Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z użytkowników M6 lub M5 (wersje 507 konne) spotkał się z zjawiskiem "luzu" w tylnym moście. Chodzi o to że przy przyspieszaniu (gwałtownym) lub ruszaniu samochodem po wcześniejszym cofaniu czuć szarpnięcie. Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie. Wymieniono mi na gwarancji tylny most i dalej stuka. Czy ktoś ma może podobne objawy i czy to faktycznie jest normalne. Kończy mi się gwarancja i nie bardzo wiem jak postąpić. Pozdrawiam

Igor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Efekt szarpnięcia po cofaniu to brzmi jak z efekt z automatu, kiedy za szybko chcesz zmienić kierunki jazdy.....To jest przecież skrzynia SMG czyli nie-manual, może należy zaczekać chwilę po zmianie z R na D/M

pozdrawiam

Paweł

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ktoś z użytkowników M6 lub M5 (wersje 507 konne) spotkał się z zjawiskiem "luzu" w tylnym moście. Chodzi o to że przy przyspieszaniu (gwałtownym) lub ruszaniu samochodem po wcześniejszym cofaniu czuć szarpnięcie. Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie. Wymieniono mi na gwarancji tylny most i dalej stuka. Czy ktoś ma może podobne objawy i czy to faktycznie jest normalne. Kończy mi się gwarancja i nie bardzo wiem jak postąpić. Pozdrawiam

Igor

 

jeżeli to nie są gumy które mocują dyfer i nie guma na wale i nie łożysko wału to ja nie wiem, niestety nie mam m6 ale tylko to może być bo niechce mi się wieżyć że w m6 wyrwałeś tylną belkę

Opublikowano
Serwis twierdzi, że przy tej mocy nie można tego spasować dokładnie.

 

to jest super w serwisie najgorsza bzdure wymyślom przecież pomyśl czyn wyższa moc tym spasowanie musi być bardziej precyzyjne to chyba wiesz dlaczego

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

nie wchodze na ten dzial bo jest o seriach 6/8 ale ten stuk to jest od skrzyni biegow, jak czasami jest zmiana biegu,

to jest normalne przeciez wiec nie ma sie czym martwic, a w serwisie jak to w serwisie , malo kiedy cos wiedza

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
To jest normalny objaw, fabrycznie nowe samochody ze skrzynią SMG tak mają, nieważne czy to M5/6, M3 nawet 330Ci i Z4.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
czesc tez niemam takiej best ale moze podsune jakis pomysl a wiec sprawdz podpore walu pednego czy nie jest przypadkiem oberwana i przegub LACZNIK METALOWO-GUMOWY walu :wink:
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam juz druga M6 i jest tak samo, jakiś luz podczas zmiany z wstecznego na D. To jest normalne tak jest w M6, byłem nawet w Niemczech w serwisie w tej sprawie i stwierdzili " alles in Ordnung "
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

most wymieniony skrzynia SMG zaprogramowana i stuków nie ma ;) - M5 e60... ;)

 

przy okazji jeszcze podpora wału wymiana i wał do wyważenia....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.