Skocz do zawartości

nierowna praca zimnego silnika BMW 520i e34


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moj problem polega na tym, ze jak odpale silnik to chodzi powiedzmy normalnie, ale jak tylko dodasz gazu lub ruszysz i wlaczysz na chwile sprzeglo to obroty spadaja prawie do zgaszenia silnika i za chwile stabilizuja sie, ale na niskim poziomie ok 6-7. W miare rozgrzewania sie silnika usterka ustepuje, ale wystarczy odstawic samochod na pare minut i zaczyna sie to samo nawet na cieplym sikniku. Nie wiem co to moze byc, a zaczyna mnie to irytowac, prosze o pomoc. Lihu
Opublikowano
Mialem dokladnie ten sam problem a rozwiazanie bylo banalnie proste.......cewki zaplonowe.....zalatwielm sobie dwie i postanowilem je podmieniac udalo sie za pierwszym razem teraz chodzi jak nowiutkie sama przyjemnosc sluchac tego silinika nie ma zadnych wachan i skokow obrotow pracuje rowniutenko :)
Opublikowano
a ja mam cholerny problem z wolnymi obrotami na benzynie na gazie wszystko jest powiedzmy oki,gdzie szukać przyczyny?

 

stawiał bym na sondę lambda

Opublikowano
Dzieki panowie za reakcje, ale ja ciemniak troche z BMW jestem i nie wiem nawet gdzie ten silniczek krokowy i sanda sie znajduja. Mam nadzieje, ze to nie jest zbyt trudne do zrobienia samemu...
Opublikowano
Jakby nie patrzec to sonde sprawdzisz na diagnostyce komputerowej... bo samemu to nie wiem jak. Tak poza tym, u mnie teraz jest tez cos z obrotami, niby pracuje na wszystkich cylindrach ale pracuje jak traktor i tłucze strasznie, i ma chyba tylko połowe swojej mocy..szok.. pojechalem do elektryka wszystko mi przeswietlil i jest ok. Teraz bede mial wizyte u mechanika i przeglad zaworów, głowicy... mam nadzieje ze to da sie zrobic;)
Opublikowano
posprawdzaj węże podciśnieniowe - ale nie tak ogladajac silnik z góry bo nic nie zauwazysz - ja mielem takie pękniecie ze dopiero po okreceniu "cybanta" bylo widać - jakims autostartem podobno sie psika i patrzy czy inaczej chodzi - sam musze to jeszcze zrobic :-) a obroty niskie poprawiły się po wymianie tego pękniętego.
Opublikowano
Kiedyś, dawno temu miałem problem z obrotami odpiąłem wtyczkę od silniczka krokowego, silnik chodził w trybie awaryjnym, ale nie falowało.Pojechałem do mechanika w celu przemycia lub wymiany krokowca. Na miejscu fachowiec spryskał czymś wszystkie jego styki i zaczęło wszystko działać bez problemu. Nie wiem jak sie nazywało to ustrojstwo, ale pamiętam, że był to płyn na bazie eteru do odtłuszczania tarcz hamulcowych. Poza tym pięknie czysci wszelkie tzw. pocenie sie, w moim przypadku dotyczyło to skrzyni biegów., była czysciutka
Opublikowano
Widze, ze wiele osob ma podobne problemy z obrotami. Na poczatek sprawdze wszystkie przewody, moze tam cos znajde. Pozniej pojade do jakiegos mechaniora na sprawdzenie sondy. Ja przegladalem dos sporo forum, ale nie zawsze te objawy pokrywaly sie z moimi. Sprobuje to jakos naprawic, moze sie powiedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.