Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem e46 i nie otwiera się z pilota.

Wykonałem czynności z postu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44209&highlight=e46+kluczyk

jednak nic to nie daje.

1. Wsiąść i zamknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zaplonu obrucic w zamku kierownicy na chwile (max. 5 sek.) w polozenie 1 i z powrotem ustawic na 0.

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglujac i natychmiast odryglowujac, ze inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

Po pkt 4 dioda zaczyna migać przez jakieś 10 sekund jednak nic się nie dzieje. Gdzie szukać przyczyny lub rozwiązania

 

Może ktoś ma instrukcję polską do E46 bo z rapida nie mogę pobrać (Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf)

------------------------------------------

Sprzedam E36 316 z 1995r. po kolizji. Zagazowana 3 tygodnie przed kolizją

Opublikowano

Moze odbiornik nie chula.A kluczyk masz nowy do zaprogramowania?

Kiedys kupilem e46 z takim samym objawem-otwieral z klucza i palil ale z pilota zadnej reakcji.W serwisie stwierdzili ze nadajnik jest z innego auta niz odbiornik.Okazalo sie ze komora z silnikiem do podszybia to jedno auto i reszta kabiny to drugie auto.

te gusta conducir? BMW
Opublikowano

Kluczyk mam stary, ale baterię wymieniłem. Dioda na nim się odzywa. Auto nie jest "dwuczęściowe".

O jaki odbiornik chodzi tzn. w kluczyku czy centralce. Jak to sprawdzić i ewentualnie gdzie szukać w samochodzie odbiornika?

Opublikowano
Z tego co slyszalem to programuje sie nowe klucze.Ja tez nie wiedzialem ze mam dwuczesciowke bo wszystko bylo extra zrobione.Odbiornik w aucie.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

 

Wykonując tą czynność kluczy masz nadal w stacyjce?

Jak tak to wyjmij go i skieruj w stronę tylnej szyby i wykonaj punkt 3 i 4.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Wykonując tą czynność kluczy masz nadal w stacyjce?

Jak tak to wyjmij go i skieruj w stronę tylnej szyby i wykonaj punkt 3 i 4.

 

Niestety nic to nie daje. Próbowałem różnych kombinacji i widzę że muszę zawitać z tym jednak do sewisu.

Opublikowano
Ja tez musialem probowac z 10 razy "kodowac" i wykonywac caly ciag czynnosci ...az w koncu udalo sie. Moze poprobuj jeszcze ? :)
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W końcu znalazłem przyczynę. Poprzednik wyjął jeden z bezpieczników "Wegfarsper" czy coś takiego. Przez przypadek zauważyłem gniazdo nieobsadzone. Włożyłem bezpiecznik i klucz natychmiast się zaprogramował. Całkiem inne auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.