Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moje doświadczenie z chipem sprowadza się do laguny 2005 r z 95 kkm (120 KM na 148 KM, 270 NM na 333 NM), teraz 179 kkm przez 3 lata. dwumasa i sprzęgło sprawne. po drodze turbo zrobione, ale raczej wina nie czekania na jego ostudzenia i mojej nadgorliwości :)

 

dodatkowo mondeo TDCi ze 138 KM (78 kkm) na 181 KM, które należło do mojego dobrego kumpla, sprzedane przy 186 kkm, bez wymiany dwumasy, turba, wtrysków.

 

oba auta są z pewnym przebiegiem - od nowości w jednych rękach.

1-kę również jest ze mną od nowości, pewnie po zakończeniu leasingu dostanie chipa (@~160 KM, ~330 NM - rozsądnie).

wiem, że wtedy należy bardziej uważać na autko

wszystko to kwestia świadomego użytkowania.

 

jeżeli 118d jest mega pewna to bierz i rób chip'a :)

 

poza tym sprzęgło (dwumasa) i turbo uważam za sprawę eksploracyjną :)

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja latam na chipie od kilku miesięcy i jest super :cool2:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Co sądzicie o ich modułach do 118d i 129d zarówno przed i po liftingu?

Przykladowe linki z allegro:

http://allegro.pl/bmw-118d-bsr-stage1-tuning-183hp-369nm-i1635524786.html

http://allegro.pl/bmw-120d-bsr-stage1-tuning-223hp-407nm-i1635524925.html

Ceny znaczna 4300 PLN

 

Według nich ma to dać mniej więcej tak:

 

BMW 118d 122Hp 2006-2007 Stage1 160Hp/362Nm

BMW 118d 143Hp 2007-2009 Stage1 183Hp/369Nm

BMW 120d 163Hp 2004-2007 Stage1 195Hp/407Nm

BMW 120d 177Hp 2008 Stage1 223Hp/407Nm

 

A tak powaznie, dlaczego firma BMW od razu nie wypuści jedynek 118d i 120d z takimi parametrami albo przynajmniej w ofercie wiosna/lato czy jesien/zima nie zaoferuje oryginalnych z gwarancja swoich modułów do swoich samochodów tylko zawsze znajda się jakies polskie czy tez zagraniczne mądrale, które poprawiają firmę BMW i dodatkowo twierdzą, że teraz silnik ma teraz optymalną pracę, lepsze parametry bez szkody dla jego komponentów etc.

Jesli to takie proste czemu od razu BMW tego nie robi? może nie wiedzą, że tak można, może powinni się przeszkolic w tym BSR, v-techach itp? Wreszcie by sie czegos nauczyli a tak wypuszczają 2.0 litrowe diesele z tak słabymi parametrami, że ustawicznie ktoś ich musi poprawiać.

Opublikowano

jak na razie nie zaluje ze poddalem modyfikacje silnika :) spalanie do tej pory spadlo o 0,5l co jest dobrym wynikiem przy jezdzie mieszanej:) zobaczymy ile spali mi na trasie do Grecji :)

a oto wykresik

http://images40.fotosik.pl/886/b73d355373678fdbm.jpg

 

zaluje ze od razu nie kupilem wersji 163konnej :) generalnie auto nie do poznania :) takze polecam wszystkim

 

aa bym zapomnial :) made by Ali :8)

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...
Opublikowano
No właśnie ;) i jak to się kształtuje mniej więcej ? ze 163 takim nie bardzo wysilonym programem ile można osiągnąć? 190-195 ? i jeszcze jedna, nie wpływa to na szybsze zapychanie się dpf-a ?
  • 1 rok później...
Opublikowano
Bardzo ładny wykres po modyfikacji, moment płaski jak stół.

W tym silniku da sie ładnie płasko poprowadzić moment . Tutaj masz moda zrobionego dokładnie pod tym katem :

http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/wp-content/uploads/2014/04/CHIP-TUNING-BMW-118-D-E87-143-KM-STAGE-1.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Na wstępie dodam ze nie chciałem zakładać nowego tematu.

Proszę o porady w chipowaniu bmw 116d e81 2.0 115km.

Czy warto chipować ?

Czy jak podchipuje ja o te 20-30 km to części beda bardziej eksploatować ?

Dodam ze auto ma 90 tys km przejechane przez 5 lat

Opublikowano
A będzie jakaś różnica na eksploatacji części pod maska jak damy 150km zamiast 135km czy 140km ?

Wez uzyj glowy i wyszukaj sobie w necie, na forum czy w google jest tego masa, wystarczy poszukac!

  • 3 lata później...
Opublikowano
witam chciałem sie przesiąść na e87 120d wie ktos moze czy w e87 z początku produkcji powiedzmy 2004 163bhp mialy filtr cząstek stalych? co tam siedzi za automat zf 6hp19?
Jack_Strong-
Opublikowano

już mam... jak to w bmw rura w dół nie ma DPF ;) jutro jade obczaić maszynę.

A co do dylematu czy czipowac czy nie kazdy ma swoje zdanie sam jeździłem kilkoma zrobionymi autami ale moim zdaniem nie tędy droga. Żyjemy w czasach gdzie jest taki wybor aut i silników że mozemy wybrać czy potrzebujemy 116d 100bhp a jak to za malo to jest przecież M140i

A poczatkujacym proponuje zaczac od pożądanego zawieszenia potem wieksze hamulce plus niski profil markowy intercoller gwarantuje po takim zabiegu banan na twarzy gwarantowany

Pozdrawiam

Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.