Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam podobny problem z kloszami w e39 lapmy xenon hella 02r. Sa brudne od srodka i od zewnatrz:(

od zewnatrz wiadomo polerka ale co zrobic od srodka? zaczepy sa bardzo miekkie i sie łamią:( ma ktos jakies sposoby na to ??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

znalazłem te paste heartplastpol na allegro za 39 zł plus wysyłka czyli 50 zł za 200ml

natomiast mleczko 3M koło litr kosztuje kolo 60 zł, natomiast jak zobaczyłem ile jest wersji tego mleczka to az dostałem kołomyji które kupic... czy kupic i to i to:)

 

mleczka 3 M są do polerki maszynowej i ręcznej, mam polerke maszynową ale czasem i ręcznie przyda sie cos spolerowac... jaką z tych past mleczek kupic?

 

http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=mleczko+3m

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
znalazłem te paste heartplastpol na allegro za 39 zł plus wysyłka czyli 50 zł za 200ml

natomiast mleczko 3M koło litr kosztuje kolo 60 zł, natomiast jak zobaczyłem ile jest wersji tego mleczka to az dostałem kołomyji które kupic... czy kupic i to i to:)

 

mleczka 3 M są do polerki maszynowej i ręcznej, mam polerke maszynową ale czasem i ręcznie przyda sie cos spolerowac... jaką z tych past mleczek kupic?

 

http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=mleczko+3m

 

Mnie nie pytajcie.

 

Czasem lepiej po prostu kupić i nie myśleć bo nadgorliwość jest...

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie a ma ktoś patent na czyszczenie lamp w E60 ?

 

chętnie podjąłbym sie polerki.. ale nie wiem czy te lampy sa zakurzone od srodka.. czy z zewnątrz zwyczajnie zmatowiały czy cos.. :x

 

pomocy!

Opublikowano

robiłem to wczoraj bo miałem grubą ale to grubą rysę na poliftowej lampie

rysa jakby ktos centralnie gwoździem przejechał, zjechałem cała lampe papierem 500 1000 2000 2500

na koniec polerka mechaniczna i farecla G3 i znaku nie ma, lampa jak nowa

przyjrzyj sie pod kątem czy brud jest z wierzchu czy pod spodem bo to doskonale widać, jeśli w środku to wlej wode destylowaną i staraj sie brud wypłukać, woda destylowana nie zostawia zacieków takich jak woda z kranu

polerowałem tez przedlifty kiedys jak zmatowiały i takze bez problemu... także do dzieła

daj na flache lakiernikowi to ci moment spoleruje

pozdr

Opublikowano

a którędy tam wlać tą wodę destylowaną ?

 

mam lampy bix przedlift.

podjąłbym sie tego samemu ale po 1 nie mam polerki mech a po 2 boje sie ze moge cos ta maszynka spieprzyc czyt. za bardzo spolerowac, przetrzec czy cos.. :?

nie da rady tego recznie zrobic z tym G3 :?:

Opublikowano

kiedys tez tak mówiłem

od tamtej pory juz tak kilku znajomym pomogłem lampy zrobic na nówki

u mnie rysa była grubosci moze z 0,5 mm czyli naprawde gruba i długa

dlatego musialem jechac az papierem 500 zeby sie do niej dostac..jak tarłem papierem 1000 to normalnie ręka bolała a efekt mały

wiec 500 pozniej 1000 2000 i 2500

wazne zeby wykonczyc tym papierem 2500 zawsze jest minimalnie lepiej

po tarciu papierem lampa będzie biała i teraz naprawde trzeba wziąc mechaniczna polerkę bo ręcznie to można się zamęczyć, nawet nie wiem czy efekt taki będzie, kiedys próbowałem i po 30 minutach polerowania ręcznie odpusciłem...

ważne zeby tez polewać wodą, wpisz w google polerowanie reflektora, jest masa instrukcji...

polerke pożycz albo daj na flache lakiernikowi i obejdzie sie bez pasty i kupowania polerki...

oczywiscie po kilku miesiącach starta powłoka minimalnie matowieje i widac slady polerki, wystarczy wtedy przejechac znowu szybko i znowu jak nowa, bez darcia papierem...

jesli masz tylko zabrudzone szkła spróbuj ręcznie bez darcia papierem to pasta polerska usuniesz małe ryski od myjni szczotkowej, ale jesli masz zmatowione spiaskowane to juz papierem lepiej docierac..

Opublikowano

wyjmujesz reflektor, wyjmujesz palnik zarówke od długich starter od palnika odkręcasz przetwornice, i normalnie wlewasz wode do srodka otworami omijając silniczki... no bo po co po nich lać wode? chociaz ja tam lałem normalnie do srodka i nic sie nie działo... ale lepiej lac jakos boczkiem , późzniej płuczesz lampe bujasz bujasz az brud zmięknie i zacznie sie wypłukiwać, nie jest to łatwe, niektorzy najpierw wlewaja płyn do naczyń ale później trzeba duzo wody do wypłukania piany... pozniej wylewasz normalnie, z jednej strony nawet jest węzyk odprowadzający wode i nim tez ucieka....

poradzisz sobie to nic trudnego..

  • 1 rok później...
Opublikowano
Również wypolerowałem swoje. Papier 1000 potem 2000 i 2500 a potem polerka i lśnią jak nowe. Klosze z tylnej klapy też się ładnie wypolerowały. Czas to mniej więcej godzinka na sztukę z wymontowaniem i zamontowaniem.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Piszecie o myciu i ścieraniu. To robota dla cierpliwych. Dajcie to zrobić zaprzyjaźnionemu lakiernikowi albo wytłumaczcie mu jak ma to zrobić. Jest sposób na zabezpieczenie klosza po wypolerowaniu. Inaczej będzie znowu matowieć- to normalne. Przy nowych lampach jest zabezpieczenie kloszy przed matowieniem ale ściera się z czasem po myjkach ciśnieniowych i soli na naszych drogach (wredne działanie służb utrzymania dróg). Żeby zatem zabezpieczyć klosz wypolerowany przed matowieniem trzeba zrobić pewien proces.... opracowany przez mojego kolegę. Jest skuteczniejsze niż oryginał nie matowieje i nie ciemnieje. Pół roku nad tym pracował....
Opublikowano
To sie moze kolego podzielisz z nami tym sposobem? :)

 

Kładziesz specjalną żywicę i potem ja polerujesz. Mocna jak kamień, nic ją nie weźmie. Zabierzemy robotę lampiarzom.

Normalnie to bym tego nie podał. Ale proszę nie robić na tym kasy krojąc na innych ludziach. To do pomocy dla użytkowników forum. Może kiedyś ktoś mi za to pomoże. Już taką pomoc uzyskałem przy wymianie oleju w skrzyni.

  • 3 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

A może ktoś podrzucić co to za żywica :?: :?:

Bo spolerowałem se reflektory i wyglądają świetnie :cool2: i chciałbym je zabezpieczyć żeby rewelacyjny efekt utrzymał sie na dłużej :?:

Opublikowano

No ciekawe, ale efekt rewelacyjny w porównaniu z przed. :lol:

Jeszcze kombinuje z tą żywica jak coś się dowiem to napisze.No chyba że ktoś wie to niech się podzieli z nami :lol:

Opublikowano

Szczerze nie wiem po co te kombinacje.

Ja szlifowałem papierem ściernym 800, 1200 i 2000. Na koniec kupiłem mały dysk do wiertarki + dysk polerski za 15 zł o średnicy 75mm, pasta polerska Meguiars (akurat taką miałem pod ręką). Zeszło mi po 15-20 minut na każdy reflektor. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.