Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie warto!!!!!!!!!!!!!!

WADY!!!

1.-Źle dziłająca sonda labda

2.- Szybkie zuzycie tłumika końcowego.

3.- Bedzie dużo głośniej.

Zalety!!!

1.- Zarobisz za kata 500zł(ale szybko je wydasz u mechanika)

Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano

Jest to wprawdzie o E-36 ale plusy i minusy będzisz miał takie same

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=45280&highlight=

następny link o strumiennicach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=50930&highlight=

 

ja osobiscie odradzal bym wstawiac strumiennice bo mozesz sobie auto zarąbac jak nie dostosujesz jej idealnie pod twoj model

:twisted:

Opublikowano

Absolutnie nie warto!

Kiedyś bodaj Panfil napisał,że to jest tuning psychologiczny i potwierdzam w pełni.

Poza tym będziesz miał głośno i tłumik końcowy będzie się wypalał szybciorem jak już wspomniano-również potwierdzam.

Poza tym e46 to zbyt fajne autko,żeby robić mu takie rzeczy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
ostatnio na allegro pojawiły się środkowe tłumiki przelotowe - są tańsze od strumienic i też wyglądają jak katalizatory ... tylko nie wiem niestety jak ważne jest ciśnienie spalin z dieslu - w benzyniaku lepiej wstawić taki tłumik, niż jeździć z zapchanym katem

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

1.- Zarobisz za kata 500zł(ale szybko je wydasz u mechanika)

 

Mozesz to rozwinac ? Za stary katalizator z diesla 500 zl ? GDZIE ? :norty:

 

A do autora topicu : jak chcesz cos poprawic, a nie popsuc, to poprostu usun sam wklad z katalizatora - rozetnij puszke, usun cale wnetrze i zespawaj ponownie . Moze to cos pomoze jesli chodzi o dynamike auta, a napewno nie zaszkodzi :cool2: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

1.- Zarobisz za kata 500zł(ale szybko je wydasz u mechanika)

 

Mozesz to rozwinac ? Za stary katalizator z diesla 500 zl ? GDZIE ? :norty:

 

A do autora topicu : jak chcesz cos poprawic, a nie popsuc, to poprostu usun sam wklad z katalizatora - rozetnij puszke, usun cale wnetrze i zespawaj ponownie . Moze to cos pomoze jesli chodzi o dynamike auta, a napewno nie zaszkodzi :cool2: .

a co z dźwiękiem silnika?

mój kolega (w benzyniaku) wyciął środek jak opisujesz i brzmiało jakby jeździł syrenką

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
W turbo-dieslach dzwiek jak i glosnosc nie zmienia sie znaczaco po wycieciu wkladu z kata ...czytaj praktycznie wogole nie zmienia sie :) .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Nie warto!!!!!!!!!!!!!!

WADY!!!

1.-Źle dziłająca sonda labda

 

Jeśli miało to dotyczyć tego konkretnego pytania, to kolega ma diesla...

 

Co do samej odpowiedzi, to wg. mnie kompletnie nie warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.