Skocz do zawartości

[E60] Wymiana silnika na troszkę inny:D


VIRNIK

Rekomendowane odpowiedzi

Mój silnik 218 km wyzionął ducha, więc założyliśmy drugi - cały, kompletny ze wszystkim, z bardzo małym przebiegiem, ale 231 KM. zostawiliśmy tylko moją turbinę (na pewno sprawną). w sumie zrobiliśmy tak, jak nam powiedział człowiek, który nam ten silnik sprzedał i mówił, że musi chodzić, bo reszta jest taka sama. Ale niestety nie chodzi tak, jak trzeba. Nie ma mocy do 3500 obrotów, póżniej już jedzie normalnie. Podejrzewam, że jeszcze musimy przełożyć jakiś czujnik z naszego starego silnika, a może jednak wtryski też są inne, może ktoś już robił coś takiego i podpowie i zaoszczędzi mi tym trochę pracy i czasu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim autem jak E60 moglbys sie pofatygowac do ASO i napewno powiedzieliby wszystko. Napisz co zrobiles,ze zajezdziles M57N. Musisz miec naprawde talent! Tak to wlasnie w Polsce jest,ze 530d sa skladane w garazach, czego nastepstwem sa komentarze "znachorow" o awaryjnosci BMW. POLAK POTRAFI :shock:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim autem jak E60 moglbys sie pofatygowac do ASO i napewno powiedzieliby wszystko. Napisz co zrobiles,ze zajezdziles M57N. Musisz miec naprawde talent! Tak to wlasnie w Polsce jest,ze 530d sa skladane w garazach, czego nastepstwem sa komentarze "znachorow" o awaryjnosci BMW. POLAK POTRAFI :shock:

 

, ale najlepsze jest pytanie " wymiana silnika na troszkę lepszy", to pisze trzeba zapiąć z M5 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź lepiej do ASO, po takim zabiegu będziesz musiał wymienić pewnie kilka innych czujników, wymienić różne sterowniki i zaprogramować to wszystko od nowa.

 

Jednym słowem- POWODZENIA!

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL też pewnie dali by radę zdiagnozować co jest z silnikiem nie tak, tylko mogło by się okazać, że nie istntnieją wogóle odpwiednie sterowniki które połączą ten silnik z wyposażeniem jakie jest w samochodzie.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze juz go wygonili z tym wynalazkiem z ASO, albo podobnie jak autor tego postu najpierw zajezdzil jeden silnik na opale, teraz cwiczy drugi w ten sam sposob i zastanawia go brak przyspieszenia..... :lol:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim podejsciem zalecam wymiane silnika na silnik z golfa 2 1,6 d i zasilanie go opałem... :duh:

 

wymiana silnika w takim aucie nie jest prosta,

ale pan heniek złota raczka co zna sie na wszystkich autach i na gatunkach win wytrawnych na pewno cos wymysli....

ja tam nie przejmuje sie za bardzo autami itd,ale takie podejscie to dramat....

jak sie poczyta to forum to bmw z silnikami z golfa jezdza same dresy na opale...

masakra

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz , że miałeś motor 218 konny a wsadziliście 231 konny z turbosprężarką ze starego silnika. Z tego co wiem, niektóre silniki 218 konne, te z początku produkcji, miały turbosprężarki GT 2260 z podciśnieniowym sterowaniem "geometrią" a w motorze 231 konnym odbywa sie juz to, poprzez starowanie elektroniczne. Może w tym jest problem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ta 5 zarabia chyba na ten nowy silnik ktory w temacie ::)

sadzac po nicku autora tematu i po rejestracji auta z ogloszenia ::)

 

http://www.allegro.pl/item228686768_najnowsze_czarne_piekne_bmw_e60_530_wynajem_slub.html

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem długo, bo nie miałem czasu i ochoty pisać na forum, gdzie jest dużo gamoniów, którzy bez ASO to nawet załatwić się w kiblu pewnie nie potrafią, ale potrafią za to zepsuć humor i obrzydzić przez swoje posty to forum - jeszcze nie wiedzą dokładnie o co chodzi, a już jadą po całości. Silnik padł, bo urwał się zawór i narobił dużo bałaganu - pewnie dlatego, że "nasi" już tam kilka razy byli (bo wszędzie były ślady kiepskich mechaników). Samochód kupiłem w Polsce (a dokładnie w Bełchatowie) od kogoś, kto tylko serwisował oczywiście w ASO, pewnie od któregoś z was. Żeby zminimalizować straty i wyjść z sytuacji jak najlepiej, postanowiłem wymienić cały kompletny i nie grzebany silnik o bardzo małym przebiegu. W związku z tym, że takiego nie mogłem nigdzie dostać, kupiłem po konsultacji oczywiście nowszy silnik, który po zmianie kilku części osprzętu jest identyczny, a na dodatek chodzi dużo lepiej niż poprzedni (niedowiarki mogą przyjechać do mnie i sami się przekonać). Przyczyną wcześniejszych niedomagań był tylko pęknięty przewód podciśnieniowy, w ASO tej przyczyny szukaliby pewnie ze 2 dni, a warsztat, który mi to robił, może nie autoryzowany, ale znalazł to na drugi dzień w pięć minut i uważam, że lepiej się znają na BMW niż niejeden ASO. Tak więc można zamknąć już ten temat, bo nieżyczliwi zaraz będą pisać, że pewnie długo nie pojeżdżę, a mi się już nie chcę takich rzeczy czytać. Koniec tematu!!! Mimo wszysto pozdrawiam tych kilku życzliwych:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem długo, bo nie miałem czasu i ochoty pisać na forum, gdzie jest dużo gamoniów, którzy bez ASO to nawet załatwić się w kiblu pewnie nie potrafią, ale potrafią za to zepsuć humor i obrzydzić przez swoje posty to forum - jeszcze nie wiedzą dokładnie o co chodzi, a już jadą po całości. Silnik padł, bo urwał się zawór i narobił dużo bałaganu - pewnie dlatego, że "nasi" już tam kilka razy byli (bo wszędzie były ślady kiepskich mechaników). Samochód kupiłem w Polsce (a dokładnie w Bełchatowie) od kogoś, kto tylko serwisował oczywiście w ASO, pewnie od któregoś z was. Żeby zminimalizować straty i wyjść z sytuacji jak najlepiej, postanowiłem wymienić cały kompletny i nie grzebany silnik o bardzo małym przebiegu. W związku z tym, że takiego nie mogłem nigdzie dostać, kupiłem po konsultacji oczywiście nowszy silnik, który po zmianie kilku części osprzętu jest identyczny, a na dodatek chodzi dużo lepiej niż poprzedni (niedowiarki mogą przyjechać do mnie i sami się przekonać). Przyczyną wcześniejszych niedomagań był tylko pęknięty przewód podciśnieniowy, w ASO tej przyczyny szukaliby pewnie ze 2 dni, a warsztat, który mi to robił, może nie autoryzowany, ale znalazł to na drugi dzień w pięć minut i uważam, że lepiej się znają na BMW niż niejeden ASO. Tak więc można zamknąć już ten temat, bo nieżyczliwi zaraz będą pisać, że pewnie długo nie pojeżdżę, a mi się już nie chcę takich rzeczy czytać. Koniec tematu!!! Mimo wszysto pozdrawiam tych kilku życzliwych:D

 

W odpowiedzi na Twoj jakze ambitny i obfitujacy w slowa krytyki post uprzejmie informuje,ze "zalatwiam sie w kiblu" (mam tu oczywiscie na mysli defekacje i sekrecje) bez konsultacji w ASO. Piszesz,ze poprzedni wlasciciel serwisowal pojazd w ASO - prosze zatem o konkrety, ktory to byl zaklad (najlepiej umiesc go w dziale warsztatow nie polecanych ku przestrodze dla innych).

 

"w ASO tej przyczyny szukaliby pewnie ze 2 dni" - PEWNIE tak, lub PEWNIE nie, cieszy mnie fakt,ze znalazles tak cudowny warsztat (rowniez warto,abys go umiescil w dziale polecanych)

 

"bo nie miałem czasu i ochoty pisać na forum, gdzie jest dużo gamoniów" - to Twoja konkluzja - nikt Cie nie zmusza do uczestnictwa w zyciu tego Forum.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem długo, bo nie miałem czasu i ochoty pisać na forum, gdzie jest dużo gamoniów,

 

No trochę ich jest na tym forum najlepsi to są tacy znawcy co silniki przezucają i niezauwazyli pękniętego przewodu i temat zakładają pomużcie, a potem foh :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.