TDS-owców i życzę powodzenia w sprzedaży autek :nienie:

 

i tu prezentowane jest podejście większość narzekających użytkowników TDS, to nie jest nowoczesny turbodiesel, nie będzie śmigał jak szalony na 4 litrach ropy, ja kupowałe TDS i wiedziałem że będzie palił 10L/100km i mniej więcej tyle mi pali

 

dalej twierdze że najsłabszym ogniwem w tds jest jego właściciel (obecny, lub któryś poprzedni...

Opublikowano

Najsłabsze ogniwo to poprzedni właściciel, sam mam tds rok czasu, 30 tys wykręciłem, to auto opłaci się naprawiać, ale trzeba to robić albo samemu, albo w BARDZO DOBRYM serwisie,,, Trzeba po zakupie zrobić co nawala a będzie służyć kolejne 10 lat, Jak raz się naprawi, to 300 tys km nastepnych jeździsz,,, cud miód i orzeszki, a Takie auto za 20 tys zł w wieku 9 lat to marzenie, miałem trzy ople, jedno naprawiałem, drugie padło i tak wkółko,,,tutaj, raz robisz i śmigasz,

I proszę nie mówcie że japoński diesel jest lepszy od tds,,, nie widziałem tylu japończyków z przebiegami 300-400 tys co niemców,,,japończyk to jednorazówka, a rynek wtórny nie powinien istnieć,,,

Bardzo Mąndry Wybór, za te pieniążki, narzekanie to grzech,

Nauczmy się jednego, jak naprawiamy, to porządnie,, a wtedy wszystko w naszych buniach będzie grało. Pozdrawiam

P.S. w automacie przy tempomacie ustawionym na 140km/h spalanie na kompie i na stacji sprawdzałem, 8.5-9 litrów !!!!! i tego nie jestem w stanie przekroczyć nawet po mieście,,,(pompa uszczelniana, 4ty wtrysk sterujący zrobiony, na KTS ustawiona pompa, kąt wtrysku) Koszt uszczelnienia i ustawienia to 150 zł !!!! 4 godziny !!! Seris Diesel Białystok !!!!!

Wspomnieć muszę że nówka Toyotka 1.4 D4D 86 KM kombi, przy delikatnej jeździe wójkowi wciąga 7 litrów ;) Ale ja jadę, a on się turla, a różnica, sami ocencie w spalaniu,,,NIEWIELKA biorąc pod uwagę jak się jedzie i co można przewieśc tym i tym autkiem ;)

Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Opublikowano
Najsłabsze ogniwo to poprzedni właściciel, sam mam tds rok czasu, 30 tys wykręciłem, to auto opłaci się naprawiać, ale trzeba to robić albo samemu, albo w BARDZO DOBRYM serwisie,,, Trzeba po zakupie zrobić co nawala a będzie służyć kolejne 10 lat, Jak raz się naprawi, to 300 tys km nastepnych jeździsz,,, cud miód i orzeszki, a Takie auto za 20 tys zł w wieku 9 lat to marzenie, miałem trzy ople, jedno naprawiałem, drugie padło i tak wkółko,,,tutaj, raz robisz i śmigasz,

I proszę nie mówcie że japoński diesel jest lepszy od tds,,, nie widziałem tylu japończyków z przebiegami 300-400 tys co niemców,,,japończyk to jednorazówka, a rynek wtórny nie powinien istnieć,,,

Bardzo Mąndry Wybór, za te pieniążki, narzekanie to grzech,

Nauczmy się jednego, jak naprawiamy, to porządnie,, a wtedy wszystko w naszych buniach będzie grało. Pozdrawiam

P.S. w automacie przy tempomacie ustawionym na 140km/h spalanie na kompie i na stacji sprawdzałem, 8.5-9 litrów !!!!! i tego nie jestem w stanie przekroczyć nawet po mieście,,,(pompa uszczelniana, 4ty wtrysk sterujący zrobiony, na KTS ustawiona pompa, kąt wtrysku) Koszt uszczelnienia i ustawienia to 150 zł !!!! 4 godziny !!! Seris Diesel Białystok !!!!!

Wspomnieć muszę że nówka Toyotka 1.4 D4D 86 KM kombi, przy delikatnej jeździe wójkowi wciąga 7 litrów ;) Ale ja jadę, a on się turla, a różnica, sami ocencie w spalaniu,,,NIEWIELKA biorąc pod uwagę jak się jedzie i co można przewieśc tym i tym autkiem ;)

 

 

od 2000 roku 325 tds z 97 e36 po trzech latach 525 tds e34 no i teraz wiadomo,chociaz z e34 miałem duże problemy (oczywiscie z ukł.chłodzenia)i ktos inny przypuszczam juz nigdy po tych doswiadczeniach nie kupił by tds ja kupiłem i złego słowa nie powiem,nie moge słuchac tych wszyski mitów o tych silnkach ,nie udanych konstrukcjach itd.,tak jak moi przedmowcy ,wazne jest kto jezdził nim wczesniej i czy nie kozystał z niego myśląc ze to wyscigowka,

pozdro

Opublikowano
A ja wczoraj pozbyłem się swego kłopotu :8)

Jestem zdania że TDS-y to (...) wszystki TDS-owców i życzę powodzenia w sprzedaży autek :nienie:

 

i tu prezentowane jest podejście większość narzekających użytkowników TDS, to nie jest nowoczesny turbodiesel, nie będzie śmigał jak szalony na 4 litrach ropy, ja kupowałe TDS i wiedziałem że będzie palił 10L/100km i mniej więcej tyle mi pali

 

dalej twierdze że najsłabszym ogniwem w tds jest jego właściciel (obecny, lub któryś poprzedni...

 

Ze wszystkim się zgodze oprócz tego że tylko nowoczesne turbodiesle śmigają jak szalone na 4L ON,bo od choćby VW Golf 2 z 1.6TD konstrukcja tak stara jak nie starsza od TDS śmiga bardzo przyzwoicie na 6L ON,a jak się jej podkręci pompę paliwa i troche turbo zjada TDS na śniadanie(ok.10s do 100km\h,oczywiście masa mniejsza dlatego,ale jednak) a dalej pali 6L ON więc jednak niekoniecznie ten TDS musiał tyle palić,no ale taka już konstrukcja made by BMW :mrgreen:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Nigdy nie byłem w posiadaniu diesla BMW choć chciałem kupic sobie 525 tds ale kupiłem 528i jestem bardzo szczęsliwy z tego powodu czytając niektóre posty :P

Owszem diesel ma swoje zalety - tansze paliwo, niby wiekszy przebieg ale jesli ktos lubi sobie poszalec to sorki ale nie dieslem !!!

 

Ktos tu pisał o osiągach nowych dieli ze są podobne do benzynowych - buhahaha, wsadz do benzyny to co ma diesel np turbo z intercoolerem i porównaj wtedy osiągi :D

Opublikowano

chodziło mi o tdsa, 2.5 litra i 6 garów to nie to samo co 1.6D, na powietrze nie chodzi :wink: komfort i kultura pracy też ma swoją cenę, poza tym BMW to ciężkie samochody (tak jak piszesz) i to też ma duży wpływ na spalanie, e36 z 2.5tds spali sporo mniej niż e34/39 czy e38, a takie e36 i tak do lekkich nie należy

 

zgodze się ze wiele innych diesli z tamtych lat paliło mało, miałem fiata Cromę z 93 roku z silnikiem 1.9td.i.d i palił średnio połowę tego co teraz mój TDS, tylko przyjemność z jazdy była 4xmniejsza :twisted:

Opublikowano
chodziło mi o tdsa, 2.5 litra i 6 garów to nie to samo co 1.6D, na powietrze nie chodzi :wink: komfort i kultura pracy też ma swoją cenę, poza tym BMW to ciężkie samochody (tak jak piszesz) i to też ma duży wpływ na spalanie, e36 z 2.5tds spali sporo mniej niż e34/39 czy e38, a takie e36 i tak do lekkich nie należy

 

zgodze się ze wiele innych diesli z tamtych lat paliło mało, miałem fiata Cromę z 93 roku z silnikiem 1.9td.i.d i palił średnio połowę tego co teraz mój TDS, tylko przyjemność z jazdy była 4xmniejsza :twisted:

 

No czy ja wiem czy przyjemność jazdy 4xwiększa jest w TDS,raczej ta różnica wynika z BMW vs. Fiat,bo jak dla Mnie to nie ma co się oszukiwać Audi/VW robi/robiło lepsze diesle,bardziej oszczędne i mniej awaryjne a chyba o to chodzi najbardziej w klekocikach :mrgreen:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

ogólnie porównując do mojego poprzedniego auta, bo silnik w tamtym był super (bezpośredni wtrysk, turbo o zmiennej geometrii łopatek, mało kto wie ale to właśnie fiat był tym pierwszym, nie VW :nienie: )

żeby nie narzekać na TDSa trzeba przed zakupem przemyśleć to że TDS będzie palił ok 10 litrów + być świadomym ryzyka zakupu zmęczonego egzemplarza, zresztą to dotyczy wszystkich silników, tylko w dieslach koszt remontu będzie większy, niezależnie czy to TDS czy 3.0d

Opublikowano

powracajac do tematu tds-a...do tego co wczesniej pisalem ze czesto kupi sie grata to ma sie grata nalezy dodac jeszcze jedno....

czesto powodem psucia sie tdsa jest mechanik i to co robi z tym autem..

u nas przyjelo sie ze mechanik naprawia wszystko-od malucha do nowej s....

a jak cos jest od wszstkiego do jest do niczego

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
A ja wczoraj pozbyłem się swego kłopotu :8)

Jestem zdania że TDS-y to (...) wszystki TDS-owców i życzę powodzenia w sprzedaży autek :nienie:

 

i tu prezentowane jest podejście większość narzekających użytkowników TDS, to nie jest nowoczesny turbodiesel, nie będzie śmigał jak szalony na 4 litrach ropy, ja kupowałe TDS i wiedziałem że będzie palił 10L/100km i mniej więcej tyle mi pali

 

dalej twierdze że najsłabszym ogniwem w tds jest jego właściciel (obecny, lub któryś poprzedni...

 

Ze wszystkim się zgodze oprócz tego że tylko nowoczesne turbodiesle śmigają jak szalone na 4L ON,bo od choćby VW Golf 2 z 1.6TD konstrukcja tak stara jak nie starsza od TDS śmiga bardzo przyzwoicie na 6L ON,a jak się jej podkręci pompę paliwa i troche turbo zjada TDS na śniadanie(ok.10s do 100km\h,oczywiście masa mniejsza dlatego,ale jednak) a dalej pali 6L ON więc jednak niekoniecznie ten TDS musiał tyle palić,no ale taka już konstrukcja made by BMW :mrgreen:

 

Kolego nie rownaj ze soba 1,6TD VW do TDSa z BMW... jezdzilem i tym i tym ;D Kultura 1,9 VAG-a odstaje od TDS-a znacznie - moim zdaniem! a co dopiero 1,6 TD (fakt silniczek potrafil byc oszczedny)

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

  • Moderatorzy
Opublikowano
chodziło mi o tdsa, 2.5 litra i 6 garów to nie to samo co 1.6D, na powietrze nie chodzi :wink: komfort i kultura pracy też ma swoją cenę, poza tym BMW to ciężkie samochody (tak jak piszesz) i to też ma duży wpływ na spalanie, e36 z 2.5tds spali sporo mniej niż e34/39 czy e38, a takie e36 i tak do lekkich nie należy

 

zgodze się ze wiele innych diesli z tamtych lat paliło mało, miałem fiata Cromę z 93 roku z silnikiem 1.9td.i.d i palił średnio połowę tego co teraz mój TDS, tylko przyjemność z jazdy była 4xmniejsza :twisted:

 

No czy ja wiem czy przyjemność jazdy 4xwiększa jest w TDS,raczej ta różnica wynika z BMW vs. Fiat,bo jak dla Mnie to nie ma co się oszukiwać Audi/VW robi/robiło lepsze diesle,bardziej oszczędne i mniej awaryjne a chyba o to chodzi najbardziej w klekocikach :mrgreen:

 

Taaaa.. to kup sobie Audi A6 2,5 TDI i powodzenia :duh: :duh: :duh:

To jest dopiero kosztowna i awaryjna zabawka :twisted2: :twisted2:

 

Nie wierzysz mi to kup i sprawdź :norty: :norty:

 

TDS przy nim to ideał zresztą ja twierdzę że na swoje czasy to genialny motor.

Opublikowano
chodziło mi o tdsa, 2.5 litra i 6 garów to nie to samo co 1.6D, na powietrze nie chodzi :wink: komfort i kultura pracy też ma swoją cenę, poza tym BMW to ciężkie samochody (tak jak piszesz) i to też ma duży wpływ na spalanie, e36 z 2.5tds spali sporo mniej niż e34/39 czy e38, a takie e36 i tak do lekkich nie należy

 

zgodze się ze wiele innych diesli z tamtych lat paliło mało, miałem fiata Cromę z 93 roku z silnikiem 1.9td.i.d i palił średnio połowę tego co teraz mój TDS, tylko przyjemność z jazdy była 4xmniejsza :twisted:

 

No czy ja wiem czy przyjemność jazdy 4xwiększa jest w TDS,raczej ta różnica wynika z BMW vs. Fiat,bo jak dla Mnie to nie ma co się oszukiwać Audi/VW robi/robiło lepsze diesle,bardziej oszczędne i mniej awaryjne a chyba o to chodzi najbardziej w klekocikach :mrgreen:

 

Taaaa.. to kup sobie Audi A6 2,5 TDI i powodzenia :duh: :duh: :duh:

To jest dopiero kosztowna i awaryjna zabawka :twisted2: :twisted2:

 

Nie wierzysz mi to kup i sprawdź :norty: :norty:

 

TDS przy nim to ideał zresztą ja twierdzę że na swoje czasy to genialny motor.

 

Wiedziałem że moja wypowiedz posypie komentarze :mrgreen: no ale chyba o to chodzi na forum.Troszke Mnie za bardzo prostujecie jako że sam jeżdżę jakże inaczej dieslem BMW M21D24 :cool2: i nie zamieniłbym go na żadne 1.6TD,1.9TDi,ale prawda jest także taka że silniki od VW są jednak wytrzymalsze,przecież te co docierają do Polski także mają sporo kilometrów nabite tak samo jak w przypadku TDS BMW a jednak nie sypią się tak jak choinka na święta,a nie wierzę że tylko BMW diesel dostaje po dupie patrząc na to co ludzie robią z Golfami :wink:

Zgadzam się że kultura pracy kompletnie na - w przypadku diesla by VAG,tylko czy spalanie tego rzędu jak w TDS i jednak ogólnie wrażliwość na debilów-właścicieli ta wyższość kultury pracy TDS da radę wynagrodzić :?:

Dla Mnie TD/TDS to bardzo dobre diesle,no ale każdy ma inne wymagania,jednak nie powiem że nie ma lepszych konstrukcji z tamtego okresu,czy to że nie są bardziej jednak wytrzymałe i z tym się chyba zgodzicie :?:

 

Co do 2.5TDI w Audi,nie mam,nie znam nikogo kto ma,ale za to znajomy ma 1.9 TDI i nie narzeka,ani na kulturę pracy,ani na moc ani na spalanie :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

A co do silników VAG to piękną rzeczą jest przepływomierz- powinno się mieć ze 2 sztuki zawsze przy sobie- bo nigdy nie wiadomo kiedy padnie :D

Kombinując z regenerowanymi itp można to jeszcze w miarę tanio zrobić- ale szary Kowalski pojedzie z tym do serwisu- i za malutki głupiutki przepływomierz trzeba wypłacić z 1500- i tak co jakieś 60 000 km.

Opublikowano

silnik 2,5 v 6 tdi vw/audi to najgorsze g w jakie mozna wdepnac

najbardziej zajechany tds to przy nim pszczolka

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano

No a jak na tym filmie widać- zanim głupi h...j się dorwał to przy przebiegu chyba 324 tys km silniczek chodził bajka- jak dawał na luzie ognia to nawet dymka nie puściła. A przez takich debili TDSy się sypią. Takim ludziom nawet wrotek nie powinno się sprzedawać.

Ja nie wiem jak tak można traktować samochód- jak widzę coś takiego to normalnie gula mi skacze i chętnie bym się powyżywał na takim gościu tak jak on na tym samochodzie.

Opublikowano

Gdacie co nie którzy, że jak się TDS`a katuje to potem się ma problemy! A co innych samochodów sie nie katuje, jak to nie!!! Tak samo wszystkie dostają po dupie jak kazde inne.

Jeśli TDS`y są takie wspaniałe to dlaczego nie robi się ich dalej - z prostej przyczyny są już przestarzałe i tyle.

Silniki VW czy mercedesa jeśli chodzi o diesle sa o wiele bardziej trwałe i bez awaryjne- to nie ulega watpliwości.

Przecież z opinii jednoznacznie wynika, że użytkownicy TDSów są zadowoleni tylko wtedy kiedy już włozyli w niego kupę kasy, prawie tyle co wartość auta, niezadowoleni są ci którzy są przed takimi wydatkami. Ci którzy już gonaprawili czyli włozyli ogrom gotówki i pracy będą go bronić zajadle i się nie dziwię.

Jednak z opinii wynika jasno, że ktoś kto go sprzedał jest zadowolony z tego faktu.

Silnik nieekonomiczny, nie dynamiczny, dosyć awaryjny - nie oszukujmy się tak jest i trudno tego nie zmienimy!

Dowodami są opinie które dzielą się na ok 55% pozytywne i ok 40% negatywne, to dużo.

I nie mówmy co chwila o wielkich przebiegach itp. Inne samochody mają podobne przebiegi a ich maska rzadziej jest otwarta.

Będziesz Miał Wydatki
Opublikowano

jychu

no to kup sobie mercedesa lamerze jak taki dobry i nie troluj tutaj, bo powtarzasz jakies dyrdymaly co od 'pana henia' uslyszales , a gowno sie znasz, tds-y byly produkowane bardzo dlugo, dekade, co w motoryzacji jest wiecznosc i jezdza w setkach tysiecy jesli nie milionach samochodow takze naprawde czlowieku oszczedz sobie bo napewno madrzejsi od Ciebie glowili sie nad tym silnikiem i gdyby cos bylo nie tak to by byl wycofany z produkcji w ciagu pierwszych 3-5 lat, nie wiem co tutaj chcesz udowodnic? Tobie sie psul samochod, a wielu ludzi nie narzeka tutaj na forum wiec jaki z tego wniosek? forum jest po to zeby sobie pomagac , a nie srac na marke i typ silnika z zapalem rewolucjonisty , ktory po kilku miesiacach jazdy poznal cala prawde o tds-ie bmw...czy wogole cala prawde o motoryzacji i wydaje jakies niepodwazalne sady

Opublikowano
Lamerem to ty jesteś bo masz TDS`a z 1999 roku, czyli kupiłeś coś co już za chwile zostanie wyparte nową technologią - to dopiero trzeba być lamerem...
Będziesz Miał Wydatki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.