Skocz do zawartości

Chce kupic 728 czy ten silnik daje sobie rade w tym aucie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeździłem 728i no i musze powiedziec ze tym sie da tylko przemieszczac ... auto troszke bez wyrazu ... zdecydowanie za duze do tego silnika
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak zastanawiasz sie miedzy 2.8 a 4.4 to pojdz na kompromis i kup sobie 3.0 :D JEst w sam raz ja przynajmniej nie narzekam :D

jak 730 to tylo diesel

dam sobie uciąc reke ze 730i spali więcej niez 740i (M62)

:twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz mieć na prawdę wielką radość z jazdy, a spalanie 15 w górę to nie problem, to tylko 740.

 

Ja się zastanawiałem w moim przypadku pomiędzy 735 (280km/390moment) a 745 (333km/450moment) i zdecydowanie wybrałem wersję mocniejszą (760 to juz abstrakcja). Nie do jeżdżenia 250km/h, nie do ścigania się, bo nikomu a tym bardziej żadnemu człowiekowi w Civicu nie muszę udowadniać, co 4.4 benz potrafi.

 

Po prostu ta moc wydawała mi się idealn do tego samochodu i - powtarzam to po raz kolejny - jestem ogromnie zadowolony z zakupu.

 

 

Dodam jeszcze tylko, że żadnego 740d bym w życiu nie kupił :) Spalanie "prawie" jak w benzynie 4.4, a moc jak w benzynie 3.0. No i jeszcze turbina, wtryski, niechciałbym mieć jakieś awarii przy takim motorze, dlatego podziwiam jego właściceli, muszą albo bardzo lubieć diesle, albo żyć dniem dzisiejszym (i nie martwić się co padnie jutro), albo mieć dużo kasy - czego wszystkim osobiście życzę :)

Opublikowano
CHodzilo mi o 730i v8. Jazda nim to przyjemnosc a dzwiek silnika zwlaszcza na wysokich obrotach to poezja :) O spalaniu nie ma co mowic bo nie to jest tu najwazniejsze :) oczywiscie do malych nie nalezy ...
Opublikowano

Jestem użytkownikiem E38 728 i ten silnik mi w zupełności wystarcza.

Lubię spokojną jazdę, a jak przycisne do 4 tys. to już zapieprza i jest dobrze :)

Ale nie zrozumcie mnie źle - doceniam większe silniki i większa moc.

ale akurat trafił mi się model z 2,8 - to wziąłem i nie narzekam...

Opublikowano

Ale nie zrozumcie mnie źle - doceniam większe silniki i większa moc.

ale akurat trafił mi się model z 2,8 - to wziąłem i nie narzekam...

 

otoz to cenia własnie takie podejscie ... należy kupowac to co jest w lepszym stanie

jak 728i jest zadbane to lepiej kupic je niz zawalone 740i

:twisted:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli chcesz mieć na prawdę wielką radość z jazdy, a spalanie 15 w górę to nie problem, to tylko 740.

 

Ja się zastanawiałem w moim przypadku pomiędzy 735 (280km/390moment) a 745 (333km/450moment) i zdecydowanie wybrałem wersję mocniejszą (760 to juz abstrakcja). Nie do jeżdżenia 250km/h, nie do ścigania się, bo nikomu a tym bardziej żadnemu człowiekowi w Civicu nie muszę udowadniać, co 4.4 benz potrafi.

 

Po prostu ta moc wydawała mi się idealn do tego samochodu i - powtarzam to po raz kolejny - jestem ogromnie zadowolony z zakupu.

 

 

Dodam jeszcze tylko, że żadnego 740d bym w życiu nie kupił :) Spalanie "prawie" jak w benzynie 4.4, a moc jak w benzynie 3.0. No i jeszcze turbina, wtryski, niechciałbym mieć jakieś awarii przy takim motorze, dlatego podziwiam jego właściceli, muszą albo bardzo lubieć diesle, albo żyć dniem dzisiejszym (i nie martwić się co padnie jutro), albo mieć dużo kasy - czego wszystkim osobiście życzę :)

 

Jeśli nie miałeś tego motoru pod maska swojego auta to sie nie wypowiadaj. Wystarczy tankowac na markowej stacji i jeździsz spokojnie, przy spalaniu 728i, a frajdy jak 740i (lub 745i), przy osiagach 735i

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

a ja jezdzilem i tym i tym i tym he he he

 

wiec tak:

np

 

dojazd do wawy ( na lotnisko )z miejsca gdzie mieszkam 750 (5,4) bez gazu bo nie zalozony to ponad 800zeta

 

728 z sekwencja to koszt około 120-140 zeta

 

740 ( 4,0 ) manual zjadł srednio 10,5 litra na 100

 

a pedal jak sucho to zawsze pod swiatlami do oporu he he he

 

i jezeli samochód jest ci potrzebny tylko sporadycznie, albo zeby poszalec, albo latac na dalekich trasach to 740 w manualu srednio wychodzi 18 litrów czyli najlepszy wybór to 740 oczywiscie manual

 

choc teraz na zime jak slisko to 725 albo 728 ( dosyc tania instalacja gazowa )

 

jezdzilem tez 740 diselkiem ponad 300 konnym miodzio tak samo jak 750 a koszt nie porównywalnie miejszy

Opublikowano
To bardzo daleko mieszkasz kolego od tego lotniska. Ja latam do krakowa. Mam 340Km koszt takiego wyjazdu w jedna strone to 167zł. Mówię o jezdzie 750. Te auta jak zadbane potrafią się odwdzieczyc. No chyba ze mi trafił się tak ekonomiczne auto. Jak tylko zrobi sie cieplej udowodnie wszystkim ile to auto potrafi spalic. Wezme kamerke i zatankuje na waszych oczach do pełna a póznej na miejscu w krakowie. Mówie o jezdzie mieszanej. Przejezdzam np przez Czestochowe gdzie w szczycie czasem jest bardzo nieciekawie. Moze wtedy przestaniecie opowiadac ze 750 to takie smoki. Oczywiscie nie mówimy o wysciugu na kazdych swiatłach.
Opublikowano

w sumie tak to juz jest jak sie jezdzi 728 to pedal do oporu zeby jakos jechalo i jak czlowiek wsiadzie w 5,4 tez tak robi a ten koszt to dlatego ze prawie 2 godziny w korkach stal.

nie dodalem ze ta 5,4 to rzadowa i ma troche dodatkowego zlomu na sobie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.