Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. To pierwszy mój temat na tym forum. Próbowałem znaleźć coś na temat rdzy na tylnim moście w bmw, ale nie bardzo mi to wychodziło. :(

 

Ujrzałem przypadkiem, że most w mojej e39 jest upocony. Postanowiłem więc go wytrzeć z pomocą benzyny ekstrakcyjnej, najprawdopodobniej wycieka on z korka spustowego (tego niższego). Martwi mnie natomiast fakt, że z samego mostu odłazi farba (?) a spod pęcherzy tej farby (o ile to w ogóle farba) wyłazi paskudna rdza. Jak temu zaradzić? Myślałem, że takie rzeczy robi się z aluminium (nawet moja alfa z 92 roku miała skrzynię i most z aluminium;)). Można to czymś wyczyścić i zamalować, czy sensu to nie ma i wypadałoby udać się do fachowca? I z tego miejsca pytanie - gdzie w okolicach Bełchatowa (ewentualnie w województwie łódzkim) jest dobry, zaufany serwis bmw? Aso ma niezbyt przyjazne dla kieszeni przeciętnego użytkownika ceny...

 

Z góry dzięki za odpowiedź,

pozdrawiam.

Opublikowano
Tyle wyświetleń i nikt nie jest w stanie mi coś konstruktywnego napisać? :( Naprawdę nie wiem, co poradzić, szykuje mi się lada dzień dłuższa trasa i nie chciałbym, żeby w pewnym momencie most odmówił współpracy... Wyciek jest prawie na 100% z korka tylko pytanie - czy tam jest jakas uszczelka, którą wypadałoby wymienić, czy to kwestia niedokręconego korka? Nie miał nigdy nikt czegoś takiego?
Opublikowano

Mam troszkę inne BMW (23 letnie :D )

Ale postram się pomóc, wyciek jeśli jest spod korka to pewnie ktoś go za mocno zakręcił i pękła aluminiowa podkładka, odkręć i wymień.

Lub ktos go nie dokręcił, dokręć (gwint jest zwykły tzn dokręcasz kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara)

Co do rdzy, most jest żeliwny i normalne że jest na nim nalot rudego, nic to nie znaczy, można go zdjąc, wyczyścić i pomalować, ale nie ma takiej potrzeby.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obudowa tylnego mostu przeżyje kilka takich beemek i jeszcze nie przerdzewieje na wylot :wink: Natomiast jeli chodzi o wyciek,to gdyby nawet po odkręceniu korka podkladka "wyglądała"dobrze,to zmień ją na podobną z "kolorowego"metalu lub chociaż tą "starą"podgrzej na ogniu(rozhartuj)nawet zapalniczką. :)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Dokładnie tak jak piszą koledzy mi to też kiedyś przeszkadzało-nawet odrdzewiaczem traktowałem a po jakimś czesie i tak wyłaziła rdza.Podkładke musisz dać nową.Pytanko-jaki model alfy z aluminiowym mostem(4x4)?.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.