Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Odnawiam temat..tym razem już tylko odnośnie Spalania które mnie zaczyna przerażać...

Wcześniej opisywałem problem ze"niby" nieszczelna instalacja...ale jednak nie to...

POsiadam Gaz BRC autronic..silnik 1.8 IS.po jezdziłem jezdziłęm i spalanie wychodziło mi ok 10L/100km Lpg... aż nagle skoczyło mi na ..15L/100km...co to może być???Kolega z forum poradziłe mi resecik kompa(złączć klemy po odłączeniu od aku.)...nie pomogło;( co zrobić???

 

Zgóry dzięki.Pozdrawiam

Edytowane przez bono20002
Opublikowano

Jak czujesz gaz to może jakaś membrana przepuszczać - to lepiej do gazownika.

A z tym spalaniem to zrestartuj kompa. Odłącz klemy z aku i połącz na chwile kablem obie (nie próbuj tego na podłączonym aku :p)

Komputer poprostu zawalony co chwile innymi danymi z przełączania benzyna /gaz sie blokuje i szaleje przez to masz potem spalanie jak w czołgu

Sprawdź sam u mnie pomogło i u kumpla też.

Pozdr,

Opublikowano

Odnawiam temat..tym razem już tylko odnośnie Spalania które mnie zaczyna przerażać...

Wcześniej opisywałem problem ze"niby" nieszczelna instalacja...ale jednak nie to...

POsiadam Gaz BRC autronic..silnik 1.8 IS.po jezdziłem jezdziłęm i spalanie wychodziło mi ok 10L/100km Lpg... aż nagle skoczyło mi na ..15L/100km...co to może być???Kolega z forum poradziłe mi resecik kompa(złączć klemy po odłączeniu od aku.)...nie pomogło;( co zrobić???

Opublikowano
:shock: chyba nikt mi nie pomoże...to chociarz ktoś mi powie czy moze to być pier...ta sonda lambda???jak to jest z tymi sondami??objawów innych mam brak czyli np obniżenie mocy....tylko spalanie duuuuże ...tak jak pisałem..nadal 15/100 LPG. a z tego co wiem jak sonda pada to spalanie moze się zwiększyc ale o jakieś 15%...a nie o 50%!!!(przypominam palił mi 9-11 LPG)..chyba że w BMW jest inaczej
Opublikowano

hmm.. :worried: tego nie wiem.... nie śmigam na benzynie za dużo(czasami jak mam ochotę odmulić ja z gazu czy cos.)....ale zawsze gdy odpalam swoją bimkę to śmiga kilka minutek na benzynce zanim na gaz przeżucę, jężdżę co dzień i na to odpalanie wychodzi mi tak jak wychodziło dalej...starcza do rezerwy na tyle co zwykle po zatankowaniu za ok 30 zł..tzn odkąd powiększyło mi sie spalanie to tankowałem z raz.......benzynkę oczywiśćie..no i ostatnio trochę klocków zrobiłem na PB jak LPG niespodziewanie mi sie skończył.... na emeryta nie jeżdżę za bardzo a w baku podchodzi już pod rezerwe ale jakpojeżdziłem to nie zuważyłem dużego spadku na wskażniku(a gdy już w baku jest mało to szybko spada)....a raczej żadnego prawie...

 

a coś moze podejrzewasz>>???

z góry dziękuje :modlitwa:

Opublikowano

Trzeba by sprawdzic, czy na benzynie tez tak duzo pali - zalac pod korek, przejechac x kilometrow i znowu zalac pod korek, wynik latwo obliczyc:

ilosc wyjezdzonych litrow/(ilosc przejechanych kilometrow/100).

Przyczyn moze byc pare: sonda lambda, zuzyte swiece, przypchany filtr powietrza, szerokie opony, nieprawidlowe cisnienie w oponach, a nawet sporo gratow w bagazniku.

No, ale jezeli na benzynie bedzie OK, to zostaje juz tylko mordowac gazownika tak dlugo, az poprawi.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeśli wzrost jest i na benzynie i na gazie - - - sonda - kolego

 

Spróbuj jeszcze zatankować lepszego gazu ( lub w innym miejscu ) - mi średnio pali 16-17 przy ostrej jeździe ale po tankowaniu na jednej przygodnej stacji nadmorskiej spalił mi 25 L

 

śmierdzieć może oczywiście jeśli jest wyciek - pooglądaj łączenia gumowe - jeśli w tych okolicach będziesz miał rdzawe-herbaciane naloty tzn , że wywala Ci gaz , śmierdzieć szczegółnie rano po odpaleniu może - gdy kończy się membrana w reduktorze - średnio po 40 - 60 tyś parcieje. Jeśli sonda nie pracuje prawidłowo - także bedzie pachniało gazem - bo niedopala go do końca

 

Pozdro

Mario

 

Pozdro

Opublikowano

witam

 

Nie wiem dlaczeego ale uparłem sięna tą sonde.. :roll2: a wczoraj byłęm u kumpla trochę jest obczajony w temacie i on mi teraz się upiera że to nic innego jak właśnie nieszczelna instalacja gazowa..sprawdzał kolega regulację ustawienie itp i mówi wszystko git poza tym smrodkiem co pisałem..inny koleszko wczesniej oglądał i powiedział ze instalka jest szczelna bo coś tam cos tam...bredził troche no ale dobra....

 

Tak wiec: sonda ...nie wiem, świece mam nówki, filtr powietrza też, opony 195, ciśnienie prawidłowe, bagażnik..koło i gaz i narzędzia....

Gaz...hmmm jak pamiętam niedawno jak jeszcze palił wporządku...zatankowałem na upadającej stacji paliw gaz...to na pełnej butli zrobiłem ok 40-50 km mniej..nastepne tankowanie gdzie indziej było ok.. także to gdzie tankujemy też ma DUŻE znaczenie

Co do sondy jeszcze..jak sonda pada to podobno moc furka traci....ja tego nie zaznałem...

 

ale dzięki panowie za pomoc...Jednak Gazownik Welcome-pojadę w końcu choć nie wiem dlaczego zwlekałem..wole mieć jakąś bardziej wiarygodną opinię

Opublikowano
Czy tak ciężko sprawdzić Ci Lambdę? Wystarczy zwykły miernik. Nie wiem kto Ci powiedział, że po jej awarii może palić 15% więcej. W moim ostatnim aucie skoczyło o 100% czyli z 10l/100km do 20l/100km Pb.
Opublikowano

to mozesz mi udzielic porady jak zmierzyc sondę??wiesz nie jestem z wykształcenia elektro-mechanikiem itd itp....zajmuje sie tym trochę ale nie zawodowo..chodzi o mechanikę..i nie każdy jest doskonały :norty: .

 

a te 15%...w większości przypadków gdy pada sonda to ok 15% się zwiększa.poczytaj trochę książek o mechanice..tam jest.. ale nie twierdże że zawsze tak jest....i książki też nie....

z góry dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

Nie sprawdzałem w BMW, ale o ile pamiętam w moim Audi podłączyłem plus miernika do czarnego, minus do szarego i w czasie pracy silnika (rozgrzany) miał pokazywać w zakresie + 0,2-0,7V przy czym nie "stać", ale cały czas się zmieniać.

Ps tylko nie kupuj włoskich zamienników :D

Opublikowano
Witam

 

Odnawiam temat..tym razem już tylko odnośnie Spalania które mnie zaczyna przerażać...

Wcześniej opisywałem problem ze"niby" nieszczelna instalacja...ale jednak nie to...

POsiadam Gaz BRC autronic..silnik 1.8

 

javascript:emoticon(':mad2:')

 

Mad

Moja rada ponieważ trochę pracuje z gazem Wymień parownik (reduktor) na jakiś pożądniejszy np.Landi tylko nie brc u nas tego bad.....a się w ogóle nie zakłada javascript:emoticon(':modlitwa:')

javascript:emoticon(':modlitwa:')

Opublikowano
Witam

 

Odnawiam temat..tym razem już tylko odnośnie Spalania które mnie zaczyna przerażać...

Wcześniej opisywałem problem ze"niby" nieszczelna instalacja...ale jednak nie to...

POsiadam Gaz BRC autronic..silnik 1.8

 

javascript:emoticon(':mad2:')

 

Mad

Moja rada ponieważ trochę pracuje z gazem Wymień parownik (reduktor) na jakiś pożądniejszy np.Landi tylko nie brc u nas tego bad.....a się w ogóle nie zakłada poszukaj na str www.ac.com.pl

 

Przypominamy o prawidłowym doborze reduktorów do mocy silnika:

# reduktor TOMASETTO ALASKA 09 do 90 kM

# reduktor ZAVOLI ZETA/N do 150 kM

# reduktor NECAM/KOLTEC do 200 kM

# przy silnikach o dużej mocy lepiej zastosować dwa reduktory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.