Skocz do zawartości

centralny zamek już szlak mnie trafia


hubal

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że ten temat nie raz był pisany każdy przedstawia problem ale nikt nie zna odpowiedzi tzn nikt jej nie opisał co jest powodem, a mnie już szlak :mad2: trafia, ale do rzeczy w moim e36 z czasem przestały działać elektryczne szyby i centralny zamek, rozbierałem kombinowałem i nic nawet doszło do tego że winę zwaliłem na centralkę kupiłem ją i [BAD] nie chodzi dalej to samo.już nie mam siły, ale doszedłem do tego że centralka ta odpowiada za szyby, zamek centr, i ściemnianie światła wewnętrznego i to wszystko współpracuje ze sobą, u mnie siłowniki są sprawne każdy jeden miałem wyciągnięty i sprawdzony tu gdzieś coś z kablami jest nie tak zresztą żadne urządzenie nie psuje się czasowo czyli że raz działa a raz nie jak już coś walnie to nie chodzi a w naszych przypadkach raz jest dobrze a raz nie i co jest tego powodem. najgorsze jest podjechanie pod cpn i zatankowanie bo jak zamek nie puści to wlew jest zamknięty. jeśli chodzi o szyby spuszczane elektrycznie to pod kierownicą są przekaźniki i jak w jednym z nich dam masę to szyby chodzą i teraz za każdym razem gdy tylko chcę spuścić szybę to muszę masę podać na przekaźnik, Bardzo zależy mi na tym aby w końcu dojść do tego co jest powodem tych centralnych, nie lubię jak mi coś nie działa, więc jeśli ktoś uporał się z tym problemem to niech napisze jak to zrobił a spodziewam się że każdy będzie miał tą samą awarię bo tego za dużo jest na forum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc powiem wam tak jaka jest moja diagnoza a mianowicie zlikwidowałem centralkę założyłem uniwersalna czyli nie oryginalną wszystko działa tak jak oryginał tzn lepiej jak oryginał który raz działał raz nie teraz mam wszystko wpożo więc można zamknąć temat a dodam że z forum niczego się nie dowiedziałem każdy tzn prawie każdy ma taki problem ale nikt nie potrafi zdiagnozować mi tez zabrakło do tego sił i zrezygnowałem wolałem dać 250zł i mieć wszystko oddzielnie nie oryginalnie ale sprawnie i to mnie cieszy ale nie znaczy że przestaje mnie nęcić co było powodem tego problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e34 bardzo czesto rozlazi sie obudowa silownika, a ze switche sa w srodku to czesto nie sa zwierane i jesli centralka dostaje na raz 2 sygnaly otworz i zamknij potrafi sie zablokowac. bardzo czesto pekaja kable idace do tylniego zamka w klapie (nim tez mozna sterowac centralnym) to nie jest nowe auto - problemow moze byc setki i nie da sie zdiagnozowac problemu zdalnie. chyba nie wymagasz od nas szklanej kuli ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.