Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie kupić wycieraczki przedniej szyby aby dobrze dociskały i zbierały?

Już kilka kupiłem i od strony kierowcy jeszcze w miare, ale od pasażera to wogóle nie dociska.

Na tył też by się przydała bo nie mam tam nic tylko samo ramie...

BMW wieczna miłość...
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z wycieraczkami to istna loteria. Niby te droższe ze spojlerkami np firmy BOSCH powinny być dobre ale reguły niema.

Na pewno nie polecę firmy ALCA - są głośne, skrzypiace i słabo zbierają.

Te tak zwane aerodynamiczne też nie zdadzą egzaminu - może bedą w miarę zbierały ale wycieraczka od pasażera odstaje w dolnym rogu szyby i świszczy przy większych prędkościach.

Odnośnie tylnej to nie mam doświadczenia - moja wersja to sedan :-)

Ale są do kupienia same wkłady (gumki) które się wsuwa w oryginalną wycieraczkę - ramię

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano

Wnioski z malej debaty na ten temat, jaka byla prowadzona wczesniej, mówią ze najlepszym wyborem beda wycieraczki VALEO 600mm

Wystarczy poszukac na forum a napewno bedzie co czytac;)

Opublikowano
Z wycieraczkami to istna loteria. Niby te droższe ze spojlerkami np firmy BOSCH powinny być dobre ale reguły niema.

Na pewno nie polecę firmy ALCA - są głośne, skrzypiace i słabo zbierają.

Te tak zwane aerodynamiczne też nie zdadzą egzaminu - może bedą w miarę zbierały ale wycieraczka od pasażera odstaje w dolnym rogu szyby i świszczy przy większych prędkościach.

Odnośnie tylnej to nie mam doświadczenia - moja wersja to sedan :-)

Ale są do kupienia same wkłady (gumki) które się wsuwa w oryginalną wycieraczkę - ramię

Dokładnie tak, od pasazera jest najgorzej, w tylnej nie mam wogóle tylko samo ramie więc sobie piora nie wloze.... :)

BMW wieczna miłość...
Opublikowano