Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomoc w zakupie e39.......

« : Dzisiaj o 09:16 » Cytuj

 

--------------------------------------------------------------------------------

Witam.

Nosze sie z zamiarem zakupu e39.Czy mogli byscie przyblizyc mi 'mniej-wiecej' charakterystyke autka.Na co uwazac?,jakie problemy,czy wady maja poszczegolne roczniki?-dotyczy zwlaszcza jednostki napedowej,z jakim wyposazeniem najlepiej brac no i jak wyglada cenowo taki zakup tzn.ile trzeba dac za takie auta bez tzw.wkladu finansowego (cokolwiek mialo by to znaczyc....hehehehe) choc majac jeszcze dwie BM-ki na 'stanie' z doswiadczenia wiem ze ten zwrot raczej budzi smiech niz zadowolenie.No ale ta sa dwa auta z serii 3 tak wiec moja wiedza o 5-tkach jest raczej znikoma...... W kazdym razie facet proponuje mi e39 z 97r z silnikiem benz.2,5 173Km szyberdach,klima,skora,kontrola trakcji zadnych kamputerow i bajerow w kierownicy,instalacja gazowa + czujnik parkowania.Mowi ze wkladu wlasnego nie trzeba ale z dowswiadczenia wiem ze nie trzeba wkladac tylko jak auto wyjezdza z salonu!!!Chce za nia 31tys.wiec wcale nie tak tanio ale jezeli faktycznie do auta nie trzeba by bylo dolozyc wiecej niz te 500,do 100zl to moze warto???W kazdym razie im im wiecej napiszecie tym lepiej dla mnie!Dzieki za odpowiedzi!!!

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano
Powiedziałbym, że tanio nie sprzedaje... :( Ja za ten sam rocznik ale 528 i w stanie faktycznie super ale jeszcze z telefonem, xenonami dałem 30tys. a parę kuców więcej.... Temat do razwagi, ale generalnie drogo...
Tomek
Opublikowano
Zgadzam się z przedmówcą. Za swoją dałem ok 9000 euro. Od pierwszego właściciela, rocznik 2000, przebieg 147 tysięcy km. Oprócz skórzanej tapicerki, ksenonów i wypasionego radia z cd jest chyba wszystko, co do szczęścia potrzebne. Jak na rocznik 97 to troche dużo moim zdaniem, ale i tak ciężko jest ocenić samochód nie mając pojęcia, w jakim naprawdę stanie jest.
Opublikowano
ale kolega jeszcze wspomina o instalacji gazowej. a jesli to sekwencja to zalozenie jej kosztuje ca 4000 zl.
DIESEL POWER
Opublikowano

No właśnie!-Gość sobie napewno doliczył sekwencje bo pisał że ma 3 miesiące,poza tym wspominał jeszcze o nowo założonych czujnikach parkowania-ale podejrzewam że to 4tys nie kosztuje....Nic w każdym razie trzeba liczyć że gdyby nie instalacja gazowa to auto kosztowało by te 25,26tys.A jak w praktyce wygląda ten model z tym silnikiem itd?Awaryjny? ...Hansy czasami lubią 'wypuścić' coś 'wadliwego' -a to coś z konstrukcją a to coś z silnikiem.....

 

Pozdrowionka!!!

Opublikowano

Jezeli faktycznie jej stan zostanie oceniony na bdb to można brać za tą kasę (nowa sekwencja) można kupić taniej podpicowany kibel i dołożyć do niego parę tysi.

Co do silnika to można śmiało powiedzieć że radzi sobie w tej budzie i nie ma z nim problemów.

Opublikowano

No wlaśnie!!Lepiej troche dołożyć i mieć spokój niż kupić 'okazyjnie' i bujać się potem po mechanikach!Raz tak wtopiłem to wiem co to oznacza....a okazji nie ma i to trzeba powiedzieć jasno!!!! A na co uważać przy zakupie.Jakie e39 ma 'czułe punkty' na które warto zwrócić uwagę?Wiadomo auto pojedzie na przegląd-co wyjdzie to wyjdzie ale jak gosć bedzie chciał ukryć coś pod 'skrzydełkami doktor moto' to już tak latwo dla mnie nie będzie...

a jak powinnien prawidłowo chodzić silnik?czysto,nic nie powinno klepać czy ten silnik dopuszcza fabrycznie jakieś stuki w górnej części motoru?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.