Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie... :8) E34 525iA z 94 roku, silnik M50 z Vanosem - znalazlem czujnik polozenia walu korbowego, co do ktorego mam podejrzenia ze blokuje zaplon i pompe i tym samym nie moge odpalic silnika :) Problem w tym jak go wymienic skoro nie moge go nawet wyjac... :jawdrop: Problemy generalnie sa dwa:

1) czujnik przy kole pasowym siedzi jakby byl przyspawany, nie idzie go niczym ruszyc (srubka oczywiscie odkrecona), a nie chce go calkowicie uszkodzic przy wyciaganiu bo moze to jednak nie on blokuje zaplon :?

2) dokad idzie kabelek od tego czujnika? Z tego co widze to wchodzi on pod oslone rozrzadu i dalej znika gdzies pod kolektorem ssacym. Gdzie szukac wtyczki tego przewodu i jak caly ten przewod wraz z czujnikiem indukcyjnym i wtyczka wyciagnac???

Ktos wie? :lol:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
wczoraj wymieniałem czujnik musisz obruszac i wyjdzie , kabel jest połaczony pod kolektorem nie jestem pewien czy u ciebie jest tak samo ale ja odkreciłem filtr oleiu i wsadziłem reke pod kolektor i po sprawie , przed jego wymiana warto sprawdzic na kompie czy to on nowy -370zł powodzenia

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Gdybym byl w Polsce to podjechalbym do mechanika, podlaczyl auto pod kompa i bez problemu naprawil :8) Niestety jestem w Norwegii, gdzie nie bardzo mam taka mozliwosc, tutaj taniej chyba wyjdzie wymiana czujnika we wlasnym zakresie niz podlaczenie auta pod komputer w serwisie :mad2: A problem jest tego typu ze auto nie odpala od trzech tygodni, wyswietla tylko tryb S P na wyswietlaczu skrzyni biegow oraz komunikat "getriebeprogramm" - blokujac zaplon i pompe paliwa. Podejrzewam ze winny temu jest wlasnie czujnik polozenia walu korbowego. Wszystko inne juz raczej sprawdzilem, nie liczac samej instalacji elektrycznej z ktorej sprawdzeniem byloby jednak sporo roboty :?

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

u mnie jak padł to pompki nie blokował ale bardzo ciężko palił i po odpaleniu silnik kichał i szarpał

a w serwisie musieli go rozkruszyć bo w całości nie było szans na jego wyjęcie ale byłem w tej dobrej sytuacji że wiedziałem na 100% że to on , kosztował tak jak kolega napisał 367zł

lej WD40 i staraj się go rozruszać bo trzyma go nalot z utleniającego się aluminium

Opublikowano
ale zbieg okolicznosci ja własnie wczoraj jechałem do oslo i pekła mi poducha :mad2: znam polaka co pracuje w warsztacie kumpel co miał tam bmw jezdził do niego ale nie wiem na 100% czy ma kompa mam jak mieszkasz w oslo moge napisac gdzie to jest

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Dzieki ale wlasnie dzis udalo mi sie rozwiazac problem z odpalaniem :D Nie mialo to nic wspolnego z czujnikiem polozenia walu. Problem tkwil w tym, ze prad nie dochodzil do jednego z przekaznikow :) Dzis podlaczylem jeden z pinow przekaznika "na krotko" pod plusa i od razu uslyszalem "klik" i wszystko wrocilo do normy :dance:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.