Skocz do zawartości

M47 320d program na 160 KM + wydech z kwasówki (wykres)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

 

Odpowiadajac na powtarzajace sie prosby o zamieszczenie wykresu po programie i pytania o cene przerobek zamieszczam co nastepuje:

 

1. Wydech z kwasówki od turbiny do końca zrobiony w MG Motorsport. Wywalony katalizator, dwa tlumiki przelotowe MG, ostatni z podwojna okragla podcieta koncowka. Cena 2000 zl, czas montazu ok 8 - 9 godzin. Wydech jest dosc cichy wewnatrz auta, na zewnatrz slychac go dosc mocno :cool2: Dzwiek bardzo przyjemny, basowy, zaglusza klekotanie :mrgreen: W srodku slychac go praktycznie tylko od 2000 do 3000 obrotow, ale nie jest meczacy. Wzrost mocy po zrobieniu wydechu mozecie zobaczyc na wykresie. Calosc wykonana bardzo porzadnie, jednakze chyba nie do konca dobrze dobrana pod wzgledem dopasowania do podwozia - ciezko ustawic go tak, zeby nie stukal o elementy podwozia. Dosyc drazniaca kwestia, mam nadzieje, ze uda mi sie to wreszcie rozwiazac. Jesli ktos mieszka na Slasku, to polecam, natomiast trzeba sie liczyc z ewentualnymi poprawkami, wiec takie rzeczy lepiej robic w okolicy. Zdjecia niebawem.

2. Program zrobiony po zamontowaniu wydechu w dawnym KSR Motorsport. Wyniki widac na wykresie. Auto zbiera sie o niebo lepiej od serii, ciagnie od 1200 obrotow praktycznie do konca. Spalanie wzroslo o okolo 0,5 - 0,7 litra, ale pewnie jest to kwestia wiekszego butowania :cool2: Z czystym sumieniem polecam :twisted: Cena: 1000 zl + hamowanie (50 zl).

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/24/bf7ca551248b9a29.jpg[/url]

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images29.fotosik.pl/24/8d55c20e3452aaf5.jpg

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i gratki ładnie wyszło.

 

Fajne przyrosty. Jak to był program pisany indywidualnie to jedyne do czego bym miał się przyczepić to przeniesienie maksymalnej wartości momentu jednak traszkę wyżej z obrotami by sprzęgło nie dostawało tak ostro.

 

Echhh starzeje się: dobrze jest śmigaj zdrowo!

 

Żadnych błędów nie miałeś po wycięciu katalizatora?

Opublikowano

Jak widac co program to charakterystyka

 

moja jest taka: http://www.mfoto.pl/show.php?id=391215

 

Serie cos słabo moja trzymała choc równo. Różnica w wykresach to przede wszystkim przesunięcie momentu- u Ciebie jest znacznie wcześniej o jakieś około 300 obrotów

 

Co mnie mocno zastanawia to wspólne dziury\załamana wykresu w okolicach 2200-2300 obrotów. W serii u mnie to była giga dziura u ciebie lekkie załamania. Po chipie w obydwu przypadkach sie poprawiło, choć widzac wyraźnie na wykresach, że coś tam jeszcze przy mocy i momencie "zawiewa".

Może wyślemy Piotresa z nową przepływka na hamownię i niech wstawi wykres- wtedy tanim kosztem dowiemy sie czy wpływ na to ma przepływka- wcześniej niech na starej przepływce pogoni auto na rolkach :D :D :D Kto za? :lol:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
No i gratki ładnie wyszło.

 

Fajne przyrosty. Jak to był program pisany indywidualnie to jedyne do czego bym miał się przyczepić to przeniesienie maksymalnej wartości momentu jednak traszkę wyżej z obrotami by sprzęgło nie dostawało tak ostro.

 

Echhh starzeje się: dobrze jest śmigaj zdrowo!

 

Żadnych błędów nie miałeś po wycięciu katalizatora?

 

Poki co sprzeglo chodzi bez zarzutu, jak sie $@#^( to pojade z reklamacja :mrgreen:

 

Nie bylo zadnych bledow po wycieciu kata, spokojnie mozna wywalac :)

 

 

 

Jak widac co program to charakterystyka

 

moja jest taka: http://www.mfoto.pl/show.php?id=391215

 

Serie cos słabo moja trzymała choc równo. Różnica w wykresach to przede wszystkim przesunięcie momentu- u Ciebie jest znacznie wcześniej o jakieś około 300 obrotów

 

Co mnie mocno zastanawia to wspólne dziury\załamana wykresu w okolicach 2200-2300 obrotów. W serii u mnie to była giga dziura u ciebie lekkie załamania. Po chipie w obydwu przypadkach sie poprawiło, choć widzac wyraźnie na wykresach, że coś tam jeszcze przy mocy i momencie "zawiewa".

Może wyślemy Piotresa z nową przepływka na hamownię i niech wstawi wykres- wtedy tanim kosztem dowiemy sie czy wpływ na to ma przepływka- wcześniej niech na starej przepływce pogoni auto na rolkach Kto za?

 

To zapewne ten slawny elektrozawor odpowiada za spadki mocy w okolicach 2000 obrotow. Piotres faktycznie moglby sprawdzic przeplywke, a ja niedlugo podjade podlaczyc sie do kompa i gosc ktory robil mi program ma zerknac czy wszystko jest ok. Sprawdzales u siebie filtr powietrza przed modem? U mnie byl tak zasyfiony, ze podobno spadek mocy byl na poziomie 10 KM :duh: Zreszta niewazne ile bylo, wazne ile jest i jak jezdzi :cool2:

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano

Wydech ładnie wyglada ale 2 klocki to za duzo jak dla mnie za wydech :D mam problem z łącznikiem przegubowym kołokatalizatora- nieszczelny i mi parafiną na dłuzszym postoju zalatuje :D

Filtr powietrza faktycznie mam niewymieniony- ale kolor miał przed chipem lekko szary- przedmuchałem- wyglądał generalnie OK. Filtru paliwa nie wymieniłem bo nie mieli akutar takiego- kupiłem i teraz woze go w bagazniku- czekam na az mechanior brdzie miał chwilkę wolną

 

Elektrozawór- facet co mi chipa wstawiał tez mówił ze prawdopodobnie zawór sterujący turbina\powietrzem może sie zacinac. Podmieniac na tego koło EGR chyba nie ma co bo skąd niby wiemy ze tamten jest w 100% sprawny?

Nowy w serwisie kosztuje 330 zeta! a zamienników nie ma!

 

Troszkę zastanawia mnie ten mój spadek mocy fabrycznej- 126 PS i to w szczycie pod koniec. Ma ktoś teorie na ten temat? Katalizator\ przebieg\ filtr powietrza który niby ładnie wyglądal????

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Obstawiam zasyfiony kolektor dolotowy dzięki wspaniałemu EGR-owi, w ibizie znajomego zmniejszł moc o 10kucy , ja u siebie mam zaślepiony kwasówką i zaślepiam w każdym aucie ,i jest lalunia :D
Opublikowano

Wiec tak po kolei :

 

@ Mexyk : dzieki ze w koncu zrobiles to o co Cie prosilem :mrgreen: .

Wydech - laleczka :modlitwa: , aczkolwiek cena ostra raczej :duh: .

 

Proste koncowki nie kopca zderzaka ? :roll:

 

Program robiles w KSRMotorsport, czy u tego kolesia od hamowni na Mineralnej 26 ? :roll:

 

@ Filon : Jak juz pewnie wiesz piotres shamowal autko, ale tylko z nowka przeplywka ... :mrgreen: (wykres w topicu z mojego sigu jak ktos jeszcze nie widzial) :mrgreen: .

Ze stara org. Boschoska przeplywka chyba byscie mieli mega polewki bo wiecej jak 80-85 KM bym nie przewidywal skoro auto jezdzilo 170 km/h max :mrgreen: .

 

Ja bym najbardziej obstawial chyba kata u Ciebie jako winowajce tych 126 KM, przebieg 300 tkm (naturalne zuzycie silnika), oraz ...przeplywke :wink: .

 

@ SYLWEK28 : Mozesz wkleic jakies fotki tego zaslepionego EGR'u u Siebie ? Bylbym widzieczny ja i pewnie nie tylko ja :wink: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

to proste,

zaslepiasz blaszką dopływ spalin tuż przy EGR za chłodnicą spalin, przy turbinie jest więcej pracy i niewygodnie więc dałem na looz sobie :wink:

bo to nie ma znaczenia gdzie to robimy, poza tym zaślepienie EGR daje 3 podstawowe korzyści

1 czysty kolektor dolotowy

2 turbina się szybciej wkręca

3 chłodniej w dolocie

jak zrobie fotki to się odezwę.

Opublikowano

Proste koncowki nie kopca zderzaka ? :roll:

 

Program robiles w KSRMotorsport, czy u tego kolesia od hamowni na Mineralnej 26 ? :roll:

 

Koncowki zostaly podciete zeby nie dymilo na samochod, ale i tak dymi :evil: Choc na czarnym samochodzie zupelnie tego nie widac, nie wiem jak bedzie z innymi kolorami.

 

Program robilem u goscia, ktory urzeduje na Mineralnej 26, raz w hamowni, raz w warsztacie (byle KSR) :wink:

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.