Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam po ok. 2-letniej przerwie.

nie ma co się czarować, BMW nie jest ekonomicznym samochodem :twisted: , a tym bardziej seria M. Jedzeli ktoś szuka samochodu pod kontem eknomiczności, nie powinien kupować BMW. Oczywiście można powiedzieć "..ale ja kocham BMW.." gdybyś kochał to byś go nie gazował .... :evil:

Opublikowano

e39 M5 z gazem jesli tak bywa zaczne wozic aparat moze cos uchwyce na stacjach z lpg :norty:

Jest tyle modeli z roznymi silnikami ze kupno najmocniejszego,na nadrozszych podzespolach,drogim ubezpieczeniu,a potem zagazowanie go zamisat chipowania moze byc :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: troche dziwne zeby nie powiedziec smieszne.

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Opublikowano

Jak bym kupił M5 e34, e39 to na 100% zamontował bym gaz :!:

Tyle, że to ma kiepski przelicznik kg/km wiec jak dla Mnie kupowanie takiego auta jest bez sensu skoro dostanie w dupe od UNO 2,0 TURBO na GAZIE :mrgreen:

 

Myslicie, ze po Polsce mało smiga M5 zagazowanych lub jakichś tam subarek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bym kupił M5 e34, e39 to na 100% zamontował bym gaz :!:

Tyle, że to ma kiepski przelicznik kg/km wiec jak dla Mnie kupowanie takiego auta jest bez sensu skoro dostanie w dupe od UNO 2,0 TURBO na GAZIE :mrgreen:

 

Myslicie, ze po Polsce mało smiga M5 zagazowanych lub jakichś tam subarek ?

 

Ale kogo obchodzi jakieś uno czy subaru. Seryjnie to pierwsze to śmietnik na kółkach, po modyfikacjach będzie tylko szybszym śmietnikiem na kółkach i tyle.

Opublikowano
Jak bym kupił M5 e34, e39 to na 100% zamontował bym gaz :!:

Tyle, że to ma kiepski przelicznik kg/km wiec jak dla Mnie kupowanie takiego auta jest bez sensu skoro dostanie w dupe od UNO 2,0 TURBO na GAZIE :mrgreen:

 

Myslicie, ze po Polsce mało smiga M5 zagazowanych lub jakichś tam subarek ?

 

Ale kogo obchodzi jakieś uno czy subaru. Seryjnie to pierwsze to śmietnik na kółkach, po modyfikacjach będzie tylko szybszym śmietnikiem na kółkach i tyle.

 

 

Ciekawe jaka będziesz miał minę skoro objedzie Cię śmietnik-Twoja Mina BEZCENNA

Opublikowano
Ciekawe jaka będziesz miał minę skoro objedzie Cię śmietnik-Twoja Mina BEZCENNA

 

Nie każdy kupuje samochód do ścigania się spod świateł. A poza sprintem do 100 to takie Uno czy inny Kadet niewiele może pokazać.

 

PS. Mierzyłeś gdzieś te Uno? Chodzi mi o 400m.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe jaka będziesz miał minę skoro objedzie Cię śmietnik-Twoja Mina BEZCENNA

 

Rekompensujesz sobie takimi pierdołami jakieś braki? :lol: Dorośnij. :mrgreen:

Żeby mnie ten śmietnik mógł "objechać" musiał bym nabrać ochoty na udowadnianie czegoś komuś.

Opublikowano
Ciekawe jaką będziesz miał minę w tym rozpędzonym Uno na pierwszy lepszym zakręcie...

 

taką :mrgreen:

Opublikowano

hehe :) bardzo wysoki poziom dyskusji.

 

Od siebie moge ddac tylko tyle - M5 E39 pali od 17 litrow w miescie w gore, na trasie spokojnie zejdziesz do 12-13 - oczywiscie jadac tak jak przystalo na M5 ale nie jak kamikadze :).

 

co do Uno turbo - zajebisty projekt - moj kolega smigal wlasnorecznie wystruganym CC z silnikiem 1.2 16v i 325i nie dawalo mu rady :D - jak sie z nim jezdzilo po miescie to miny innych kierownikow byly ekstra :D - a do kolegi od zakretow - zawieszenie w tym cc to OMP wiec trzyma sie drogi jak gokart :) - ale ja osobiscie wole swoje 325 :) chociaz jest wolniejsze.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

wydaje mi sie ze polska metalnosc nie prezentuje zalozyciel tematu tylko ci ktorzy w nim odpowiadaja, a wiekszosc z nich nawet nie siedziala w M5. poprostu wychodzi zazdrosc, ze ktos bedzie mial. lepiej go zbluzgac ze po co sie pyta, przeciez go nie stac jak pyta.

 

co do spalania to najelpiej sie spytaj na forum uzytkownikow emek. o dziwo tam czesto pada to pytanie ile komu pali emka i nikt nikogo nie wysmiewa. znam chlopaka z forum co ma M3 e46 i M5 e39 i dla niego to nie sa smieszne pytania tylko normale. poprostu lubi wiedziec ile pali. niektorzy lubia wiedziec ile ma koni, ile wyciaga, ile ma do 100 a niektorzy jezdza przez cale zycie autem i nigdy sie o to nie spytali ani sie tym nie interesowali.

 

pytanie ile pali jest jaknajbardziej na miejscu.

ja dodam od siebie ze jak kupujesz e39 M5 to kup po 2001 bo te przed braly olej.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wydaje mi sie ze polska metalnosc nie prezentuje zalozyciel tematu tylko ci ktorzy w nim odpowiadaja, a wiekszosc z nich nawet nie siedziala w M5. poprostu wychodzi zazdrosc, ze ktos bedzie mial. lepiej go zbluzgac ze po co sie pyta, przeciez go nie stac jak pyta.

 

Widzisz, problem w przypadku 'M' to nie zakup ale jego utrzymanie i godziwe serwisowanie. W tym przypadku spalanie to tylko część kosztów utrzymania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a do kolegi od zakretow - zawieszenie w tym cc to OMP wiec trzyma sie drogi jak gokart :) -

 

Zapomniałeś dopisać że trzyma się jak gokard na idealnie gładkich zakrętach. Wystarczy że będzie kilka dziur i na ostrym zakręcie polecisz na zewnątrz.

 

Ekstremalnie twarde zawieszenie sprawdza się ale na idealnie gładkich drogach.

Opublikowano
a do kolegi od zakretow - zawieszenie w tym cc to OMP wiec trzyma sie drogi jak gokart :) -

 

Zapomniałeś dopisać że trzyma się jak gokard na idealnie gładkich zakrętach. Wystarczy że będzie kilka dziur i na ostrym zakręcie polecisz na zewnątrz.

 

Ekstremalnie twarde zawieszenie sprawdza się ale na idealnie gładkich drogach.

 

 

głupoty piszesz kolego - ja tez mam twarde zawieszenie w touringu i sie sprawdza idealnie :D - no chyba ze sam masz jakis twardy zestawik i ci sie nie sprawdza - wiec moze zle dobrana charakterystyka sprezyn do amorkow u ciebie - bo skoro sie wypowiadasz to masz chyba doświadczenie a nie powtarzasz to co przeczytasz na necie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BILSTEIN B8 + Weitec Very Happy - najszybszy touring w zakretach Smile

 

Nie uważam Bilstein B8 za szczególnie twarde zawieszenia - Radek540V8 ma takie w swojej 540 - przejechałam z nim około 3000 km + prowadziłem sam to auto jakieś 150km.

 

W porównaniu do Gwintu H&R którym "miałem przyjemność" jeździć po dziurawych drogach B8 były wprost komfortowe.

Opublikowano

a moj wujek ma pucharowe 207 i jest jeszcze twradsze od tego zawiasu w CC i trzyma sie rewelacyjnie a przeechalem nim 1245 km i 130 metrow.

 

 

:lol:

 

P.S. Moje E30tki mialy wiecej typow zawieszen niz palcow u rak :) wiec wiem o czym pisze. W obecnej mam zestaw B8 Schnitzer na przodzie oraz regulowane Koni na tylnej osi i jest betonowo :D

 

A co do gwintu - miales przyjemnosc jezdzic na jakims syfie - pokulaj sie na PSS12-14 czy na D1 to zobaczysz jak chodzi PRAWDZIWE sportowe zawieszenie.

 

 

Ale to w ogole nie na temat i z mojej strony EOT.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.