Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamowilem komplet gazowych bilstainow i chce je sam wymieniec,

wiec czy ktos moze poradzic jakie czynnosci trzeba zrobic? czy wymiana amorow jest skomplikowana? czy czychaja na mnie jakies niespodzianki?

najbardziej by mnie urzadzal opis krok po kroku:

 

-zdjac kolo

-odkrecic gorna mocujaca srobe

-....... itd.

 

w razie niemca mam wsparcie od znajomka mechanika, ale chce sprobowac samemu,

z gory dzieki za pomoc

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano
w sumie nie jest to ciezki temat - ale powaznie chce ci sie w to bawic - pierwszy lepszy zaklad zrobi ci to za max 100 pln ..... w gora 1,5 godziny (z ustawieniem zbieznosci ''ok 60 pln'') samemu bez sciagaczy, podnosnika itp bedziesz sie babral caly dzien :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Pomyśl, a jak Ci zabraknie jakiegoś klucza???

Pobiegniesz do Bricomarche ? :D

Kiedyś rozebrałem przednie zawieszenie w motorze, przy składaniu ukręcił mi się klucz, a akurat była niedziela :twisted:

Jedź do znajomego mechanika, niech ci udostępni warsztat, a w razie potrzeby pomoże ....

Opublikowano
tył wymienisz bez żadnego problemu , do przodu musisz mieć ściągacz do spirali(chociaż przy odrobinie wprawy i odwagi można to zrobić bez ściągacza).Podobnie jak koledzy polecam wizyte u mechanika
Opublikowano

jak masz garaż trochę narzędzi ściągacze, i smykałke do majsterkowania to spokojnie możesz to sam zrobić,nic trudnego, tylko jest to pracochłonne. Z niespodzianek to jak zawsze zapieczone śruby proponuje przed rozbiórka psiknąć wszystkie śruby WD40 i zostawić na noc. wahacze możesz wypiąć przy nadwoziu będzie łatwiej niz wybijanie swożni, no i czasem jest potrzebna pomoc drugiej osoby.

 

P.S. Uważaj przy ściąganiu sprężyn, równo ściągaj żeby nie strzeliła, i nie wykręcaj centralnej śruby w amorku dopuki nie ściśniesz sprężyny, może jednak jeśli się nie znasz na mechanice to oddaj do warsztatu :roll:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

jako ze chodzilo tylko o tyl to podjalem sie tego ze znajomkiem u mnie w garazu z kanalem, operacja zakonczyla sie sukcesem --pacjent przezyl, najwiecej 'babrania' jest z elementami wnatrza - tapicerka - plastiki itp.

zeby wymienic amortyzator z tylu w E36 potrzeba:

klucz 17,19,6,

trzeba zadjac tapicerke nadkoli w bagazniku zeby sie dostac do mocowania amortyzatora od gory, zdjac gume oslaniajaca, kluczem 6 blokujesz amor a 17stka odkrecasz nkakretke, od dolu 19tka i wszystko jasne :wink:

wyjac stare, zalozyc nowe - skrecic i zalozyc tapicere - dla przecietnego amatora mechanika 2h ze wszystkim,

moj tylni prawy byl juz zupelnie pusty, gumy sa w b.dobrym stanie, teraz nowe bilsteiny (koszt 450zl komplet -- gazowe b4) pracuja - miod malina :-)

dzieki wszystkim za rady

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

  • Członkowie klubu
Opublikowano
jako ze chodzilo tylko o tyl

No to trzeba było od razu tak pisać, że chodzi tylko o tył :?

Taki sam temat był wcześniej :?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.