Skocz do zawartości

M20 odpowietrzanie, silnik się grzeje podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ponawiam mój problem bo ciagle sie z tym borykam a wymieniłem już chyba wszystko (część pewnie niepotrzebnie).

Chodzi o to że mam podwyższoną temperaturę pracy.

Przy wymianie rozrządu wymieniłem pompę, później termostat, wypłukałem cały układ, założyłem nowy termostat i przedwczoraj nowe Wisko Sachs

Co się dzieje:

Jak odpowietrzałem odpaliłem na postoju to wisko pięęknie sie włącza, odpowietrzałem tak że napełniłem przewody uciskając, później przy otwartym korku czekałem aż strumień się wyrówna. Pięknie trzymał pion, lekko co i raz gazowałem i co jakiś czas wypływały bąbelki (te mnie trochę niepokoiły gdyż do samego końca choć coraz mniej ale wypływały co jakiś czas).

W każdym bądź razie radosny że wszystko ok. pojechałem dziś do pracy, rano 15 km spoko pion, później lekko zaczął sie odchylać powyżej. Jak jechałem już po warszawie to trzymał tak ok 3mm powyżej pionu. Na postoju opadał jak dodawałem gazu to wisko chodziło jak samolot.

Z powrotem niestety było gorzej, 35 stopni w cieniu i dało swój efekt. W warszawie trzymał tak 3-4 mm powyżej pionu, później w trasie choć jechałem 100 na godzinę miał 3/4 to znaczy ta kreska biała przed czerwonym polem.

 

Panowie pomóżcie bo już nie mogę.....

wymieniłem prawie już wszystko co to może być???

 

Jakie sa moje przypuszczenia:

- uszczelka pod głowicą raczej nie bo nie widać żeby dymił z rury, płynu też nie ubywa, świece chyba ok

- może być kiepska drożność chłodnicy, stąd wynikało by dlaczego na postoju ok, a podczas ostrzejszej jazdy pomimo wiska sie grzeje bo jest kiepski przepływ, czyściłem chłodnicę, wyjmowałem wlewałem do niej domestos, płukałem z zewnątrz i teraz pytanie:

jak wlewałem prze dziurę do wyrównawczego wode wężem to woda przechodziła do chłodnicy z oporem, tzn wyrównawczy napełnił sie od razu i dopiero jak zatkałem to pod ciśnieniem przepływało do chłodnicy. Jaka powinna być drożność tego?? Może to rozebrać widziałem tam śruby na ampula powinno pójść???

- trzecia opcja to że ciągnie gdzieś lewe powietrze do układu i sie zapowietrza - ale to chyba ciężko byłoby zlokalizować

- na dole przed chłodnica jest jakiś plastikowa osłona także chłodnica jest odsłonięta tylko w świetle grila. Może założyć jakieś rury dodatkowe które by wrzucały powietrze na chłodnicę

 

 

A swoja drogą to jak oczyścić skutecznie chłodnicę, w środku i na zewnątrz?

 

 

HELP PLEASE :modlitwa:

Opublikowano
Sam widzisz, że bez wizyty u fachowcow sie nie obejdzie. Ale jak znam życie jest to pewnie jakas pierdoła, zwłaszcz, że włożyłeś dużo pracy i pieniedzy, a skutek nijaki. Jedz jak najszybciej, bo głowica będzie następna
Opublikowano

Szczerze mówiąc to bardziej liczyłem na kolegów z forum, bo wiem że jak ktoś nie bierze za to pieniędzy to może szybciej pomoże aniżeli ten który robi to za kasę. A swoją drogą to niestety po rozebraniu swojego rozrządu i obejrzeniu jak poprzednio złożył go "mechanior" (moje poprzednie posty) jakoś boje sie i nie wiem gdzie jechać z autem. Nigdzie jeszcze nie jeździlem z nim do mechanika. Tylko zawieszenie w takim warsztacie mi czasami robili a tak to silnik nie wymagał ingerencji ponad moją wiedzę. hę.. :)

 

no cóż gdyby ktos wiedział co to może być, oraz jeśli ktoś wie jak skutecznie wyczyścic chłodnicę bo dochodze do wniosku że to chyba to to bardzo prosze o pomoc.

 

Pozdroo

Opublikowano

ile weszło płynu do układu

odmierz daną ilość izalej układ

czy prubowałeś jeżdzić bez termostatu

j

\akie to BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.