Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W moim E39 530d padly amortyzatory z przodu mimo ze na stacji diagnostycznej wykazany byl koniec tylnych ( ok. 42% ). Poszedl olej samochod bojal sie jak lodz. Kupilem Amortyzatory Bilstein B4 na padniety przod. Samochod wyjezdza z warsztatu a tu patrze - przod poszedl w gore. Roznica jest, laik moze nie pozna ale ja na pewno i Wy pewnie tez a ja sie zalamalem. Samochod stal w warsztacie na podnosniku troche czasu. Czy ktos sie orientuje ze mam przerabane?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

amory powinny pozniej odrobine "siasc", niewiele, ale moze wlasnie o ta roznice, ktora dostrzegasz

 

ja wymienialem w swojej buni sprezyny ze sportowych na zwykle, po wyjezdzie z warsztatu przod wygladal jak woz terenowy, po ok. 1-2 tygodniach sprezyny sie ulozyly

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja u siebie w e36 założyłem Bilstein B4, a w e39 Sachs'a.

 

Po kilkumiesięcznej obserwacji zauważyłem:

E36 stoi minimalnie wyżej niż przed wymianą.

E39 bardzo szybko wrócił do pierwotnej wysokości.

 

Oczywiście że na początku auto stoi wyżej ale w ciągu paru dni powinno opaść do normalnego poziomu. Pozatym

Opublikowano
Moim zdaniem juz nic ci nie opadnie, a po dwoch tygodniach co najwyzej mozesz sie do tego przyzwyczaic
RAZ BMW ZAWSZE BMW
Opublikowano
Czyli procentowo patrzac na Wadze wypowiedzi, widze szanse na poprawe i wierze w to gleboko. Zobaczymy za pare dni. Na razie minely 2.
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Panowie, amortyzator nie odpowiada za wysokość zawieszenia :duh: . Od tego jest sprężyna! Amortyzator to tylko tłumik drgań - nic więcej. Czasem jak samochód jest dłużej na lewarku to sprężyny się rozciągają bo nie mają obciążenia i furka może być po opuszczeniu przez jakąś chwię wyżej. Myśle że na maxa ze 3godz. Amortyzator powoduje że samochód sie nie buja po wjechaniu w dołek. Pzdr
Opublikowano
Cholera, w sumie racja, amortyzator odpowiada za tlumienie odbicia, no ale w praktyce to i w piatce i w moim poprzednim samochodzie (mb 190), po wymianie, jakis czas auta byly wyzej i pozniej sie opuscily. Nie sadze ze same sprezyny potrzebuja 2 tyg na ulozenie, przeciez jak podnosisz na lewarku to po dwoch dolkach wszystko wraca do normy... Amortyzator nie stawia oporu przy dobiciu? Mozna go od tak sobie wcisnac? A nie jest tak ze jak jest nowy to stawia wiekszy opor i 'pomaga' sprezynom w utrzymywaniu masy auta i przez to jest wyzej? Heh, ja zglupialem ;)
Opublikowano
Nowe gazówki po wciśnięciu tłoka powracają same do położenia rozciągniętego. Może to spowodowało minimalne podniesienie. :?
Opublikowano
Nowe gazówki po wciśnięciu tłoka powracają same do położenia rozciągniętego. Może to spowodowało minimalne podniesienie. :?

 

Mozesz mi to sprecyzowac?

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

ostatnio zlapalem kapcia.przednie kolo.przod poszedl w gore na wulkanizacji..

efekt byl taki ze jezdzilem jakies 5 dni z przodem do gory jak startujacy samolocik...potem pomalutku to usiadlo.

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
Nowe gazówki po wciśnięciu tłoka powracają same do położenia rozciągniętego. Może to spowodowało minimalne podniesienie. :?

 

Mozesz mi to sprecyzowac?

 

Wyjęty (nowy z pudełka) amor gazowy zachowuje się tak że jak ręką wciśniemy tłok to jak puścimy powraca powoli sam (rozciąga sie) do położenia maksymalnego rozciągnięcia. Nie jest to jakaś wielka siła ale zawsze.

Amor olejowy wymaga siły zarówno przy sciskaniu jak i rozciąganiu i nie wraca do położenia rozciągniętego. PODOBNO olejowe są bardziej komfortowe a z gazówkami lepiej się pojazd prowadzi w zakretach.

Jaśniej hyba nie umiem. Poszukaj w necie przekrojów amora i zasady działania - to może Ci dużo wyjaśnić.

A ha i jeszcze jedno: amory dobiera sie do sprężyn pod względem twardośći, ale ja sie na tym nie znam. Pzdr

Opublikowano
Nowe gaz󡍊 po wci?ni꣊u t?oka powracaj? same do po?o?enia rozci?gni괼go. Mo?e to spowodowa?o minimalne podniesienie. :?

 

Cos w tym pewnie jest. Wg tego gazowe odbijaja ok ale przecierz ten model orginalnie ma gazowe amortyzatory. Jaki wniosek? Moze tyl ma juz slabe a ma wg diagnosty i dlatego jest nizszy. Swierze amory z przodu w gorze a tyl nisko.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Moim zdaniem mia?e? zawieszenie Mtechnic a teraz za?o?y?e? normalne amortyzatory.

Ale moj samochod nie ma M Technika

Wstrzasaj i kasaj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.