Skocz do zawartości

Alufelgi 18 w E36..czy jest sens zakladac??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Znalazlem na Allego takie oto felgi: http://moto.allegro.pl/item225046474_alu_felgi_bmw_serii_7_45_245_r_18_rozstaw_5x120.html

Czy mozna takie zalozyc do e36??Bedzie to pasowac bez zadnych przerobek??Jak z komfortem..da rade tym wogole jezdzic??Zaznaczam ze mam zawieszenie seryjne,zero obnizenia,auto miekkie.Z gory dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

za wysoki profil opony musisz szukać z profilem 40

i pewnie ET bedzie za małe...

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Ja jeżdżę na 17' i powiem szczerze że trochę mam już dość tego telepania po kabinie na dołach :D trzymam te fele tylko dlatego że samochód wygląda rewelka :8)

Na 18' będzie wyglądał jeszcze ładniej ale komfortu w środku zero.

Co do felg:

Za małe ET. Oponki łyse prawie. Jak zobaczysz ile kosztują 18' to zaboli Cię głowa :D Dobry rozmiar to coś koło 225/40/18.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
tak jak kolega powiedział wcześniej autko bedzie super wyglądało no ale jak sie do staniesz na taką super droge a ja u siebie mam taki odcinek testowy 2km to wychodzisz z auta połamany

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bez sensu, bez sensu, opony lyse rzeczywiscie, chyba nie chcesz wiedziec nawet ile cena nowych takich, a za uzywki pewnie tez cos kolo 1000 dasz, dwa ze 18" jesli uzywane to dam se reke uciac ze krzywe - prostowanko 1 sztuki ok 100zl, po trzecie: jak na taka szerkosc opony to chyba jednak za malo masz mocy pod maska, przyspieszenie poleci w dol a spalanie wzrosnie - wiec znow wieksze koszta. Jesli chodzi o komfort jazdy to sam mam profil 45 i jakos daje rade aczkolwiek mieszkam w trojmiescie i dorgi tu sa calkiem calkiem.

I jeszcze cos, zakladajac tak duze kolo auto bedzie ci siedzialo naprawde wysoko, srodek ciezkosci tym samym bedzie wyzej a co za tym idzie bedziesz musial naprawde wolno wchodzic w zakrety... Poza tym wysoko zawieszone auta nie za fajnie wygladaja ;)

Opublikowano
Dzieki Koledzy za odpowiedzi :) .Wnioskuje, ze jednak nie ma sensu pakowac sie w 18.Wiecej jest przeciw niz za,no i cena opon... :( .Chyba 17 beda najlepszym wyborem.Chcialbym zakupic takie alusy ktore beda wizualnie wydawaly sie wieksze niz sa w rzeczywistosci.Jaki wzor alufelg polecacie zeby osiagnac ten efekt?Linki mile widziane :D
Opublikowano

Panowie, mam u siebie od niedawna felgi 18 cali na profilu 40. Na przyszły sezon chcę poszukać opon na przód o profilu 45. Z tego co piszecie wynika, ze nie wejdą :?:

 

Chciałbym z tyłu zostawić 225/40 a z przodu dać 225/45. Czy taki układ ma sens? Auto to oczywiście E36 Coupe.

 

 

P.S. Gadanie o tym, że na takich felgach nie ma komfortu jest troche dziwne, bo jest to rozmowa o czymś, co powszechnie wiadomo i co do czego każdy jest zgodny. Zwykle przy takich rozmowach zaczyna się burza i pytający po krótkim czasie jest pewien, że jazda z takim zestawem jest tragiczna i myśli że jest gorzej niż okazuje się w rzeczywistości... Jednocześnie nikt nie dostrzega drugiej strony: niewiarygodnie lepsza przyczepność i prowadzenie przy wyższych prędkościach, odczuwalne skrócenie drogi hamowania, auto staje natychmiast nieważne z jakiej prędkości. A to wszystko razem poprawia bezpieczeństwo. Do tego idealny wygląd samochodu i jego odmłodzenie o kilka(naście) lat. Cena: na dziurawych drogach trzeba jeździć wolniej i ostrożniej a po tygodniu przeważnie zapomina się o dużych felgach na kołach i utracie części komfortu.

 

Gdybym miał podsumować moje doświadczenia:

 

1. Rewelacyjny wygląd, pomiędzy `17 a `18 jest przepaść.

2. Nigdy nie miałem samochodu, ktróre tak dobrze hamowało.

3. Nie zauważyłem spadku osiągów. Auto jest bardziej elastyczne od E34 520i M50 na felgach `15, które miałem poprzednio.

4. Bardzo dobre prowadzenie na trasie. Wszystkie zakręty, które innym samochodem (np. Mercedes C klasa ojca) przejeżdza się ok. 80-90km/h beemką na `18 spokojnie przejeżdzam 130-140km/h i tego nie czuje. Pomijam rzucanie w koleinach - to inny temat (wiadomo, że jest gorzej).

5. Po dziurawych odcinkach drogi trzeba jechać wolniej.

6. Na pewno zawiesznie zużywa się szybciej, ale nie mogę tego jeszcze ocenić, bo na to za wcześnie.

 

 

Wg mnie bilans nie jest negatywny. 1200 PLN za 18 cali to nie dużo. Jak chcesz mieć niepowtarzalne auto rozpoznawalne ze 100 metrów - to nie pytaj się nikogo o przyzwolenie. Po prostu załóż te felgi. Moim zdaniem nie będziesz żałował

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
:clap: Spido, w końcu jakaś świeża opinia w temacie. Drogi dziurawe, nie dziurawe - za 1200 to okazja (16 po tej cenie do e30 biegają) a jak Cię stać jeszcze na oponki to przy sprzedawaniu autka podyktujesz sobie odpowiednio więcej żeby zrekompensować wydatek. Koniecznie przyślij zdjęcia jeśli się zdecydujesz :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem 16' 225, teraz mam 17' 225. Na nasze dziurawe drogi to i tak za dużo, szlag człowieka trafia jak co kilkaset metrów trzeba zwalniać, a można śmiało dać w palnik ale zawieszenie tak dostaje w dupe że w dołku ściska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.