Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanko, będę zakladał alarm do bmw 530d turing 2003r, czy ktoś może mi polecić jakis sprawdzony alarm do tego samochodu, zależałoby mi na funkcji domykania okien oraz zamykania samochodu po starcie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

na 99% masz domykanie szyb z kluczyka (nie wiem czy o to chodzi), a na 100% mozesz zlecic zaprogramowanie zamykania zamka po starcie bez zadnego alarmu

 

ja robilem research i wyszlo, ze za rozsadna kase to dobrym rozwiazaniem jest seo perfect

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Alarm do E39 :norty: Trochę mogę na ten temat skrobnąć, ale uprzedzam że nie rozwiąże Twojego problemu. Chcąc wykupić AC w moim towarzystwie i spać spokojnie (niemiecki ubezpieczyciel :lol: ) powiedziano mi ze auto MUSI byc wyposazone w 2 niezalezne elektroniczne zabezpieczenie (mam immobiliser fabryczny, alarmu fabrycznego niet). Dla własnego spokoju sumienia wcześniej juz zainstalowałem Niedźwiadka Lock i oznakowałem tez autko. Rozpocząłem poszukiwania alarmu i fachowca który mogłby mi go PORZĄDNIE zamontowac - słyszałem opinie że jak się coś spieprzy przy montażu to potem :duh:

 

Najpierw zapukałem do mojego znajomego elektronika który zna sie na rzeczy, a jak sie nie zna to ma odwage to powiedziec a nie grzebie przy aucie na wyczucie. Zaopatrzył sie w schematy instalacji E39 i po paru dniach powiedział mi ze sie nie podejmie bo nie gwarantuje mi ze to bedzie poprawnie dzialac z powodu poziomu skomplikowania instalacji. Powiedział ze samochód po zamknieciu cały czas monitoruje stan swojej instalacji i jak wykryje gdzies spadek opornosci na kablu albo jakies inne dla niego "dziwne" sprawy to po powrocie odpalimy autko a ono sie stawia w stan awaryjny. :jawdrop:

 

Mysle sobie, trza pytac u żródła i uderzylem do firmy DEST która wyprodukowała i sprzedaje alarmy DEDYKOWANE do E60, myśląc że mają tez coś do E39

http://www.dest.pl/start.htm

 

Niestety, panowie powiedzieli ze do E39 NIE MAJĄ ALARMU co wiecej przestrzegli przed montowaniem czegokolwiek do tego auta z przyczyn jw. Powiedzieli ze NA DŁUŻSZĄ METĘ cokolwiek co nie jest zamontowane fabrycznie nie bedzie funkcjonowac prawidłowo i moze byc przyczyną problemów. Mysle sobie, trudno trzeba spytac o alarm fabryczny :norty: , skonczyło sie na tym że jak mi powiedziano ze montaz i zakup tego alarmu wyniosą coś circa 5tysi to dałem sobie siana.

 

Poszukałem towarzystwa gdzie nie jest wymagany alarm i wystarczą im te zabezpieczenia co posiadam i zarzuciłem całkowicie kwestie alarmu. Poza tym IMHO alarm to jest ŻADNE zabezpieczenie, kto reaguje na jego wycie?? Profesjonalny złodziej jak bedzie chcial ukrasc auto to je zwinie bez wzgledu na to jak go zabezpieczymy. Wszystkie te blokady, immobilisery, odciecia i alarmy mogą go tylko ZNIECHĘCIĆ co spowoduje ze poszuka pare ulic dalej podobną bunię którą bedzie mu łatwiej zwinąć :twisted2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zgadzem sie, ze alarm to prowizoryczne rozwiazanie, ale zawsze cos daje, ktos moze jednak zwrocic uwage na samochod, ktory wyje...

 

nie dyskutuje o przydatnosci alarmu, bo sam uwazam, ze jego uzytecznosc jest ograniczona, jednak wiekszosc ubezpieczycieli wymaga tego zabezpieczenia

 

powtorze, seo perfect sprawdza sie - znam 3 e39 z tym alarmem (oprocz mojego) i nie bylo nigdy z nim problemow, najlepiej oczywiscie montowac tam, gdzie juz to robili

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

 

Niestety, panowie powiedzieli ze do E39 NIE MAJĄ ALARMU co wiecej przestrzegli przed montowaniem czegokolwiek do tego auta z przyczyn jw. Powiedzieli ze NA DŁUŻSZĄ METĘ cokolwiek co nie jest zamontowane fabrycznie nie bedzie funkcjonowac prawidłowo i moze byc przyczyną problemów. :

 

 

I mają rację popieram w 100% jak ktoś grzebie w elektryce w BMW to niech lepiej szuka kupca :norty:

 

Jak kiedyś dołączyłem u Smorawińskiego oryginalny alarm BMW w e36 pierwszy i ostatni raz w rzyciu, poprostu poraszka po 2 latach to nawet serwis nie był wstanie dojść o co chodzi tzn. np. nie zamykał mi się bagażnik wogóle, a jak już zrobili że się zamykał to się nie owierał / z pilota/ jak pamiętam to zwalali na to że wiązki się poprzcierały bo klapa chodziła wgórę i wdól / a jak miała chodzić w bok :shock: / porostu porażka. Mały fiat, duży to szczyt możliwości ASO w Polsze :duh:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Typowe dla ASO najpierw cos zdu .. ią a potem zwalają na to ze tak jak u Ciebie klapa chodzi gora dół, bo drzwi sie zamykają lewo prawo :norty:

Ten mój fachman powiedział mi pewną ciekawostkę odnosnie komunikowania się autka z pilotem.

Normalnie zamykanie odbywa się tak:

 

1. Pilot wysyła sygnał zamknij/otwórz drzwi.

2. Autko wykonuje po czym wysyła sygnał drzwi zamkniete/otwarte.

 

W e39 komunikacja odbywa się wg niego tak:

 

1. Pilot wysyła sygnał zamknij/otwórz drzwi kierowcy.

2. Autko wykonuje i wysyła sygnał drzwi kierowcy zamknięte/otwarte.

Tak sie dzieje po kolei ze wszystkimi zamkami :jawdrop: Oczywiscie trwa to ułamki sekund, ale ta komplikacja procesu powoduje, że po pewnym czasie są problemy typu jedne drzwi sie nie domykają/nie otwierają. Chcesz otworzyc wszystkie a otwierają Ci sie jedne itd. Ja sobie tak jak napisałem dałem siana i NIE BEDE INGEROWAC w elektrykę - chyba ze cos sie popsuje to dam do naprawy :norty:

Opublikowano
NIE BEDE INGEROWAC w elektrykę - chyba ze cos sie popsuje to dam do naprawy :norty:

 

W Polsze niema co ryzykować jak już to do niemiec, wiem łatwo "powiedzieć", ale u nas to poprostu żenua :(

Opublikowano
voshon-jakiego masz niedzwiedzia???jak to wyglada u ciebie w aucie,jak to jest zamontowane i ile kosztowalo

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wygląda dokładnie jak na zdjeciach z tej aukcji

 

http://www.allegro.pl/item228796585_blokady_niedzwiedz_lock_do_wszystkich_marek_.html#photo

 

Koszt 500 zeta z montażem u autoryzowanego dystrybutora, czas montażu około 6-7h, mam ASB i bolec się zakłada przy pozycji P. Na razie działa jak nalezy :cool2:

Opublikowano
Ciekawe zawsze wszyscy bali się BMW, teraz wszystko można montować do e32/34, kiedyś każdy mówił, ze to problematyczne, ale jeżeli podłączymy alarm tylko do czujników ultradzwiękowych, no i może jeszcze położenia auta, omijamy wszystkie drzwi, pod maską też nie ma co szukać, bo złodziej nic tam nie zrobi, auto i tak zamykane jest z pilota, więc to nam nie potrzebne, tak naprawdę bierzemy tylko zasilanie, nawet z samego akumulatora, albo z rozdzielni, nie wierzę równierz w to że jak odłącze pompe paliwa przy samej pompie to coś będzie nie tak. Tak czy inaczej dziękuję za podpowiedzi, ale mam pytanie czy ktoś z was montował sam alarm? Wydaje mi się, iż problemy o których piszecie, spowodowane są tym, że prawie każdy alarm jest podłączony byle jak, instalator wpina się tam gdzie jest najbliżej, centrale zawsze chowa w to same miejsce (niektórzy nawet zostawiają bezpieczniki na wyciągnięcie ręki) :?:
Opublikowano
wpina się tam gdzie jest najbliżej, centrale zawsze chowa w to same miejsce (niektórzy nawet zostawiają bezpieczniki na wyciągnięcie ręki) :?:

 

No właśnie tak było, byle jak

Opublikowano

na poczarku powiem ze montuje alarmy i zabezpieczenia elektroniczne do aut.

powiem szczerze ze e39 jest troche skomplikowanym autem jesli chodzi o podlaczenie alarmu i dlatego wiekszosc monterow woli powiedziec ze nie ma alarmu do e39, nie ma czegos takiego jak alarm do e39,po prostu widzac to auto wola zrobic 2x polo niz 1 e39, bo i czas mniejszy, i kasa wieksza i stresu mniej. Ale to ze jest bardziej skomplikowane od golfa nie oznacza ze sie nie da. polecam zmienic fachowcow, jesli ktos boi sie montowac alarm do e39 to trzeba go omijac szerokim lukiem !! do tego auta da sie zamontowac kazzdy alarm, oczywiscie nie ma co oszczedzac i montowac chinskiej tandety. od siebie polece polskie alarmy AMT, lub SEO. kto inny jak polak bedzie wiedzial lepiej jak sie kradnie auta w polsce? kto inny jak polak bedzie wiedzial jak sie przed tym zabezpieczyc??? czy chinczyk? francuz??

 

 

p.s. od urzadzenia wazniejszy jest sposob montazu, nawet najtanszy alarm dobrze zamontowany bedzie o wiele lepszy od najlepszego alarmu zamontowanego beznadziejnie.

 

p.s. nie da sie tego auta zabezpieczyc porzadnie w czasie krotszym niz 2 x 8h

jak ktos wam proponuje 4 godziny to gwarantuje ze takim autem odjezdzam po 10-15 sekundach.

Opublikowano
Czyli skoro ja mam dobrego znajomego ktory zajmuje sie lektryka samochodowa i alarmami i powedzial zebym wpadal do niego po nd - zna sie na rzeczy ;D Mam nadzieje ze tak ;]
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam!

Słyszałem opinie ze alarm MUSI byc oryginalny a ten kosztuje ok 2tys w bmw poniewaz reszta daje błędy na CANie, jeżeli ktoś jest zainteresowany to służe adresem firmy która zakłada alarm który jest rekomendowany w pzu i nie ma problemu z jego zestrojeniem, sam posiadam taki i odpukac...choc nie wiem czy alarmy sa zabezpieczeniem antykradzieżowym czy raczej wymogiem umożliwiającym otrzymanie pieniedzy po kradziezy od ubezpieczyciela...

A poza tym jestem tu zupełnie nowy i chciałbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich Forumowiczów... :D

Opublikowano

do 50 tyś wystarczy ubezpieczycielowi (Hestia) immobilazer fabryczny,

ja miałem PROXIME w e39 tak w sumie chyba na sztuke, żeby se coś tam pikało, ale chodził sprawnie i żadnych błedów, rozładowywania kumulatora i innych spraw nie było,

ale fakt ze się chłopaki napocili cały dzień, bo nie wiedzieli że to jest na CAN hyhyhyh :twisted2:

a cene walneli przed oględzinami więc cóż :)

życie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co wiem w e39 alarm nie musi byc podpiety do CANa

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
polecam SEO PERFEKT wspólpracuje z kluczykiem także nie musisz mieć żadnych pilotów ma też niezależny immobiliser można go rozbudować w czujniki ruchu wsząsowy przechyłu itp tylko montuj u dobrego elektryka u mnie działa w dwuch samochodach i nie ma żadnych problemów. masz możliwość programowania ustawień według swoich potrzeb
Opublikowano

alarm po canie da sie bardzo latwo i bezbolesnie unieszkodliwic. czesto magistrala jest niedaleko lamp tylnich, czesto w drzwiach itd. nie raz widizalem auto z rozdartymi drzwiami jak konserwe. wpinasz laptopa i alarmu nie ma.

 

fakt ze ze zwyklym jest wiecej podlaczania, ale daje glowe ze lepiej bedzie strzegl twojego auta.

Opublikowano
A jaki będzie dobry do e34???.Muszę wywalić centralkę bo pilot nie działa a alarm wariuje.

 

 

w e34 też miałem Proxima z antynapadem ustawionym jako jakiś tam przycisk

sprawowało sie bez zarzutu

Opublikowano
z tego co wiem w e39 alarm nie musi byc podpiety do CANa

 

 

no własnie z tego co pamiętam męczyli sie tak długo bo kładli kabelki po to zeby się nie wpina do CAN

i nie wiem ale chyba do CAN sa inne instalacje alarmowe

ale mogę sie mylic bo nie zgłębiałem tego tematu

Opublikowano

do can`a alarm ma 5-6 kabli, wpinanie sie to 30 minut + podlaczenie syrenki.

montaz tradycyjnego to pare godzin. wybieraja go montazysci dlatego ze latwiej, szybciej i to cos nowego, wiec klient placi ogromne pieniadze.ale...

wyciagasz lampe, wpinasz sie komputerem, dezaktywujesz alarm, jakikolwiek by nie byl i otwierasz centralny., nawet kluczyka nie potrzebujesz. zeby ukrasc auto. syrenka nawet nie jeknie.

pisze tak w skrocie bo ten proces prosty nie jest, ale dla wyobrazenia sobie problemu wystraczajacy.

tradycyjny alarm wciaz wygrywa jesli chodzi o jakosc ochrony auta. montazysta zawsze powie ze tylko CAN bo mu tak latwiej.

 

p.s. to tak jak z gazem, wszyscy dzis montuja sekwencje, choc wiele aut jezdzilo by spokojnie na 2 gen. ale to nowsze i montazysta wiecej zarabia.

Opublikowano

Nie wiem co wy z tym CANem w E39 jak tam CAN wykorzystują 3 góra 4 sterowniki, a na pewno nie ZKE, bo chodzi po K.

Do E39 montuję tylko SEO Perfect jeśli jest pilot oryginalny. Roboty jest na całutki boży dzionek jak chce się zrobic to po ludzku. Same kierunki zajmują ze 2hn nie wspominając o przewodach do drzwi kierowcy, szczególnie jak są 4 szyby elektryczne.

Jeśli chodzi o alarmy klasyczne to podejdzie nawet najprostrze chińskie badziewie, ale nie ma co oszczędzać jak mówił mój kolega po fachu flash.

 

Dawno temu kiedy zaczynałem robic autoelektronikę, sam rozgryzłem montaż alarmu do E39 i E46 nie posiadając nawet kawałka tzw. "rozpiski"

Auto jest proste, tylko fachowcy są do niczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.