Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mnie tez czasem denerwuje jak jade po miescie, krece moje 1.6 np do 3,5 tysiaca obrotow, a tu panda na ogonie mi siedzi i wogole nie zostaje z tylu :duh:

 

To krec do 5000tys i wtedy zostanie z tyłu. Nie robcie znow z 316i jakiejs zawalidrogi bo jednak to ma 12s do setki i mozna rozwinac nawet 200km/h wiec osiagi nie sa zle jak dla przecietnego zjadacza chleba...

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No niestety tak jest ze masa robi swoje,punto2 ze zwykym silnikiem 1.4 16v mA 9,8 do setki czyli z isem i 2.0moze powalczyc.
Opublikowano
jo do "setki" to se może walczyć, ale powyżej 100 km/h raczej nie ma nic do powiedzenia - atakie sytuacje na trasie zdarzają sie najczęściej przy wyprzedzaniu choćby. W mieście punto może sie wydawać szybkie i zwinne- wiem, bo miałem kiedyś, ale na trasie...to inna liga niż najwolniejsze z wolnych bmw
Opublikowano

Witam.

 

Dziś na trasie 30km jechałem cały czas za Transporterem TDI (pewnie 2,5) i jedyną moją ambicją było utrzymanie za nim tempa. Kręciłem momentami do 5000, w zakrętach w sumie go dojeżdżałem ale po prostej jakby tak odchodził ten T4 pomimo moich starań. I naprawdę jechał szybko, jak jakiś debil, zakręty chyba na granicy przyczepności, a na prostej zarejestrowałem na swoim liczniku 160 km/h i chyba nawet trochę mi odchodził wtedy. BMKa dzielnie walczyła ale myślę że trzeba by 325i żeby go spokojnie wyprzedzić.

Już nie bawię się z Transporterami bo wiem że szkoda wachy i silnika, te VWki naprawde jadą.

 

Wogóle jak już widzę znaczek TDI na klapie to odpuszczam bo bez sensu, skoro mogę ścignąć tylko 1,9TDI 90KM a to i tak ciężko....

 

DOSTAWCZAK drodzy Państwo, DOSTAWCZAK!

Opublikowano

Ja tu popierałbym sytwierdzenie: MASA

Taka panda waży z 900kg a kolegi 316 około 1150-1200 a jak kolega przydusi powyżej tych 3500RPM to ją zniszczy a ona juz nic na to nie poradzi co do transorterów to ciekawe bo ja moją 520I 150KM objeżdzam bez problemów a masę mam 1425kg plus moje 95kg:)

No i podstawa z maluchem jest podstawowa sprawa to mały brzydki niewygodny powolny samochód i tak zostanie nawet jak zamontujesz tam silnik od jaguara

A co do ścigania się z autami typu clio to to są sporo lżejsze auta i przede wszystkim nowsze postawcie je znimi w szranki nowe 3er i je zniszczy bo postęp w silnikach idzie do przodu w BMW jak i u reszty a postawcie obok siebie clio z roku dajmy na to 1994 i zobaczcie co z niego zostanie a no i sprint do setki to nie wszystko ważne co się dzieje powyżej niej:)

Kiedyś znajomy objechał mnie golfem 1.8 ( 90KM) bo się zagapiłem spod świateł ale już przy 110 jego autko zaczęło kończyć a moje się rozpędzać i mimo że wystartował szybciej o około 2s to szybko został z powrotem przywołany do porządku

Pozdrawiam kolgeów i stwierdzam że maluchy nam nie zagrożą ani żadne clio( w końcu jest 750i Alpina 450KM)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
No i podstawa z maluchem jest podstawowa sprawa to mały brzydki niewygodny powolny samochód i tak zostanie nawet jak zamontujesz tam silnik od jaguara

 

To popatrz jakie w tym roku maluchy startowały na KOE

Opublikowano

dziwne 316 coupe ma do 100km/h ma 12,7s a punto 1,2 ma do setki 14,5 wiec dziwi mnie ze dajecie sie objechac punto .moja e30 1,8 na prostej idzie leb w leb samochodami typu fiat do 1,4l .Przy predkosci 80-100 km/h fiaty niemaj sily juz tak dynamicznie isc jak bmw i sorki ale niema sensu porownanie bmw ktore wagowo ma 1310kg a punto czy clio ktore przy silnym wietrze lataja po trasie od lewej do prawej .

 

 

REASUMUJAC: :D BMW RADOSC Z JAZDY :D

Opublikowano
wydaje mi sie ze duzo tez zalezy w jaim stanie jest silnik, scigalem sie niejednokrotnie z kumplami co maja civic'i 1.5(90km, co niby ok 10s do setki) i golf'em 3 1.8gt i kazdego zawsze wyprzedzilem minimum o pol dlugosci auta :)
Opublikowano

Clininc nie zrozumiałeś mnie chodzi mnie o to że porównywanie malucha do bmw to przesada bo w maluchu trzeba sporor grzebać żeby dało radę pokonać bmw choćby i 316 a jak sporo pogrzebiesz w bmw to żaden maluch go nie dogoni mój były polonez potrafił zniszczyc CC czy SC z wyjątkiem sportinga bez oporów że o maluchu nie wspomnę

A przede wszytskim jechałem kiedyś maluchem i sorki ale mam 194cm wzrostu i sam zająłem całą tylną kaqnapę siedząc w poprzek wiec nie wiem czy to pudełko po zapałkach wogóle można autem nazwać

Dla mnie maluch nigdy nie był i nie będzie autem w dosłwonym sensie i nie przekona mnie do tego nawet jak 100 będzie rozwijał w 2 sekundy:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
318is, hmm, to takie M3 dla ubogich, nie powiem czuć już jak się ładnie zbiera...

 

Haha, dobre... :lol:

 

Zauważyłem, że przyśpieszenie samochodu rośnie odwrotnie proporcjonalnie do czasu posiadania go :wink: jak mojego kupiłem, to zbierał się, że hoho, a teraz muszę czasem wysiadać i popychać :wink:

 

316 i 318 to samochody do jazdy samemu - z 3 osobami, a już nie mówiąc o pełnym bagażniku, rewelacji nie ma - zwłaszcza na niskich obrotach.

Opublikowano
316 i 318 z 4 osobami jeżdżą jak polonezy z 1 osobą, wiem bo mam, i jest masakra pod tym względem. Wogóle ostatni raz kupuje BMW z 4 cylindrami, to wogóle nie jeździ, żebym ja kurde musiał stawac bok w bok z Felicią 1,6, ja chce czegoś więcej :P
Opublikowano
316 i 318 z 4 osobami jeżdżą jak polonezy z 1 osobą, wiem bo mam, i jest masakra pod tym względem. Wogóle ostatni raz kupuje BMW z 4 cylindrami, to wogóle nie jeździ, żebym ja kurde musiał stawac bok w bok z Felicią 1,6, ja chce czegoś więcej :P

To wymontuj gaz lub wymień kable WN, świece, filtry itp., a nie narzekasz. Ja nie mam żadnych problemów z Polonezami czy innymi samochodami o pojemności 1.6-1.8. Nawet ostatnio Audi 80 2.0 dostało i to znacznie. Wracając do Poloneza, to kolega ma z silnikiem rovera i nie ma ze mną szans.

Opublikowano

Witam, kolega Bagor znowu mnie pewnie zruga za wypowiadanie się nie na temat :( ale, raz kozie śmierć :).

 

Jak już parę osób napisało, 3 z silnikiem do 2l to nie autko do sprintu na 1/4 ani nawet do 100 km/h. Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem, miałem okazje niejednokrotnie nim jeździć (mama miała takie autko przez pewien czas) i z buksowaniem kołami przy wrzucaniu 2 nie było żadnego problemu, ale co z tego jak powyżej 100 było już tylko gorzej. Piszecie, że maluch,mk2,punto etc was objechało a który z was zamieniłby 3 na któreś z tych wymienionych ? ŻADEN :). Swoją drogą może ostatnio coś wisi w powietrzu bo po wjeździe na obwodnice Krakowa (zanim ta była jeszcze robiona na wysokości Tyńca) , wyskoczył zza mnie passat (kombi) i mi odjechał :oops:

Opublikowano
kiedyś się mówiło, że IS, to M3 dla ubogich, ale dotyczyło to E30 - nie E36 :idea: ;)

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem...

 

no bez przesady! mowimy o clio 1.4 75km? tez ktos z rodziny ma ten wynalazek i to ma niby byc zrywniejsze od 1.6 czy 1.8? dla mojego 1.6 to jest znikajacy punkt w lusterku :lol:

Opublikowano
Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem...

 

no bez przesady! mowimy o clio 1.4 75km? tez ktos z rodziny ma ten wynalazek i to ma niby byc zrywniejsze od 1.6 czy 1.8? dla mojego 1.6 to jest znikajacy punkt w lusterku :lol:

 

Ja tez mam 316 tylko ze sedan i jezdzilem rownierz clio 1.4 75km i w miescie niestety wydaje mi sie bardziej dynamiczny od BMW ale to moze zludzenie bo ma przedni naped. natomiast na autostradzie ja BMW jechalem w cztery osoby a ten kolega od clio w dwie i go odchodzilem niemilosiernie, zreszta na trasie tez widzialem to w lusterku jak znikal :twisted:

Opublikowano

Było już późno, i zapomniałem o tym napisać, ale jest taka wartość jak km/tonę i ten współczynnik jest pewnie wyższy np. w przypadku Clio (nie wiem bo nie znam dokładnej wagi) niż np w 316, stąd takie różnice.

 

W przypadku e55 amg wynosi on ~157km/tonę

Opublikowano
Jak wywoziłem makulature to mi zważyli auto przy okazji i wyszło 1240 kg! Dodatkowa wage dawały: subwoofer dosyc ciezki, LPG (zatankowane okolo 20 litrow), benzyna około 15 litrow. Wiec troche waży taka beemka...
Opublikowano
w małych i mniej komfortowych samochodach jest pozorne odczucie lepszego przyspieszenia- im samochód bardziej wyciszony i większy, cięższy to odczucie to maleje, co nie znaczy wcale że przyspieszenie jest słabsze...
Opublikowano
w małych i mniej komfortowych samochodach jest pozorne odczucie lepszego przyspieszenia- im samochód bardziej wyciszony i większy, cięższy to odczucie to maleje, co nie znaczy wcale że przyspieszenie jest słabsze...

 

dokladnie tak jak pisze kolega, jak jezdze ze znajomym e60 3 litry "to wogole nie czuc wciskania w fotel" jedynie te 7s do setki widac na predkosciomierzu :P

 

a wracajac do clio, to ten wynalazek nie ma szans nawet z 316 w miescie czy gdziekolwiek indziej

Opublikowano

Wtrącę się do dyskusji..

Mam 316 ale z silnikiem 1.9L (nic nie zmieniałem tylko egzemplarz z końca produkcji z silnikiem już od E46) Nie wiem jak to Niemcy zrobili ale z tej pojemności "wycisnęli" 105KM.. Ogólnie 0-100 katalogowo 11.9s czyli prawie jak polonez.. Ale.. jest jeden pozytywny aspekt.. Auto ma max moment obrotowy 160Nm przy 2500obr/min I to jest wielce OK Nie trzeba kręcić silnika do 4-5k obrotów. On po prostu od 1.5k ciągnie (wiem że moment w porównaniu do M3 to momencik ale ja sobie chwale)

Posiadam go od niedawna dlatego jeszcze sie z innymi nie sprawdzałem sie ze skrzyżowania ale wydaje mi się że na trasie przyspieszenie np od 40 z trójki będzie dużo lepsze niż u konkurencji..

Dla porównania. Rodzice mają Toyotę corolle (5 drzwi) 1.33cm3 moc 86KM a przyspieszenie 0-100 ma takie samo tylko silnik ciągnie od 3.5k obrotów poniżej ma ogromną "turbo dziurę":-)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.