Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No przecie napisałem ze raczej z fabryki takie nie wychodzą a wiec w domyśle ze normalne to to nie je :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

myśle ze to nie ma do konca związku z przebiegiem

1. pewnie kazdemu klekocze chwilke po odpaleniu,

2. ale nie kazdemu sie ta lampa świeci 3 sekundy

 

a ci którym się zaświeciła i zwracają na to uwage, auto klekocze :)

zreszta każde auto przez 2/3 nawet 4 sekundy rano chodzi ciut głośniej

żadna chyba pompa nie zarzuca oliey zaraz na starcie w pół sekundy,

 

 

nie ma nikt może kogoś w serwisie BMW albo naprawde dobrego mechanika który sie wypowie w tej kwestii?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przepraszam ze odgrzewam starego kotleta... :D

Ja przez 3 dni rano było 0 stopni albo nawet minusik to o dziwo kontrolka paliła sie nie dłużej niz 1 sekundę. Czyżby olej zgęstniał i z puchy z filtrem oleju nie ściekał szybko bo taki gęsty sie zrobił??????

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
kupiłem bmw 320 d e 46 jak stoi noc to kontrolka gasnie po 3 sek a jak jest ciepły to odrazu olej castrol 10/40 po wymianie byłem u mechanika co zajmuje się bmw muwi że tak ma byc
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Świetna wyszukiwarka tego forum naprowadzila mnie niechcąco na ten temat :-) i przy okazji zaciekawił...

 

Też mam po nocy grzechotanie przez sekunde, góra dwie, ale ciekawe, że kontrolka oleju zawsze gaśnie natychmiast po odpaleniu.. :?:

 

 

A i jeszcze zauwazylem. Podczas startu (nieważne czy zimny czy ciepły) - silnik ma podniesione obroty do momentu, aż zgasną zielone cegiełki z inspekcją. Na odblokowanym OBC sprawdziłem i z 850rpm opada do 750.

Moim zdaniem takie zachowanie ma na celu szybsze rozprowadzenie oleju po układzie..

W Waszych M47 też tak jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetna wyszukiwarka tego forum naprowadzila mnie niechcąco na ten temat :-) i przy okazji zaciekawił...

 

Też mam po nocy grzechotanie przez sekunde, góra dwie, ale ciekawe, że kontrolka oleju zawsze gaśnie natychmiast po odpaleniu.. :?:

 

 

A i jeszcze zauwazylem. Podczas startu (nieważne czy zimny czy ciepły) - silnik ma podniesione obroty do momentu, aż zgasną zielone cegiełki z inspekcją. Na odblokowanym OBC sprawdziłem i z 850rpm opada do 750.

Moim zdaniem takie zachowanie ma na celu szybsze rozprowadzenie oleju po układzie..

W Waszych M47 też tak jest?

 

Ale starego kotleta odgrzebales.

 

W e46 nie ma cegiełek a obroty są wyższe do czasu zlapania optymalnej temp.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Udalo komus rozwiazac sie ten problem ? u mnie jest identyczna sytuacja.. klekot i pozno gasnaca kontrolka oleju.. tzn po paru sekundach..
Opublikowano
stara sprawa ale u mnie byl pekniety smok w misce olejowej i poprostu silnik nie dostawal odpowiedniego cisnienia ale zeczywiscie w silnikach 2,0D jest zaworek o ktorym mowil jeden z was ale on w tych silnikach zlokalizowany jest przy samej pompie olejowej a nie jak w benzyniakach w obudowie filta olejowego.Teraz smiga wszystko jak zle i kontrolka gasnie zawsze na zimnym po ok 3sek. ale te silniki tak juz maja.Pozdrawiam
Opublikowano

"Teraz smiga wszystko jak zle" ? nie zrozumiałem ;)

Rozpytałem kilka osób na ten temat i każdy mi mówi ze nic złego się nie dzieje i ze to właśnie normalne..

Ciśnienie mierzone i podobno jest git..

Mimo wszystko nie daje mi to spokoju, bo jeszcze niedawno tak nie miałem ;) na pewno zauważyłbym ..

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja tez tak mam a nie mailem. Olej zalalem niby ten sam choc z innego zrodla. Obwiniam chyba filtr bo ne mieli Manna i dali jakis inny. Albo ze za mocno dokręcona, lub za słabo obudowa tego filtra. Po cos tam jest napisane te Nm co ma byc. A ja takiego klucza co to mierzy nie mam niestety.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam! Mój problem z klekotem to horror. Jeżdże od zakupu (167 tys.przebiegu) na 5W40 magnatek.Klekot zaczął się od 200 tys.Teraz wali jak ch.... i aż po przejechaniu 10 km powoli ustaje (jak się silnik rozgrzeje na dobre). Mam wrażenie, że to problem natury technicznej. Tylko zajdźcie mądrego co go rozwiąże (taka prośba).
Opublikowano
Witam! Mój problem z klekotem to horror. Jeżdże od zakupu (167 tys.przebiegu) na 5W40 magnatek.Klekot zaczął się od 200 tys.Teraz wali jak ch.... i aż po przejechaniu 10 km powoli ustaje (jak się silnik rozgrzeje na dobre). Mam wrażenie, że to problem natury technicznej. Tylko zajdźcie mądrego co go rozwiąże (taka prośba).

A gdzie kupujesz olej? Może w butelce po castrolu masz jakiś tani szlam.

Albo wtryski się kończą i tak stukają.

Ale tak naprawdę to może być wszystko.

Najpierw uzupełnij swój opis, bo nawet nie wiadomo jaki masz silnik.

Opisz gdzie dokładnie słyszysz te odgłosy i jakie one są.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
byłem właśnie z tym problemem w holenderskim servisie BMW i powiedzieli zebym się nie martwił bo BMW ma słabe pompy olejowe i to jest wina własnie pompy i kazali mi śmiało jeździć bo tak ma być dodam że ja mam 270tys przebiegu
Opublikowano

No napewno nie butelkują taniego szlamu w butelkach castrol (po pierwsze patrz cena).Mam silnik 2.0 d.

Klekot jest tak głośny, że gdyby były to wtryski to dawno by lały i kopciło by z rury.

Jest to raczej od zaworów.Domyślam się, że to te hydropopychacze.

Jeżeli eksperci z niderlandów twierdzą że to ma tak być, to chcę usłyszeć co twierdzą producenci.

Opublikowano
No napewno nie butelkują taniego szlamu w butelkach castrol (po pierwsze patrz cena).Mam silnik 2.0 d.

Klekot jest tak głośny, że gdyby były to wtryski to dawno by lały i kopciło by z rury.

Jest to raczej od zaworów.Domyślam się, że to te hydropopychacze.

Jeżeli eksperci z niderlandów twierdzą że to ma tak być, to chcę usłyszeć co twierdzą producenci.

Ja nie twierdzę, że castrol jest do dupy bo sam taki leje. Czytaj uważnie co piszę!!!!

Ja twierdzę że jak kupiłeś olej na allegro albo w jakimś innym niepewnym miejscu, to w butelce z napisem castrol pewnie nie ma castrolu. Olej firmy castrol jest najczęściej podrabianym olejem.

Poza tym to nie jest normale, że ci głośno wali zimny silnik i dopiero po 10 km się uspokaja.

Najlepiej nagraj odgłos silnika to może uda się zdiagnozować co to.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.