Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wrzucilem do swojej 530dA tenChip.Koszt 1900zl.

Trzeba było na allegro taki opornik kupić,dużo taniej by wyszło a efekt ten sam. :roll:

Opublikowano

polecam temat zatytułowany "Chip tuning chip tuning!!!!" w "seria 3"

coś z konkretnego odnośnie boxów

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Wiec gdzie W Warszawie najlepiej chipsowac autko:)?

Masters tuning? Klinika mocy? V-tech?

łomatko , Master'sa masz blisko , rok temu chipowali 335d bo nikt się tego podjąć nie chciał , zrobili bestię :twisted2: chłopaki znają na wylot bawarki :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, podajcie numer do tej Kliniki Mocy bo cos nie moge znalezc.

W Masters krzykneli mi 2250zl - troche przesadzaja.

no sporo trochę , może dlatego że euro spadło :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skrzynia (mechanicznie) jest ta sama co w 535d a jak obaj wiemy 535 to 530 po Chipie (oczywista różnica to Intercooler).

 

Pewny jesteś??? Poczytaj może coś o silniku z 535d a potem pisz, bo dawno większej bzdety nie czytałem. :wink:

 

A co do tuningu 530d to we Wrocławiu jest gościu, który za chipowanie z hamownią bierze 500 zł (przynajmniej tyle mi krzyknął za E39 530d). Znam kilka osób co u niego robili i zadowoleni. Te ceny warszawskie to jakieś chore kwoty jak na polskie warunki.

 

Podaję jego gadu: 873617.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mmwmm, przeczytaj cały wątek. :?

 

Przeczytałem i z Twojej wypowiedzi wynika że 535d ma ten sam silnik tylko zchipowany i większą (lub po prostu ma a 530d nie ma (!?!) bo różnie to można wywnioskować) chłodnicę turbo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to mi wyłumacz co miałeś na myśli bo widocznie nie umiem czytać. :wink:
Opublikowano

A co do tuningu 530d to we Wrocławiu jest gościu, który za chipowanie z hamownią bierze 500 zł (przynajmniej tyle mi krzyknął za E39 530d). Znam kilka osób co u niego robili i zadowoleni. Te ceny warszawskie to jakieś chore kwoty jak na polskie warunki.

 

Podaję jego gadu: 873617.

 

Wszystko fajnie tylko jaką ten gosciu daje gwarancje ze na drodze Wroclaw->Wawa nie pier* mi silnik?

 

Co do 535d vs 530d dnowski napisal to chyba przed tym jak kupil swoje 535d.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No a Ci co biorą 2000 zł dają gwarancję na silnik? Ja tego kolesia nie znam i nie reklamuję tu go na siłę, ale pewnie wgrywa to samo co inni tylko taniej.
Opublikowano

Szanowni Koledzy!

Pisałem o różnicy między 535 a 530, zaczym jeszcze miałem oba samochody, jednak to co w wątku tamtym podnosiłem jest aktualne po dziś dzień.

- W zależności od daty produkcji obie skrzynki mają identyczne przełożenia i podobną wytrzymałość.

- Silniki różnią się intercoolerem, 1/twin turbo, kształtem dachu tłoka i wałem korbowym.

- jednak tylko intercooler i twin T. sprawiają różnicę bo reszta to kosmetyka.

- przyśpieszenia w tuningowanym 530 i 535 bez, są podobne, również ku mojemu zdumieniu.

- ale kultura pracy 535 jest znacznie wyższa.

- po tym jak opisywaliśmy i sprzeczaliśmy się z kolegą (nie pamiętam którym – przepraszam), Na Maszy, forum nastąpiła awaria i, być może część tego postu znikła.

Wszystko to co pisałem jest nadal aktualne, ponieważ chipsowane 530 i 535 bez niewiele się od siebie różnią, choć faktycznie to całkiem inne odczucia.

Pozdro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok, ale tak rozumując to czym mają się jeszcze różnić te silniki??? Przecież wiadomo, że BMW nie zrobi innego bloku do silnika o tej samej pojemności. Nie zrobi np V6 zamiast R6 bo po cholere? Bronisz się na siłę. Nie prościej napisać "sorry, pomyliłem się"???

 

A co do przyspieszania po chipowaniu to nie chodzi o moc 535d. Dołożenie małej turbiny w szeregu miało na celu przede wszystkim poprawę charakterystyki momentu obrotowego i 535d z dołu zbiera się bardzo płynnie bez odczucia turbo dziury. To samo zrobił VW w swoim 1.4TSI tylko zastosowali kompresor. Oczywiście, że można z 530d wyciągnąć i 320KM. Wtedy będzie lepiej przyśpieszał niż 535d ale nie w tym cała różnica. Chociaż generalnie 535d jest zchipowany na większą moc ale silniki różnią się znacznie i temu nie da się zaprzeczyć.

Opublikowano
No a Ci co biorą 2000 zł dają gwarancję na silnik? Ja tego kolesia nie znam i nie reklamuję tu go na siłę, ale pewnie wgrywa to samo co inni tylko taniej.

 

Nie do konca. Masters w Wawie robi to przez zlacze diagnostyczne. Kolega z Wrocławia z pewnoscia robi to dobierajac sie do komputera a z tego co wiem wiaze sie to z demontazem podszybia w E60. Gwarancje Masters daje. Klinika mocy (jak pisza koledzy) daje 6mc za ~1200zl.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No a Ci co biorą 2000 zł dają gwarancję na silnik? Ja tego kolesia nie znam i nie reklamuję tu go na siłę, ale pewnie wgrywa to samo co inni tylko taniej.

 

Nie do konca. Masters w Wawie robi to przez zlacze diagnostyczne. Kolega z Wrocławia z pewnoscia robi to dobierajac sie do komputera a z tego co wiem wiaze sie to z demontazem podszybia w E60. Gwarancje Masters daje. Klinika mocy (jak pisza koledzy) daje 6mc za ~1200zl.

 

No ale jak rozjedzie Ci się turbo albo pompa wtryskowa to pokryją Ci koszt kupna nowej??? To super impreza dla ludzi co mają już słabe te podzespoły. Nic tylko jechać i zachipować i za 1200 zł masz nowe turbo. :wink:

Opublikowano

A co ja kurde, Wałęsa jestem by pisać że się pomyliłem ?

Szczegółu się czepiasz? 535 - 530 = 5 , to przecież mniej niż 1%.

O jeden procent się kłócisz?

No daj spokój. :|

Zajmijmy się większymi różnicami :wink:

 

P.S. No ty mnie mmwmm chyba nie lubisz, no przyznaj się, no... Hyyp.

Opublikowano
Szanowni Koledzy!

Pisałem o różnicy między 535 a 530, zaczym jeszcze miałem oba samochody, jednak to co w wątku tamtym podnosiłem jest aktualne po dziś dzień.

- W zależności od daty produkcji obie skrzynki mają identyczne przełożenia i podobną wytrzymałość.

- Silniki różnią się intercoolerem, 1/twin turbo, kształtem dachu tłoka i wałem korbowym.

- jednak tylko intercooler i twin T. sprawiają różnicę bo reszta to kosmetyka.

- przyśpieszenia w tuningowanym 530 i 535 bez, są podobne, również ku mojemu zdumieniu.

- ale kultura pracy 535 jest znacznie wyższa.

- po tym jak opisywaliśmy i sprzeczaliśmy się z kolegą (nie pamiętam którym – przepraszam), Na Maszy, forum nastąpiła awaria i, być może część tego postu znikła.

Wszystko to co pisałem jest nadal aktualne, ponieważ chipsowane 530 i 535 bez niewiele się od siebie różnią, choć faktycznie to całkiem inne odczucia.

Pozdro.

 

 

 

Zgodze sie tu wpelni z kol.Dn.Przyspieszenia subiektywnie odczuwalne nie powalaja ,ale juz zakres obrotow uzytecznych tak,szczegolnie w polozeniu DS skrzyni auto potrafi zadziwic--to dla mnie robi najwieksze wrazenie ,bez zaglebiania ....sie

Opublikowano

No ale jak rozjedzie Ci się turbo albo pompa wtryskowa to pokryją Ci koszt kupna nowej??? To super impreza dla ludzi co mają już słabe te podzespoły. Nic tylko jechać i zachipować i za 1200 zł masz nowe turbo. :wink:

 

Strasznie sie czepiasz ;)

Oczywiscie, ze jak podjedziesz do nich 4-ro letnia fura z przebiegiem 400kkm to albo w ogole sie nie podejma, albo bez gwarancji, albo z ograniczona gwarancja. Wszystko zalezy od konkretnego przypadku. To nie hipermarket z 'ogolnymi warunkami umowy'.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Opublikowano
co myślicie o tym boxie:http://moto.allegro.pl/item383187356_prof_box_do_bmw_common_raill_od_1_8_do_4_0l.html?

 

Ja bym nie ryzykowal. W prof. warsztacie przed zrobieniem czegokolwiek sprawdza Ci autko na hamowni (m.in. stan turbo, cisnienie itd) i powiedza Ci czy auto sie w ogole nadaje do chipa. Do tego sprawdza wszystko po chipie (lacznie z tym czy skrzynia daja rade z wyzszym momentem). Mozesz rowniez podjechac na korekte gdyby cos pozniej bylo nie tak.

 

Zadnej z tych rzeczy nie dostaniesz z boxem.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiecie, że w USA zamiast modelu 540i (z tym nowym 4.0 wolnossącym) sprzedają 535i czyli 3.0 twinturbo??? Wiadomo jak ładnie ten silnik się chipuje przy jednocześnie dość niewielkim zużyciu paliwa i wiadomo też, że z tym 4.0 nic się więcej nie zrobi a z 535i 360 koni wyciąga się lekko. Jest to na pewno dość ciekawa opcja zamiast 550i, szczególnie cenowo. Zresztą dzięki niesamowitej charakterystyce tego doładowanego silnika 535i ma poniżej 6 sekund do paki już przy standardowej mocy 300KM to co dopiero musi się dziać po tuningu. :cool2:
Opublikowano

Szukałem, szukałem... i znalazłem 335i z jeszcze nie wiem którego roku i też jeszcze nie wiem .... CO TO WSZYTSKO MA ZNACZYĆ !!!

Furka jest w coupe-cie i dotępna (dla mnie ) na początku lipca.

Robił te furkę znany tiunier ze Szwajcarii.

Obiecują 500 ps i 700 Nm.

Czeka na specyfikację tech. i zdjęcia, a także na zważenie auta.

Podobno zeszli poniżej 1300 kg.

Jak tylko będę miał od razu wrzucam na "TEMAT".

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.