Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rany nie potrzeba żadnego odpowietrzania zdejmujesz zacisk wieszasz na haczyku (przewód elastyczny),sciągasz klocki wazne żeby nie pozamieniac miejscami,odkręcasz jażmo (numer 2) i sciagasz tarczę,

Pozdarwiam

Opublikowano
Nie no to juz jest przegiecie :) Widze ze wszyscy to maja tylko ze u mnie jest troszeczke inaczej bo slysze tylko to jak stoje w miejscu lub sie tocze powoli i skrece kolami to wtedy mam jakby ktos wiertarka o metal udezal :D Czy to beda te oslony ?
Opublikowano

przyłączam się do tematu :evil: strasznie mnie wku... ten niby maly aczkolwiek upierdliwy halas

 

u mnie jest to prawdopodobnie w lewym przednim kole zwlaszcza na malych nierownosciach slysze jakby jakas luzna blaszka latala - akurat zbliza sie wymiana tarczy i klockow z przodu wiec przy okazji zlokalizujemy czy to to co opisujecie

 

dzieki za info :cool2:

Opublikowano

Czasem potrafi brzęczęć coś innego. Jak się ma ksenony to na prawym wachaczu jest przymocowany taki mały uchwyt. Ma to związek chyba z automacznym pozycjonowaniem ksenonów.

U mnie jego mocowanie do wachacza było wyrobione i hałasował trochę.

Opublikowano

Witam, rysunek prezentowany pare postów wyzej przedstawia tylną oś, natomiast jak sam temat wskazuje chodzi bardziej o przód. Wczoraj naprawiałem te osłony brzeczały strasznie zarówno z prawej i lewej strony, wystarczy podniesc auto odkręcic koła i sprawdzic co dzieje sie z osłoną. U mnie blacha przegniła na około dwóch srub tych na dole, wieksze podkładki załatwiły sprawe. NIE TRZEBA nic wiecej rozbierac, śruba po wykręceniu miesci sie pomiedzy tarcza a blachą na styk.

A na szybko mozna sprawdzic te blachy wkładając ręke " przez alufelge " oczywiscie jesli kształt felgi na to pozwala złapac za blache i poruszac.

To jest link do rysunku przedniej osi:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD41&mospid=47539&btnr=34_0708&hg=34&fg=05

BMW E39 523iA LPG
Opublikowano

witam

 

wczoraj zmienialem klocki + tarcze na przodzie w 530d - 99r i okazalo sie ze wlasnie ta cienka oslonka [nr 15 na rysunku] od wew stony tarczy jest na jednym zatrzasku poluzowana i obija się o piaste wydając taki dziwięk jakby talerze sie obijały :)

 

BMW troche dało ciała moim zdaniem sprawe bo w/w osłonka jest utrzymywana przez 2 sruby + jeden zaczep taki na wcisk który po pewnym czasie + polskie drogi obluzowuje sie i efekt mamy rozklekotanego auta - dziwne ze nie mogli dac sruby normalnej i bylby spokoj ...

Opublikowano

Rzeczywiście, przepraszam wszystkich - masz rację prawidłowy rysunek to :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/147524_p.png

 

ale na tym rysunku brak jest tego metalowego pierścienia przynitowanego do osłonki, pewnie dlatego tamten obrazek mi podszedł. U mnie blaszka była dobrze przykręcona, natomiast pierścień, którego tutaj nie widać latał sobie jak chciał :doh:

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.