Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze ktos to juz przerabial? Co jakis czas smar znika i pozostaje delikatne popiskiwanie spod maski, jakby swierszcz :lol: troche to denerwujace, slychac szczegolnie na wolnych obrotach.

Smarowalem juz 2 razy, raz przy okazji zerwanego paska - zwyklym smarem niby do 130°C a 2gi raz przy okazji wyciagania pompy wtryskowej - smarem molibdenowym, ten czarny do przegubow no i dzisiaj slysze, ze znow to samo :mad2:

A moze to nic nie da i trzeba wymienic panewke na łapie bo luzy za duze?

Z gory dzieki za rady.

 

PS.: chodzi o tds-a ale w benzynce chyba jest podobnie?

Opublikowano
Sprawdź czy nie masz krzywego koła pasowego na wale (jak auto było uderzone przodem to baaardzo prawdopodobne), widziałem takie coś już w paru BMW. Po przyjrzeniu się widać bicie koła gołym okem, a piszczy jak świerszcz spod maski napinacz paska
www.turboBMW.pl
Opublikowano

Dzieki za rade, jak przestanie padac :duh: to oblukam ale raczej na 90% nie byla bita przodem. Problem zaczal sie albo od zerwanego paska albo byl od poczatku tylko ze 2,5 litra i 6 cylindrow (1wszy raz w zyciu) zagluszalo wszystko :lol:

A pasek sie zerwal dlatego, ze ta wielka sruba napinacza byla wkrecona tylko w polowie co spowodowalo przesuniecie osi calej lapy a tym samym stopniowe przecieranie sie paska o "ucho" napinacza. No i moze dlatego ta panewka nabrala luzow. W kazdym razie smar znika, splywa...

 

PS.: Fajna jesien tego lata no nie?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Dzieki za rade, jak przestanie padac :duh: to oblukam ale raczej na 90% nie byla bita przodem. Problem zaczal sie albo od zerwanego paska albo byl od poczatku tylko ze 2,5 litra i 6 cylindrow (1wszy raz w zyciu) zagluszalo wszystko :lol:

A pasek sie zerwal dlatego, ze ta wielka sruba napinacza byla wkrecona tylko w polowie co spowodowalo przesuniecie osi calej lapy a tym samym stopniowe przecieranie sie paska o "ucho" napinacza. No i moze dlatego ta panewka nabrala luzow. W kazdym razie smar znika, splywa...

 

PS.: Fajna jesien tego lata no nie?

 

Tez to mialem.

Smar do lozysk zalatwil sprawe... juz 3 miesiace cisza ;D

Problem typowo kosmetyczny ale strasznie irytujace to popiskiwanie...

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

PAnowie, mogę Wam polecić smar w sprayu. Nie pamiętam firmy( mam gdzies w samochodzie pojemnik) supre sie nanosi i wygląda jak wazelina9 jest bezbarwny).

Ja posmarowałem nim skrzypiące drzwi i chodzą jak nigdy wcześniej, lekko sie zamykają itd.

Za pojemniczek dałem 19 zł, ale było warto.

PS. Ten spar wypiera wode wiec jest super do zamków, zeby nie zamarzały no i chyba do 200 st. C wytrzymuje ...

Opublikowano

To od tego ten świerszczyk na wolnych obrotach :-)

 

A ja się martwiłem, że może rolki, łożysko alternatora...

 

Też muszę przesmarować. Co ja bym zrobił bez tego forum (dawałbym zarobić mechanikom ;-))?

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.