Skocz do zawartości

Zachodniopomorskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Od 10 lat serwisuje samochody u Darka Malaka.Mam do niego pełne zaufanie i pewnosć ,że wszystko będzie zrobione jak należy.Niestety za świety spokój trzeba zapłacić.Teraz przeniósł się na Hangarową 8(prawobrzeże).Jak dla nie troche za daleko i rozważam zmianę serwisu.

Mam do Was dwa pytania:

-czy możecie polecić jakiś solidny warsztat lakierniczy?

-jaka jest różnica w jakości oryginałów i zamienników(części mechaniczne) :think:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 10 lat serwisuje samochody u Darka Malaka.Mam do niego pełne zaufanie i pewnosć ,że wszystko będzie zrobione jak należy.Niestety za świety spokój trzeba zapłacić.Teraz przeniósł się na Hangarową 8(prawobrzeże).Jak dla nie troche za daleko i rozważam zmianę serwisu.

Mam do Was dwa pytania:

-czy możecie polecić jakiś solidny warsztat lakierniczy?

-jaka jest różnica w jakości oryginałów i zamienników(części mechaniczne) :think:

 

witam

 

tez jestem ze szczecina

 

zgadzam się z tobą odnosnie Malaka - gościu na prawdę zna sie na rzeczy, teraz wiem ze w przypadku poważniejszych napraw jest on godny polecenia, jednak w przypadku spraw "lajtowych" wymiany dupereli itd uważam ze warto jest zaoszczedzić parę grosza i podjechać gdzie indziej...

 

ROTO CAR 2 wydaje mi sie być solidny [mieści się na Heyki 3] jak widzę przyjeżdza tam sporo BMW więc raczej chłopaki się znają a kasują mniej niz Malak, ostatnio zawieszkę robilem tez u Carfixa

 

z lakiernikiem to proponuję sprawdzić na ul. łukasińskiego ale nie jest to sprawdzona informacja, jest tez facet o nazwisku Maliszewski na ul. Chopina [jeszcze przed Intermarche po lewej]

 

jezeli chodzi o czesci oryginalne a zamienniki to ja osobiscie staram sie kupowac te pierwsze, zalezy tez co wymieniasz - w przypadku hamulcow to nie oszczedzałbym, wymienialem ostatnio wahacz to tez lemfordera [tylko bez znaczka bmw] za jakies 300 pln, moja bmw jest z 99 roku i wysztko jest w niej jeszcze oryginalne [oprocz tego wahacza :)] wiec to cos mowi - nie wiem na ile ci starczy zamiennik ale to juz kwestia do dyskusji bo jest pewnie wielu co powie ze jezdzi na zamiennikach i sa zadowoleni

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: Polecam specjaliste od bmw w Kołobrzegu, robi bardzo dobrze,szybko i tanio. Chłopak naprawde się zna na BMW z zamkniętymi oczami może robić, z Kołbrzegu jadąc na Białogard, na wylocie, ma wrsztat za górką Janiska,polecam polecam Karol 604378617 będziecie zadowoleni :search:

 

:cool2: Polecam specjaliste od bmw w Kołobrzegu, robi bardzo dobrze,szybko i tanio. Chłopak naprawde się zna na BMW z zamkniętymi oczami może robić, z Kołbrzegu jadąc na Białogard, na wylocie, ma wrsztat za górką Janiska,polecam polecam Karol 604378617 będziecie zadowoleni :search:

Jego imię to Karol mój dobry znajomy :-) POLECAM W 100%. Sam jeździ BMW M3 E30, BMKi zna na wylot. Po ich mowie powie co jej dolega. Poprostu kocha ta markę. POLECAM!

 

:cool2: Polecam specjaliste od bmw w Kołobrzegu, robi bardzo dobrze,szybko i tanio. Chłopak naprawde się zna na BMW z zamkniętymi oczami może robić, z Kołbrzegu jadąc na Białogard, na wylocie, ma wrsztat za górką Janiska,polecam polecam Karol 604378617 będziecie zadowoleni :search:

Jego imię to Karol mój dobry znajomy :-) POLECAM W 100%. Sam jeździ BMW M3 E30, BMKi zna na wylot. Po ich mowie powie co jej dolega. Poprostu kocha ta markę. POLECAM!

 

:D Karol jest mistrzem w robieniu BMW mojej nikt nie dotknie poza nim...

dla niego m3 m5 czy m6 to pestka.....zaglądając na warsztat mozna sie pomylic czy to nie serwis BMW...Facet kocha to co robi i w swoja ///m3 e30 wkłada całe serce....polecam gorąco... :cool2: to jego pasja....Dodam tylko że naprawia wersje ///m z całej polski i z zagranicy..... :cool2:

 

KOŁOBRZEG

tak dolek na wylocie na janiska w 100% polecam. polecam Karola.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jako ze warsztatów jest w Szczecinie jak psów więc tak naprawdę trudno zdecydować który warty jest naszego zaufania i kaski.

.......

 

zgadzam się z Tobą w 100 % od wielu lat jeżdżę BMW zjeździłem wszystkie warsztaty w Szczecinie i okolicach na których przesiedziałem godziny lecz pierwszą osobą do której pojechałem był Paweł Baumgart (podawałem już wcześniej do niego tel) którego na jakiś czas odstawiłem bo za długo oczekiwałem w kolejce ale bardzo szybko wróciłem i teraz omijam wszystkich "flachowców" z daleka którzy skasują cię mniej albo i tak samo, a to co było zepsute dalej pozostaje nie naprawione i nie mówię tu o prostych wymianych tylko np: o kapitalnym remoncie silnika bo dokładnie taki zabieg przechodziło moje BMW 7 i na dzień dzisiejszy chodzi tak jakby wyjechało łedwo co z salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

planuję zakup E39 525tds z 10.1996. Szukam mechanika który byłby w stanie podjechać ze mną ok. 20 km od Szczecina i sprawdzić auto ? Nie znam się na BMW i nie chce wtopić przy zakupie pierwszego auta z tej marki.

 

Osoby z warsztatów proszę o podanie kosztów takiego sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Musiałem odwiedzic warsztat w związku z trzeszczeniem pojawiającym sie przy skrętach.Postanowiłem odwiedzić Roto Car na Wernyhory.Byłem tam pierwszy raz.Panowie sprawdzili zawieszenie(pierwsze podejrzenie padło na wahacze).Nic nie znaleźli.Mechanik wsiadł,zrobił kółko,otworzył maskę,uzupełnił płyn w układzie wspomagania i jak reką odjął.

Pierwsze wrażenie warsztatu pozytywne.W sumie drobna sprawa.Pewnie tam wrócę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Nie będę oryginalny :D

Pozdrowienia dla ekipy Carfix ze Szczecina. Działają jak serwis formuły 1 - dzisiaj miałem przyjemność przetestować to osobiście.

Szybko sprawnie i niedrogo.

Tego nie ma nawet w Erze :D

 

Naprawdę bardzo dziękuję i polecam innym Forumowiczom!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Zachwalacie RotoCar na Wernychory a ja mam przyznam mieszane uczucia.

 

Poszła mi poduszka w tylnim zawieszeniu, Podjechałem na Wernychory i spytałem się o cene nowej poduszki, Pan poszperał w kompie i stwierdził że nowa kosztuje 450, a z vatem 550 .....EURO. LEtko załamany pojechałm do BMW Partner na Warsztatowej, niedaleko Klucza i tam za nową poduchę z znaczkiem biemdabelju zapłaciłem 650 zł

plus 100 za wymiane. Szybko i bez problemów.

 

Niewiem czy traktować to jako pomyłke czy jako świadome wprowadzanie klienta w błąd. Ale jakis taki niesmak pozostał... :?

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szukałem warsztatu w Połczynie i trafiłem na to zapytanie:

 

Witam Kolegów, naprawiał może ktoś swoją bemkę - czy warsztat jest godny polecenia

 

http://www.andrykowski.com.pl/

 

Pozdrowienia dla fascynatów

 

 

Jeśli szukasz rzetelności, fachowości, braku naciągactwa to idealne miejsce... żeby tych rzeczy się nie doszukać.

Problem był taki - odcinka w M40 kończyła się przy 4000obr/min. Dwa dni bez auta, finał - kilkaset złotych mniej w portfelu, usterka natomiast pozostała. Dla porównania - w jednym z polecanych warsztatów w Warszawie diagnoza była darmowa, zajęła chyba z 5 minut, a naprawa (wymiana rozrządu) trwała niecały dzień, auto jeździ do dziś.

 

Ogólnie - omijajcie szerokim łukiem Bosch Service (Andrykowski i Mioduszewski) w Koszałkowie, nie mają zbyt wielkiego pojęcia, przynajmniej jeśli chodzi o BMW i Mercedesy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jako właściciel warsztatu samochodowego AUTO MIŚ pozwole sobie zaoferowac swoje usługi użytkownikom forum z 10% zniżką na wszelkiego rodzaju usługi.

 

Jesteśmy warsztatem od niedawna działającym na rynku dlatego wszelkie opinie są bardzo mile widziane.

 

Mieścimy się przy ulicy Bandurskiego 36 (vis a vis żużlowego stadionu Stali Stocznia) w Szczecinie.

 

Wszelkie pytania można kierować poprzez prywatna wiadomość lub na Gadu-Gadu: 123334

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zdecydowanie NIE POLECAM tego miejsca. Jeśli już ktoś musi tam zawitać to p. Krupeckiego omijajcie szerokim łukiem. Po prostu szczyt chamstwa, ale po kolei co i jak...

Miałem dwie usterki, jedna to wibrujący drążek zmiany biegów, drugi to nie działająca wycieraczka.

1. Przyczyną wibrującego drążka był zużyty trójnik, wymienił i nie wibruje ale... Przed wymianą dźwignia zmiany biegów wyglądała prócz lekkich śladów eksploatacji jak w samochodzie który opuścił salon. Po wymianie na łączeniu gałki ze skórzanym mieszkiem powstała szczelina i widać było przewody (podświetlana gałka), po zwróceniu uwagi poprawili ale nie dało to satysfakcjonującego efektu.

2. Przy okazji tej samej wizyty wymieniali mechanizm tylnej wycieraczki. W efekcie po otwarciu schowka z narzędziami i trójkątem w klapie bagażnika (touring) nie mogłem już go zamknąć, po poprawce zamyka się z trudem. Pozatym samochód zaczął klekotać na wybojach jak zdezelowany polonez. Okazało się, że powyłamywali zatrzaski w plastikowej listwie po bokach tylnej szyby.

Wymiana trójnika i naprawa tynej wycieraczki trwała zdecydowanie długo, byłem z Żoną która jest w Ciąży, wcześniej uprzedzałem, że na 18:15 mamy badanie kontrolne u lekarza. Po moich uwagach i prośbach że Żona jest w ciąży i nie powinna się denerwować było grubo po 18tej gdy oddano mi samochód po poprawkach dźwigni biegów i niezamykającego się schowka w klapie. Możecie sobie wyobrazić w jakim stanie nerwowym była moja biedna Żona. Gdy zwróciłem uwagę, że schowek nadal się nie zamyka tak jak przed naprawą i np. moja Żona będzie miała z tym duży problem (sam jakoś go zamknałem odpowiednio wyginając plastikowe zamknięcia) pan Krupecki powiedział, że dla niego schowek który otwiera się raz w roku nie jest problemem pozatym, jemu udało się zamknąć, więc się zamyka. Na moje uwagi że coś tu jest nie tak, zaczął przekonywać, że wszystko jest w porządku i na moje uwagi zdawał się być głuchy jak pień. Jak powiedziałem, że nie mam czasu bo muszę z żoną do lekarza, to powiedział coś w rodzaju "no tak! to jak tu ma ze mną rozmawiać". Wcześniejsza rozmowa wyglądała jak coś w rodzaju mantry powtarzanej uparcie przez w.wym. pana czym przyznaję doprowadził mnie do szewskiej pasji i odjeżdżałem z serwisu w stanie w jakim nie powinienem zasiadać za kierownicą. To jest właśnie jakość usług i obsługi prezentowana przez BMW Bońkowscy. Zainteresowani są tylko kasowaniem a jakość usług i obsługa skandaliczna.

 

Pozdrawiam i nikomu nie życzę tego typu kontaktów i obsługi nawet za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW Partner

 

Szczecin, ul. Warsztatowa 3

 

tel. 500 254 541

 

Cudotwórcy! uratowali 2600zl w mojej kieszeni zamieniajac mi nivo w sedanie na sprezyny, bardzo uczciwy warsztat i nawet mozna patrzec jak pracuja ;)

www.rafalnartowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

szukam dobrego gazownika dla mojej buni.

Informacje jakie uzyskalem telefonicznie na temat niektorych firm i ich instalacji:

 

1. Dretan - Tanowo BRC 4800zł

2. Auto Gaz ul. Spiska KME 4000zł

3. Gaz-Tech Nehringa STAG 4500zł (?)

4. Autko-Gaz Wernyhory AGIS 4300zł (nie slyszalem niczego o Agis)

5. JOT ul Struga Tartarini 5000zł

6. Giejbo Goleniów BRC 4600zł

 

Co i kogo możecie mi polecic Panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jest od tego by wyrazic swoje zdanie i opinie wiec:

 

Moja historia jest długa, dająca do myślenia. (przynajmniej mi dała i rozjaśniła troche obraz sytuacji 'fachowcow' bmw w szczecinie)

 

Swoja wycieczkę po warsztatach zacząłem od wizyty w Car-Fixie

 

Panowie moze i sie znaja, nie mnie to oceniac bo nie zdecydowalem sie tam na naprawe o czym dalej.

 

Diagnozę jaka postawili byla bledna - zalecono mi wymiane dyferencjalu + tulei ławki. Co sie pozniej juz w innym warsztacie okazalo moj dyferencjal poza malym wyciekiem jest w bdb stanie i dziala jak nalezy.

 

Jednak zachowanie typu:

 

1. zdołowac klienta jak sie da, jakim sztruclem to nie przyjechał (strach tym jezdzic, o matko ile tu roboty, my tacy zajeci nie wiemy czy znajdziemy czas i czy wogole sie tym zajmiemy)

 

By na koniec..

 

wymiana dyferencjalu (robocizna) 600zl + wymiana tulei ławki 100zl/szt

 

Doczynienia z tylnionapedowkami nie mialem wiec przelknalem ciezko sline, skoro tyle to ma kosztowac i tyle tam roboty to trudno, bedziemy walczyc. Jako, ze warsztat jest tak goraco polecany na forum nie przeszlo mi przez mysl, ze cena jest z kosmosu (ponad 3x wyzsza niz u konkurencji :jawdrop: )

 

W miedzyczasie odwiedzilem warsztat zajmujacy sie bmw na mierzynie (od glownej na swiatlach w lewo jadac w kier. lubieszyna)

 

Wlasciciel warsztatu przejechal sie i stwierdzil, ze nie ma pojecia co autu dolega i nie wie jak to sprawdzic - mam jezdzic az sie rozsypie :lol:

 

Jakież było moje zdziwienie gdy usłyszałem 150zł za wymiane dyferencjalu.

 

ROTO-CAR 2

Tomasz Peszko

ul. Heyki 3

70-631 Szczecin

(091) 462 30 52

0 501 025 377

 

Albo ja sie naprawde tak malo znam albo to co oni robia to mistrzostwo swiata. Goraco polecam bo robia ABSOLUTNIE wszystko. SPECJALIZACJA BMW a szef nie musi patrzec i zna rozwiazania. Naprawde nie ma lipy

 

Warsztat obecnie nazywa sie PESZKO CARS.

 

Krotko mowiac - stwierdzono, ze mam do wymiany dyferencjał a więc wykonałem u nich wymiane dyferencjalu (180zł).

 

Dyferencjal wymieniono. Nic a nic to nie pomoglo.

W tym momencie panowie mechanicy zwariowali i nie wiedzieli co z tym fantem zrobic.

 

Zalano mi olej 75w140 do e46 bez szpery. Z tego co wyczytalem powinien byc 75w90...

 

Podczas wymiany dyfru przeoczyli tak istotny szczegol, ze wstyd.

 

Gdyby osoba wymieniajaca dyfer miala troche oleju w glowie oszczedzilo by mi to 200zl wydane u kolejnych mechanikow i mialbym dobra opinie o warsztacie. Mechanik wymieniajacy dyfer mial moj uszkodzony przegub wału w rece bo nie da sie inaczej wymienic dyfru i nie zwrocil kompletnie uwagi, ze jest zatarty. Złożono wszystko z rozwalonym przegubem :mad2:

 

Dałem nowe oryginalne śruby BMW do wkrecenia w zawieszenie - w aucie sa dalej stare śruby. Byłem po wymianie już tam 2 razy i nikt sie nie przyznal, ze zapomniano je wymienic, dopiero dzisiaj u swojego mechanika to zauwazylem.

 

Na plus warsztatu mozna zaliczyc niska cene wymiany plynu hamulcowego - 40zl.

 

Skoro tutaj rozlozono rece to co mi pozostalo.

 

Kuzyn majac problem jezdzi do BMW AUTO PARTNER BĘDARGOWO.

 

Moje odczucia - drogo i nieuczciwie.

 

Skasowano mnie 100zł za sprawdzenie auta. Nie miałbym pretensji gdyby powiedziano mi co autu dolega. Skasowano mnie za to, ze auto bylo godzine na warsztacie i sie dowiedzialem, ze oni nie wiedza co jest nie tak.. W zwiazku z czym podziekowalem i nara.

 

Dziwi mnie, ze zaden z fachowcow nawet nie wspomniał, ze z moim wałem moze byc cos nie ok. Wrzucilem temat na forum i pierwsze co to zalecono mi sprawdzic wał i jego przeguby.

Edytowane przez kebap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja wycieczkę po warsztatach zacząłem od wizyty w Car-Fixie

 

 

 

Jednak zachowanie typu:

 

1. zdołowac klienta jak sie da, jakim sztruclem to nie przyjechał (strach tym jezdzic, o matko ile tu roboty, my tacy zajeci nie wiemy czy znajdziemy czas i czy wogole sie tym zajmiemy)

 

By na koniec..

 

wymiana dyferencjalu (robocizna) 600zl + wymiana tulei ławki 100zl/szt

 

Doczynienia z tylnionapedowkami nie mialem wiec przelknalem ciezko sline, skoro tyle to ma kosztowac i tyle tam roboty to trudno, bedziemy walczyc. Jako, ze warsztat jest tak goraco polecany na forum nie przeszlo mi przez mysl, ze cena jest z kosmosu (ponad 3x wyzsza niz u konkurencji :jawdrop: )

 

 

Hej, więc wtrące swoje 5 groszy, ponieważ temat jest mi znany. Wg mnie samochód o którym mowa, nie powinien zostać dopuszczony do ruchu ponieważ jest niesolidnie poskładany(po kolizji) i ma niesprawny układ hamulcowy.

Po pierwsze:

-elastyczne węże hamulcowe nieumocowane, ocierajce o drążek stabilizacyjny, brak jakichkolwiek mocowań

Po drugie:

-przweody czujnika abs (który stanowi funkcyjną część układu prędkościomierza) nieumocowane, sam czujnik niesprawny, brak prędkościomierza

Po trzecie:

-wyciek z dyferencjału ze strony lewej półosi

Po czwarte:

-linka hamulca ręcznego(lewa), nieumocowana, brak tegoż hamulca.

Po piąte

-naderwane mocowania elastyczne (poduszki) tylnej belki prawdopodobnie od uderzenia

Po szóste:

-łaczniki drążka stabiizacujnego ocierające i wahacze górne (o ile dobrze pamiętam)

 

 

W ramach ceny którą podałem 1000 pln(robocizna), miało mieścic sie, skorygowanie tych wszystkich elementów. Więc widocznie zle się zrozumieliśmy. Nie uważam by była to wielokrotność ceny oferowanej w innych warsztatach za tę samą usługę. Sama wymiana dyferencjału kosztuje u nas 150 pln.

 

Zle się zrozumiliśmy równiez co do zachowania wypunktowanego w pt. 1. Wg mnie ten samochód ze wzglądu na niesprawny układ przeniesienia napędu oraz złożony na "sztukę" układ hamulcowy NIE POWINIEN SIĘ PORUSZAĆ po drogach.

 

W takich sytuacjach mamy podejście kategoryczne, i jedni to lubią drudzy nie.

 

Uszkodzenia pokolizyjne, jakie tutaj sa wypuktowane, na pewno nie zostały rozwiązane przez wymianę krzyżaka tylnego wału. Jednak, przyznaję rację, że nie stwierdziłem jego usterki. Nie zawsze jest ona bardzo widoczna w sytuacji gdy dyferencjał jest zamontowany. Luz krzyżaka najlepiej ocenić gdy jest on odciążony (zadne elementy nie sa unmocowane do niego-dyferencjał wymontowany, bądź wymontowany wał kardana). Niekróre luzy w układzie przeniesienia napędu trudno wyczuć (na zmontowanym ukladzie), poniewaz ich luzy sie kumulują i przenoszą.

 

Mam nadzieje, ze teraz juz masz wszystko wyprowadzone na prostą, i możesz sie cieszyć z jazdy, bo w koncu 330Ci to niebagatelka!

 

Pozdrawiam

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej, więc wtrące swoje 5 groszy, ponieważ temat jest mi znany. Wg mnie samochód o którym mowa, nie powinien zostać dopuszczony do ruchu ponieważ jest niesolidnie poskładany(po kolizji) i ma niesprawny układ hamulcowy.

Po pierwsze:

-elastyczne węże hamulcowe nieumocowane, ocierajce o drążek stabilizacyjny, brak jakichkolwiek mocowań

Po drugie:

-przweody czujnika abs (który stanowi funkcyjną część układu prędkościomierza) nieumocowane, sam czujnik niesprawny, brak prędkościomierza

Po trzecie:

-wyciek z dyferencjału ze strony lewej półosi

Po czwarte:

-linka hamulca ręcznego(lewa), nieumocowana, brak tegoż hamulca.

Po piąte

-naderwane mocowania elastyczne (poduszki) tylnej belki prawdopodobnie od uderzenia

Po szóste:

-łaczniki drążka stabiizacujnego ocierające i wahacze górne (o ile dobrze pamiętam)

 

 

W ramach ceny którą podałem 1000 pln(robocizna), miało mieścic sie, skorygowanie tych wszystkich elementów. Więc widocznie zle się zrozumieliśmy. Nie uważam by była to wielokrotność ceny oferowanej w innych warsztatach za tę samą usługę. Sama wymiana dyferencjału kosztuje u nas 150 pln.

 

Zle się zrozumiliśmy równiez co do zachowania wypunktowanego w pt. 1. Wg mnie ten samochód ze wzglądu na niesprawny układ przeniesienia napędu oraz złożony na "sztukę" układ hamulcowy NIE POWINIEN SIĘ PORUSZAĆ po drogach.

 

W takich sytuacjach mamy podejście kategoryczne, i jedni to lubią drudzy nie.

 

Pozdrawiam

Bartek

 

Po 1. Jestescie 1 warsztatem, ktory zobaczył auto po wizycie u poprzednich 'specjalistow' - auta osobiscie sam na podnosniku wczesniej nie widzialem wiec ja sie bardziej zdziwilem co tam sie dzieje.

 

2. Skoro przewody od czujnikow byly luzne wypadalo zalozyc doraźnie opaske co by w powrocie do garazu nie urwaly mi sie calkiem.

 

3. Martwi mnie to, ze widzac wyciek dyfer skazany jest na wymiane.

 

Co do ceny:

 

150zl wymiana dyferancjalu + 400zl wymiana tulei lawki daje 550zl.

 

W takim razie co mialo kosztowac 450zl? Być może bardzo źle sie zrozumielismy gdyz miałem przywieźć dyfer i tuleje ławki, o innych czesciach nie bylo mowy wiec takze o ich wymianie nie bylo dyskusji.. jednak wlasciwie to czego wymiana moglaby kosztowac 450zl - zamocowanie kilku uchwytow plastikowych do wahacza?

 

Nawet jezeli o szczekach recznego byłaby mowa ( a nie byla) to u konkurencji jest to koszt rzedu 50-100zl wymiana. Co do reszty to robota na 30 min. Stabilizator jest dobrze zamontowany i nie obija.

 

Z mojej strony podejscie okazalo sie calkiem inne - mlody klient, swiezy nabytek + duzo roboty = ...

 

Usłyszałem za wysoka cena z tego wzgledu wybralem tanszy warsztat.

Takiez prawa rynku.

 

W takich sytuacjach mamy podejście kategoryczne, i jedni to lubią drudzy nie.

 

Pozdrawiam

Bartek

 

W pełni popieram takie podejście. Nie negowalem tego w kwestii ogolnej lecz w kwestii finansow na finiszu.

 

A moze za czesto sie z tym co opisalem spotkalem i przeczulony jestem.. ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jestem zdania, że mechanik jest od naprawy aut, lekarz od lecznia, piekarz od pieczenia chleba itd. itp. dlatego nie wymieniam sobie oleju ani klocków sam na podwórku bo każdy musi swoje zarobić. Ale niektórym to już na dekiel bije od nadmiaru klientów i biorą ceny z kosmosu widząc na oko, że klient to potencjalny "leszczu", byle pierdoła idzie w setki złotych. Nie mam nic do CarFixu i nie znam sprawy ale uogólniając temat w pełni rozumiem i popieram kolegę Kebap. Sam ostanio usłyszałem cenę z kosmosu za drobną w sumie usługę, więc odbierając chleb mechanikowi "ubrudziłem" sobie rączki i zrobiłem sam.

I nie piejmy z zachwytu nad warsztatem który zrobił dobrze to, co było jego obowiązkiem i powinno być normą we wszystkich warsztatach........ raczej gańmy partaczy.......

 

PS. A subforum "Polecane warsztaty" powinno mieć brata "Omijać ten warsztat" lub "Tu mi spartaczyli".........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam!

Jeśli chodzi o BMW i nasze miasto Szczecin...to korzystałem już chyba ze wszystkich możliwych i wg mnie istnieją tylko dwa miejsca gdzie móglbym oddać swoje auto:Grzesiek z Mierzyna(jednak u niego wolne terminy to bardzo duzy problem) i Carfix.U Bartka i jego ekipy :wink: auta robię od ponad dwóch lat i albo nie było problemów albo były załatwiane po mojej myśli.Są zawaleni pracą,trzeba brać to pod uwagę.Ale polecam ich jak najbardziej...

Pozdrawiam serdecznie.[/b]

Witam...jesli chodzi o Grzeska z Mierzyna...jesli to ten Grzesiek,ktory ma zaklad prawie naprzeciwko zakładu z naprawa ukladow wydechowych Otorowscy,to polemizowalbym troszke na temat jego profesjonalizmu.Zasugerowałem sie własnie opinia w tym poscie i powierzylem swoje auto Grzeskowi.Bardzo sympatyczny i miły facet i na pewno swietnie radzi sobie z wymiana i naprawa wielu waznych podzespołow w BMW ale jesli chodzi o skrzynie w autach po 90tym roku to naprawde nie polecam.Zapytalem sie Go czy wymieni mi olej w 5HP30 i powiedział,ze bez problemu.Zostawiłem mu auto na kilka godz poniewaz musiałem udac sie z zona do lekarza.Po jakims czasie Grzesiek zadzwonił i powiedzial,ze jest problem bo olej powinien byc zolty a ja mam rozowy a wg serwisu po moich numerach VIN powinienem miec Esso ATF 11401 czy cos takiego.Powiedział,ze dzwonił do niemiec do serwisu i powiedzieli,ze tylko ten olej.Wiec powiedzialem,zeby wlal taki jaki powienien byc.I to był moj blad...nie wiedziałem,poniewaz to moj pierwszy automat,ze w konwertorze zostaje jeszcze kilka litrow oleju a dokładnie chyba 6 i Grzesiek zmieszał mi esso z olejem jaki tam byl czyli chyba z shellem LT 2634.Od razu gdy odebrałem auto skrzynia dziwnie jeczała przy ruszaniu...taki jakby dzwieczny gwizd przez kilka sekund.Grzesiek powiedział tak...a to hydrokinetyk,dal do zrozumienia,ze to na poczatku.Na drugi dzien musiałem jechac ponad 1000km za granice.I dopiero tutaj wyczytałem w interneci,ze w skrzyni zostaje jeszcze tyle oleju,ze wymienia sie tylko czesc bo w konwertorze zawsze zostaje.Wiec strasznie sie wkurzyłem,ze mam pomieszane 2 rodzaje oleju...syntetyczny esso z mineralnym shellem.A do tego dowiedzialem sie,ze rodzaj oleju zalezy od koloru tabliczki,ja ma czarna czyli powinno sie lac tylko shell LA 2634.Dlaczego taki rzekomo fachowiec nie spojrzal na kolor tabliczki.Zapytałem sie go,on powiedział,ze kolor tabliczki go nie interesuje bo wg VIN powinienem miec zielona...co za bzdury????Ale mam czarna i to jest chyba najwazniejsze.Nawet w serwisie w niemczech oprocz VIN pytaja o kolor tabliczki.Powiedział,ze pewnie skrzynie mam wymieniona a konwertor jest oryginalny i wlał dobry olej.Zapłaciłem mu za usługe prawie 800zł i co????tylko problemy.Jestem pewien,ze skrzynie mam oryginalna bo auto jest z 92 roku z maja i w pierwszych rocznikach montowali 5HP30 z czarna tabliczka.Grzesiek pewnie nie miał shella bo jest trudno dostepny a miał 20stke esso wiec zdecydował powiedziec,ze powinno byc esso i pewnie do zadnego serwisu nie dzwonił.Tutaj gdzie mieszkam w Norwegii za przepłukanie skrzyni i wymiane filtra i oleju zazyczyli sobie prawie 7 tys koron.Czyli ponad 3 tys zł i nie gwarantuja,ze skrzynia bedzie ok.Efekt tego taki,ze skrzynia jeczy a przed wymiana chodziła cichutko a od razu po wymianie chodzi głosno i jeczy przy ruszaniu i przy kazdej zmianie biegow juz teraz słychac takie dzwieczenie.Zapłaciłem uczciwie za usługe i teraz rozgladam sie za nastepna skrzynia bo z tej juz raczej nic nie bedzie.Rozpisalem sie strasznie ale chciałem opisac cala historie.Podsumowujac...Grzesiek to pewnie dobry fachowiec ale o skrzyniach 5hp30,5hp18 itp nie ma zielonego pojecia i wymiane oleju w tych skrzynkach u niego szczerze nie polecam.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam moge smialo polecic warsztat, ktory montuje instalacje gazowe

Auto-Gaz "Kameleon" ul. Lechicka 58A Koszalin

www.autogazkoszalin.pl

 

Jako nieliczni w Polsce posiadaja autoryzacje TUV na montaz i serwis polskich i niemieckich instalacji

 

Montaz STAG-300 do BMW e46 z silnikiem 1,8 to koszt 2500PLN:)

 

POLECAM - montaz w jeden dzien

Edytowane przez storm81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.