Skocz do zawartości

Rozwalona miska olejowa... i coś jeszcze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dziś pod Geantem (fajne maja parkingi :/ ) zawadziłem o .. uskok płyty betonowej którą po mrozie chyba wybiło.. gdyby nie płyta poszła by miska na 101% bo tak grzmotnęło, że ścieło pare nitów z osłony i aż kawał konstrukcji odpadł. :shock:

nie ma bata planuje to auto podnieść

 

ile będzie mnie kosztować wymiana sprężyn? albo inaczej: jaki jest najtańszy sposób na podniesie takiej betki [e30]

?

pytam na forum bo nie chce zeby mnie jakis mechanik naciagnął na koszta

Opublikowano

przyblizy mi ktos kwestie tego gwintowanego zawieszenia?

ile będzie mnie kosztować wymiana sprężyn? albo inaczej: jaki jest najtańszy sposób na podniesie takiej betki [e30]

..

czy naprawde nikomu sie nie chce skrobnąć paru słów :?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

powracam do tematu, bo > > chcę obniżyć moją e-30

 

po prostu denerwuje mnie ta szczelina między oponą a rantem błotnika

 

coś mi się uroiło ostatnio, wprost nie mogę patrzeć na błotniki

 

Zastanawiałem się w sumie nad weitec'kiem 60/40 i takim samym supersportem - wiadomo - cena

 

Ale mnie nastraszyliście!?

 

Nie wiem co zrobić, a na pewno coś muszę, bo szczególnie przód mnie wkurza. Może poprostu zmienić tylko sprężyny i amory z przodu na -40mm?

 

Czy macie jakieś doświadczenia z mieszaniem różnego rodzaju sprężyn z przodu i z tyłu, bo jak bym tak zrobił to przód byłby np. weitec, a tył standard.

Proszę o rady i sugestie.

Czy rzeczywiście na 60/40 nie pojeżdżę?

Opony mam 205/55 r15.

W sumie nie są niskie

Jakbym obniżył tylko przód 40 mm to bym opony dał 205/55

 

Może ma ktoś fotki auta z obniżeniem 40/40.

Dzięki.

JUST HT
Opublikowano

ja do dziś nie dostałem odpowiedzi na szereg zadanych tu pytań ale dałem sobie rade

 

 

a z tym obniżaniem auta to uważaj, fajnie to wygląda ale nie na polskie drogi - takie jest moje zdanie. Ja fure niedawno podniosłem bo była ekstremalnie niska (z niemiec) - nie zlicze ile razy były probemy z miską, potem z osłoną miski i zawieszeniem wybitym od licznych uderzeń. Teraz w końcu jeżdzę wyluzowany, a nie z wzrokiem przyklejonym na czubku maski, wypatrującym tylko dziur i kolein, modląc się, żeby nie urwać czegoś na każdej ulicy (Kraków)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.