Skocz do zawartości

nierówna praca silnika na PB , na LPG super


Wojt-Kamikaze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kolejny klopot z moją BMW 525 i 90' z LPG

 

Tym razem nierówno pracuje silnik na BENZYNIE, skolejii na GAZIE rewelka.

 

Wymienilem :

- przeplywomierz,

- świece NGK,

- kopułka BOSCH,

- filtr powietrza paliwa,

- sprawdzalem z innej BMW silniczek krokowy,

- pompa daje dobre cisnienie,

- regulator cisnienia paliwa

- sonda lambda sprawdzona

 

OBJAWY, silnik odpala zawsze na PB ( bedac zimna ma niskie obroty, dodając gazu przerywa chocbny nie palila na ktorys z cylindrów )

 

będac cieplą to samo, ciągle przerywa jakby dostawala za duzo paliwa, nirówno pracuje,

 

 

na LPG pracuje rewelacyjnie ( równiutko )

 

Mial ktos podobny klopot ??? jesli tak to pomocy !!!!!!!!!!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank wtrysk skoro wszystko juz wymieniles...:) wez zalatw wtrysk przeloz i powinno dac ci w miare odpowiedz konkretna.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Czasami źle dobrana lub niewyregulowana gazownia robi kuku w komputerze benzynowym. Mapa wtrysku się "psuje".

 

Zresetuj komputer. Robi się to tak:

 

- odłączasz akumulator

- włączasz zapłon

- zwierasz odłączone klemy

- zostawiasz zwarte na kilkanaście minut

- wyłączasz zapłon

- podłączasz akumulator z powrotem

- odpalasz auto NA PB nie tykając gazu

- zostawiasz na 10 min na wolnych obrotach

- jeżdzisz tak, aby na kazdych obrotach chwilę przejechać stabilnie. W miarę jeżdżenia "programuje się" czysta mapa wtrysku. Kilkaset km w zmienny sbosób da Ci świeża mapę. Nalepiej dwa, trzy dni jeżdzić tYLKO na PB.

 

Zabieg z pewnością nie zaszkodzi, a pomóc może. Działa pod warunkiem dobrych wtrysków i sondy lambda.

 

Jeśli będzie lepiej, to super. Jeśli potem po jeżdżeniu na gazie przez jakiś czas problem wraca, oznacza to, że gazownia robi kuku komputerowi. Po pierwsze zła regulacja, po drugie emulatory wtrysków, po trzecie emulator sondy lambda.

 

U mnie było dokładnie tak w e32 z instalką II generacji. Moje rozwiązanie problemu w II gen gazownią - elektronika w kibel + BLOS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam,

 

mam taki sam klopot jak Wojt-Kamikaze..mam 525i 12V 90r..3lata jezdzilem na gazie i nic sie nie dzialo..od jakiegos czasu mam duzy klopot z paleniem samochodu na bezynie..zaskakuje po srednio 4razie i smrodzi czarnym dymem..a na gazie rewelacja..bujam sie juz z tym pół roku.

 

Wojt-Kamikaze jesli udalo Ci sie usunac usterke to prosze podaj rozwiazanie.

 

neovita czy zwieranie klem jest naprawde bezpieczne??i czemu słuzy??

tomeek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny silnik i napisze jeszcze raz. Wtrysk leżał. Tylko ze u mnie autko nie kopciło;| tylko tłuk mi silnik strasznie,jakby nie pracowal na jednym cylindrze, prawie zero mocy, szok i załamka ogólnie;]

 

Btw. Jak cos nadal mam wtryski do tego silnika,

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.