Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

zrozumiałem że jedyną barierą w przypadku M jast dla ciebie spalanie

no jak sie troche jeżdzi ,to chyba przyznasz mi racje ze nie jest to ekonomiczne auto...... i tak to byl chyba najwazniejszy powód....

 

, i bałagam nie pisz że civi type-r jest sportowe i pali 10litrów,

tu cie wogóle nie kumam ,nie wspomnialem nic o civicu :jawdrop:

 

i napiszę Ci jeszcze że jak Ci szkoda forsy to zmień auto

 

czytaj dokładniej moje posty,szkoda by mi było tankowac dużą benzyne jak np.M5

dlatego jeżdżę 3,0D i niczego nie musze żałować ,chciałem miec wygodne ,dynamiczne i ekonomiczne auto - i mam

problemu z klekotem w zimie nie mam bo jak wspomnialem mam webasto ,które grzeje tez środek auta......

 

a co do M5 to powiem ci bardziej obrazowo bo widze że nie zakumałeś,

kupiłbym je gdyby litr benzyny kosztował tak 1,50zł....

wychodzi na to samo nie?w tym przypadku akurat wszystko sprowadza sie do kosztów.......

pozdro

:wink:

 

No nie wiem czy tą sa inne światy pojedź do bawari 5 około 300tysi 7 około 400 tysi

do tej pory wydawalo mi sie że autor tematu pytal o uzywane e39.....

pozatym światy są inne i to mocno - spróbuj kupic ferrari lambo czy bugatti za 400 tysi....

:norty:

siema

Edytowane przez MR.JONES
Ja chcieć,prosić o wiedzy...
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pomijam fakt potwierdzony naukowo - niebywale wieksza zywotnosc Diesla od Otto (zrodlo - wykladowcy Wydzialu Mechanicznego Politechniki Gdanskiej).

 

Mógłbys podać jakieś konkretne dane?

 

Oczywiscie Kolego: widziales kiedys silnik Otto z przebiegiem 1 000 000km bez ingerencji w uklad tlokowo korbowy?

Nie bede sie zaglebial w szczegoly, poniewaz nie chce zanudzac wszystkich....

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

 

 

a co do M5 to powiem ci bardziej obrazowo bo widze że nie zakumałeś,

kupiłbym je gdyby litr benzyny kosztował tak 1,50zł....

wychodzi na to samo nie?pozdro

:wink:

Czy ja dobrze rozumiem, że na drogi samochód tak, na drogie paliwo nie chcesz wydawać, ale tak to jest że pawliwo to taki "siano" dla koników trzeba lać i tyle. Nie będe się z Tobą spierał, wiem że głównym / i tak szczerze jedynym/ argumentem jest ekonomia i ok, o to chodzi, ale jak jest możliwość wziecia benzyny to zawsze bierz benzynę do szybkiej jazdy, może z tym civiciem przesadziłem powinno być mini 1.4d

:lol:

pozdrawiam

Opublikowano

 

No nie wiem czy tą sa inne światy pojedź do bawari 5 około 300tysi 7 około 400 tysi

do tej pory wydawalo mi sie że autor tematu pytal o uzywane e39.....

pozatym światy są inne i to mocno - spróbuj kupic ferrari lambo czy bugatti za 400 tysi....

:norty:

siema

 

śą i bejce za bańke /zł/

Opublikowano

nie moge juz......

zaraz sie posikam ze smiechu a monitor to juz caly poplułem. :norty: :norty: :norty:

 

autor posta to juz chyba dawno zmienił forum :mrgreen:

 

argumentem jest ekonomia i ok, o to chodzi

zawsze bierz benzynę do szybkiej jazdy, może z tym civiciem przesadziłem powinno być mini 1.4d

 

chyba nareszcie sie dogadalismy,byc może za jakis czas przyjdzie taki moment że koszty nie będą najważniejsze,dzieci podrosną,zbuduje dom,firma nie bedzie juz wymagala inwestycji,to może bedzie i M5.....

a swoja drogą widziałem w akcji mini cooper'a S -naprawde niezły bandzior,tylko troche malusi............

 

siema :wink:

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano

Jeżdziłem tą wersją J.C Works około 200 koni i powiem że z tym przednim napedem i turbo które szarpie tym samochodem to nie kupię mini, a nie powiem podoba mi się. Może i zmienił forum, a może przemyśli że benzynka jednak lepsza

 

ps. jak inwstujesz to rozumiem, ale na betkę zawsze trochę się znajdzie :D , a inapisałbyś czemu ten monitor poplułeś co cię tak ujeło

 

pozdrawiam

Opublikowano

mistszu1 Mam Bunie 530d w automacie.Jesli chodzi o mnie to auto jest super.

Podoba mi sie z jakim zapalem bronisz swoich argumentow(same argumenty troche mniej) :norty:

Cisnienie mi skacze jak nadajesz na disle bo to co piszesz o benzynie to moze i prawda,ale o dislu Twoje dane sa troche nieaktualne.

Zawsze mozesz zalozyc posta"Jak dobrze wydac 100tys pln"

Moze byc ciekawie :norty: :norty: :norty:

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Opublikowano
mistszu1 Mam Bunie 530d w automacie.Jesli chodzi o mnie to auto jest super.

Podoba mi sie z jakim zapalem bronisz swoich argumentow(same argumenty troche mniej) :norty:

Cisnienie mi skacze jak nadajesz na disle bo to co piszesz o benzynie to moze i prawda,ale o dislu Twoje dane sa troche nieaktualne.

Zawsze mozesz zalozyc posta"Jak dobrze wydac 100tys pln"

Moze byc ciekawie :norty: :norty: :norty:

 

 

Spokojnie zaczołeś, ale potem nie wytrzymałeś, no ok nie lubie dieslów i wcale tego nie ukrywam, a twoje argumenty sa takie że to auto jest super, super to jest M5 z całym szacunkiem, powiem Ci że ja buduje i na codzień po tych błotach jeżdze 528 i jest super i wzyciu bym nie zamienił na diesla, a jeździłem każdym z oferty BMW /prawie 1.8 2.0[3] 2.5,3.5[e60]i730[e67], Jdynym POWTORZE Jedynym argumentem za dieslem jest tania ropa + niski spalanie / czy tam na odwrót/

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jedynym argumentem za dieslem jest tania ropa + niski spalanie / czy tam na odwrót/

 

a moze by tak dorzucić jeszcze fajowy momencik z dołu......... :modlitwa:

 

,bo o dżwieku który się niektórym podoba nie bede wspominał,,

zresztą inni dodali by jeszcze pewnie zywotność......

 

M5 jest cudowna ,ale chciałbym poprostu żeby niektórzy przestali traktowac po macoszemu bmw-owskie diesle ,szczególnie 3,0 i ten 3,5 z dwoma dopalaczami,

zreszta fachmani w bawarii wiedzieli co i po co wstawiają do bumerów....

pozdro :wink:

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
Jedynym argumentem za dieslem jest tania ropa + niski spalanie / czy tam na odwrót/

 

a moze by tak dorzucić jeszcze fajowy momencik z dołu......... :modlitwa:

 

:

 

I kompletny brak na górze, widzę że każdy ma swoje zdanie i dobrze, ale trochę obiektywizmu, diesle są oszczędnymi żywotnymi jednostkami napędowymi, jednak pod względem osiagów ustępują benzynie, zresztą pokatuj diesla tak jak benzynkę to zobaczysz tą różnice

 

pozdrawiam

Opublikowano

Super tzn:

Nigdy mnie nie zawiodl

Male spalanie jak na swoja mase i osiagi

1000 km do Polski to 8-9 godz bez wiekszego wysilku srednia 6,3l na 100km(miasto 8-9litrow)

Dynamika mnie zadowala bo z pewnych zabaw juz wyroslem :norty:

183kuce mi starczaja

I jeszcze jedno: zasieg-ktora benzyna mi dorowna?

Nie wiem jak w Polsce ale tu 130km/h to max chyba ze lubisz drogie fotki z fotoradarow.Albo wyscigi z policyjna Impreza.(12 punktow a pozniej rowerek)

Ja robie postoje kiedy chce a nie kiedy musze zjechac na stacje paliw. :norty:

Moze troche chaotycznie ale mysle ze tresciwie :dance: 530d Polecam.

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Opublikowano

no zgadza się mistszu :mrgreen:

 

z tą małą róznicą ,że aby pokonać dieselka osiagami,szczególnie gdy mówimy o najpopularniejszym 3,0 D

potrzeba przynajmniej podobnej pojemności w benzynce, bo 2,5 i 2,8 nie sa w stanie rażąco pobić dieselka...

 

mam znajomego który od 15 lat pracuje w bmw jako dyrektor w dziale jakichś tam komputerów ( nie wiem dokłanie od czego)

opowiadal raz jak testowali jego 325 cabrio 2006r. i 530D,na torze bmw w bawarii,z żalem musiał stwierdzić że dostawał od diesla baty,dopiero na prostych i powyżej 180km/h bylo widać do czego służa wysokie obroty w benzynce...

 

no ale fakt -diesel z zasady do wyścigowania nie sluzy :wink:

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
no zgadza się mistszu :mrgreen:

 

z tą małą róznicą ,że aby pokonać dieselka osiagami,szczególnie gdy mówimy o najpopularniejszym 3,0 D

potrzeba przynajmniej podobnej pojemności w benzynce, bo 2,5 i 2,8 nie sa w stanie rażąco pobić dieselka...

 

mam znajomego który od 15 lat pracuje w bmw jako dyrektor w dziale jakichś tam komputerów ( nie wiem dokłanie od czego)

opowiadal raz jak testowali jego 325 cabrio 2006r. i 530D,na torze bmw w bawarii,z żalem musiał stwierdzić że dostawał od diesla baty,dopiero na prostych i powyżej 180km/h bylo widać do czego służa wysokie obroty w benzynce...

 

no ale fakt -diesel z zasady do wyścigowania nie sluzy :wink:

pozdro

 

Nie pomyśl że się chwalę ale mam 645 c i właśnie powiem że w cabrio samochód nie nadaje sie do wyścigów jest "rozlazły" ja jeżdrzę trochę samochodami różnymi i uwierz cabrio nie nadaje się do wyścigów po ulicach/ no chyba że na prostej/, a po torze to na bank

 

ps wiesz to też zależy od kierowców, ale generalnie benzyka jest lepsza na torze, tzn. masz wiekszy zakres obrotów "użytecznych" do wykorzystania w większym zakresie, szczerze jak bym mieszkał w kraju w którym są normalne drogi /autobahny/to też bym chyba kupił diesla, jednak na naszych drogach duuża benzyna bo tu jednak żeby szybko jechać trzeba kręcić, na lewym pasie to za szybko nie pojedziesz +-200km/h

Opublikowano
Pomijam fakt potwierdzony naukowo - niebywale wieksza zywotnosc Diesla od Otto (zrodlo - wykladowcy Wydzialu Mechanicznego Politechniki Gdanskiej).

 

Mógłbys podać jakieś konkretne dane?

 

Oczywiscie Kolego: widziales kiedys silnik Otto z przebiegiem 1 000 000km bez ingerencji w uklad tlokowo korbowy?

Nie bede sie zaglebial w szczegoly, poniewaz nie chce zanudzac wszystkich....

 

Rozumiałbym że jeśli opisujesz fakty potwierdzone naukowo to jestes w stanie powołać sie przy tym na wyniki konkretnych badań. Ja w każdym razie definiuję badania naukowe jako działania, które poprzez empirię i uzyskane dane prowadzą do określonych wniosków.

Nie wiem w jaki sposób pytanie które zadałeś miałoby potwierdzac postawiona przez Ciebie tezę....

 

Zawsze wydawało mi się że nowoczesne diesle nie są tak długowieczne jak np. stare mercedesowskie klekoty, w związku z czym nie stanowi to juz atutu tych silników w dzisiejszych czasach. Dlatego tez jesli mowisz o "faktach potwierdzonych naukowo" to ja chętnie zapoznałbym się ze szczegółami/konkretami, które wyprowadzą mnie z błędu.

Opublikowano
Wogóle temat się zagęszcza więc w sprawach technicznych, mogę dodać tyle że nie jest nawet problemem diesel i jego konstrukcja, a materiały użyte, coraz lżejsze, zarazem mniej wytrzymałe/czasowo/, oraz osprzęt, który też ze względu na swoje parametry jest delikatny, więc do ostrej sportowej jazdy to tylko benzynka dla oszczędnych diesel tak to widzę, a reszta to możemy się spierać co mniej pali a co szybciej tysiąc metrów przejedzie
Opublikowano
mistszu1 Mam Bunie 530d w automacie.Jesli chodzi o mnie to auto jest super.

Podoba mi sie z jakim zapalem bronisz swoich argumentow(same argumenty troche mniej) :norty:

Cisnienie mi skacze jak nadajesz na disle bo to co piszesz o benzynie to moze i prawda,ale o dislu Twoje dane sa troche nieaktualne.

Zawsze mozesz zalozyc posta"Jak dobrze wydac 100tys pln"

Moze byc ciekawie :norty: :norty: :norty:

 

 

Spokojnie zaczołeś, ale potem nie wytrzymałeś, no ok nie lubie dieslów i wcale tego nie ukrywam, a twoje argumenty sa takie że to auto jest super, super to jest M5 z całym szacunkiem, powiem Ci że ja buduje i na codzień po tych błotach jeżdze 528 i jest super i wzyciu bym nie zamienił na diesla, a jeździłem każdym z oferty BMW /prawie 1.8 2.0[3] 2.5,3.5[e60]i730[e67], Jdynym POWTORZE Jedynym argumentem za dieslem jest tania ropa + niski spalanie / czy tam na odwrót/

 

pozdrawiam

 

 

"nie lubie dieslów " (chyba "diesli") - to Twoje prywatne zdanie,ale dobrze,ze w koncu uzasadniles swoje zdanie o wyzszosci silnikow beznzynowych.

 

"jeździłem każdym z oferty BMW " - gratuluje.

 

 

"Jdynym POWTORZE Jedynym argumentem za dieslem jest tania ropa + niski spalanie / czy tam na odwrót/" - nie jedynym,ale nie mam zamiaru sie z Toba sprzeczac (kwestie czysto techniczne).

 

Apeluje teraz do obu Panow - skonczcie ta bezowocna dyskusje. Oba w/w rodzaje silnikow posiadaja zarowno wady jak i zalety, dlatego znajduja nabywcow - w przeciwnej sytuacji producent zaniechalby wytwarzania ktoregos z nich.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Pomijam fakt potwierdzony naukowo - niebywale wieksza zywotnosc Diesla od Otto (zrodlo - wykladowcy Wydzialu Mechanicznego Politechniki Gdanskiej).

 

Mógłbys podać jakieś konkretne dane?

 

Oczywiscie Kolego: widziales kiedys silnik Otto z przebiegiem 1 000 000km bez ingerencji w uklad tlokowo korbowy?

Nie bede sie zaglebial w szczegoly, poniewaz nie chce zanudzac wszystkich....

 

Rozumiałbym że jeśli opisujesz fakty potwierdzone naukowo to jestes w stanie powołać sie przy tym na wyniki konkretnych badań. Ja w każdym razie definiuję badania naukowe jako działania, które poprzez empirię i uzyskane dane prowadzą do określonych wniosków.

Nie wiem w jaki sposób pytanie które zadałeś miałoby potwierdzac postawiona przez Ciebie tezę....

 

Zawsze wydawało mi się że nowoczesne diesle nie są tak długowieczne jak np. stare mercedesowskie klekoty, w związku z czym nie stanowi to juz atutu tych silników w dzisiejszych czasach. Dlatego tez jesli mowisz o "faktach potwierdzonych naukowo" to ja chętnie zapoznałbym się ze szczegółami/konkretami, które wyprowadzą mnie z błędu.

 

 

Nie wykluczam mozliwosci,ze moi wykladowcy bazuja na danych sprzed paru (lub nawet parunastu) lat. Za niescislos przepraszam Cie i pozdrawiam.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Wogóle temat się zagęszcza więc w sprawach technicznych, mogę dodać tyle że nie jest nawet problemem diesel i jego konstrukcja, a materiały użyte, coraz lżejsze, zarazem mniej wytrzymałe/czasowo/, oraz osprzęt, który też ze względu na swoje parametry jest delikatny, więc do ostrej sportowej jazdy to tylko benzynka dla oszczędnych diesel tak to widzę, a reszta to możemy się spierać co mniej pali a co szybciej tysiąc metrów przejedzie

 

"nie jest nawet problemem diesel i jego konstrukcja, a materiały użyte, coraz lżejsze, zarazem mniej wytrzymałe/czasowo/" - wydaje mi sie,ze w przypadku silnikow benzynowych jest podobnie (redukcja masy jednostki napedowej).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Panowie loooz :lol: Ta dyskusja jako zywo przypomina mi przekomarzanie się co lepsze automat czy manual :8) Tak samo jak skrzynki również silniki mają swoich zwolenników i przeciwników. To do niczego nie doprowadzi, wazne zeby kazdy jeździł tym co lubi i żeby ta jazda była BEZAWARYJNA i BEZPIECZNA. Czego Wam i sobie życzę :cool2:

 

Pozdrawiam!

 

voshon

Opublikowano
prawda taka ze kazdy chwali to co ma i nie ma sie co klocic a tak nawaisem diesel rulez :mrgreen:
Opublikowano

No to jak wszystko jasne :lol: to dodam od siebie tylko tyle benzynka to jest to co tygrysy lubią najbardziej

 

/ Za pare lat "posprzeczamy" sie czy wodór czy jednak benzynka :lol: /

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.