Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam e60 z silnikiem 2.2i skrzynia 6 biegowa i w tym problem bo gdy wyprzedzam innych musze jej wstawiac wysokie obroty czesto do konca na czerwonym polu ...

duza fura z malym silnikiem ale to BMW czy jest na tyle twarda aby wytrzymyc te obroty do 7000/min

wiem ze lepiej zmienic ale jak juz jest no to...

dzieki pozdrawiam :mad2:

Opublikowano
eee wytrzyma ::) ja tez jak wyprzedzam to krece do 7 tys a mam 333PS
Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano
eee wytrzyma ::) ja tez jak wyprzedzam to krece do 7 tys a mam 333PS

 

w 5 też masz dzwięk jakby samolot przelatywał

 

Tam też jest samolot tylko troche cichszy.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
eee wytrzyma ::) ja tez jak wyprzedzam to krece do 7 tys a mam 333PS

 

w 5 też masz dzwięk jakby samolot przelatywał

 

Tam też jest samolot tylko troche cichszy.

 

Tak myślałem w końcu to limuzyna

Opublikowano
w 6er słychac pienkie ta V8 zas w 5er E60 jest troszeczke stłumiony wydech .
Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano
w 6er słychac pienkie ta V8 zas w 5er E60 jest troszeczke stłumiony wydech .

 

W 6 to chyba /bez m5,6/ najlepiej wydech pracuje, nie jeździłem 545i, 550i,ale troch jeździłem, jak tydzień temu znajomy stał w garażu za samochodem odpaliłem i dalem 3x krótko do 6 tysi to jak wysiadłem on mi popwiedział że chyba coś "jakiś kulki z wydechu " mi wypadły taki efekt :lol: , rewelacja

Opublikowano
m5 e60 na wolnych obrotach jak jest juz ciepla to chodzi jak dieselek np. jak stoisz w korku. Jest Zajepbscie glosna jak sie wkreca na obroty to slychac go w calej okolicy i tu musze powiedziec ze dzwiek V8 wysiada przy wysokoobrotowym V10
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Chlopaki macie tak zaawansowane technicznie samochody i macie takie z nimi klopoty.................zwal jak zwal.......Chlopaki z Bawarii dali chyba ciala , ze tak malo dynamiczne silniki zrobili.

 

Przecież jest wybór, od 2.0 do 5.0 do wyboru do koloru. Nie chłopaków z bawarii wina że ktoś wybrał sobie nieodpowiednie auto do własnego stylu jazdy. Swoją drogą ten silnik nie ma przypadkiem odcinki przy 6500?

Opublikowano
Chlopaki macie tak zaawansowane technicznie samochody i macie takie z nimi klopoty.................zwal jak zwal.......Chlopaki z Bawarii dali chyba ciala , ze tak malo dynamiczne silniki zrobili.

 

Przecież jest wybór, od 2.0 do 5.0 do wyboru do koloru. Nie chłopaków z bawarii wina że ktoś wybrał sobie nieodpowiednie auto do własnego stylu jazdy. Swoją drogą ten silnik nie ma przypadkiem odcinki przy 6500?

wbrew pozorom 520i e60 ma lepsze osiagi od 320i e36 (by najmniej do 100) - mysle ze takie komentarze sa troche nie na miejscu :nienie:

 

a do tematu - po to ten silnik ma w taki sposob umieszczony czerwony pasek na obrotomierzu zeby korzystac z calego zakresu do tego paska bez zadnych stresow :cool2:

Opublikowano

sorry ze sie wtrącę przeleciało obok mnie mocno wkręcane M5 E60 dzwięk był super aż ciarki przeszły

a czy diesla 3,0 tez tak spoko można krecic do odcinki

Opublikowano
Tora - no pewnie,ze mozna,ale czy wtedy ten Diesel jest jeszcze ekonomiczny?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Tu raczej nie chodzi o ekonomiczność, tylko o to, że kręcenie ropniaka do odcinki nie ma żadnego sensu. Dizelek juz nie przyspiesza wtedy, lepiej jest wrucić następny bieg.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
Tu raczej nie chodzi o ekonomiczność, tylko o to, że kręcenie ropniaka do odcinki nie ma żadnego sensu. Dizelek juz nie przyspiesza wtedy, lepiej jest wrucić następny bieg.

w takim razie dlaczego automat sam kreci silnik pod czerwone pole przy mocniejszym nacisnieciu gazu?

Opublikowano
Tu raczej nie chodzi o ekonomiczność, tylko o to, że kręcenie ropniaka do odcinki nie ma żadnego sensu. Dizelek juz nie przyspiesza wtedy, lepiej jest wrucić następny bieg.

w takim razie dlaczego automat sam kreci silnik pod czerwone pole przy mocniejszym nacisnieciu gazu?

 

Sam piszesz o automacie, a automat nie odetnie tylko zmieni bieg tak jak ma to zapisane w swoich mapach!

 

Przeciągnij manuala to zobaczysz co się stanie.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.