Skocz do zawartości

[E36] bardzo porszę o pomoc przed kupnem


chemmist

Rekomendowane odpowiedzi

http://piotrbmw.bravehost.com/chemmist.html

są fotki tego auta. Z tego co wiem w komorze silnika powinnien być kolor jak nadwozia, ale matowaty (nie metallic).

 

PS. nie wiem o jakich cenach mówicie, ale byłem dzisiaj na giełdzie samochodowej i stała czarna E36 325 czarne szybki, skóra, elektryka szyyb lusterek, zawieszenie ostro obniżone (koła w nadkolach, rozklepane nadkola), alufelgi, świerzo sprowadzona za 21 tys. zł Bliżej się nie przyglądałem, ale wygladała nawet fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest cos kombinowane bo pod maską powinien być cały matowy, poza tym ta mastyka na 99% nie jest oryginalna jeśli juz baranek w 92r to conajmniej 2 razy szerszy, przynajmniej ja takie widziałem ale mogę sie mylić

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest cos kombinowane bo pod maską powinien być cały matowy, poza tym ta mastyka na 99% nie jest oryginalna jeśli juz baranek w 92r to conajmniej 2 razy szerszy, przynajmniej ja takie widziałem ale mogę sie mylić

 

Jutro zadzwonię do bmw i może coś mi powiedzą, poza tym jutro będzie podniesiony to myślę wsyzstko się wyjaśni. Dobrze wiedzieć że wszystko pod maska powinno być matowe.

W takim razie pytanie teraz, samochód poza tym może dzwonem, jest w stanie naprawdę dobrym, kompletny, w srodku bardzo czysto. Jak myślicie warto się interesować powiedzmy gdyby był dobrze naprawiony po dzwonie czy od razu takie po dzwonie odrzucać? Od razu mówię że nigdzie nie wychodzi rdza, a lakier w niby bitym przodzie nie odbiega od reszty samochodu, więc może było to dawno temu i dobrze świadzczy o naprawie?

Czytałem tutaj na forum tekst jak kupować bmw, wynika z niego ze z poczatku lat 90 bmw mają bardzo słabe podłużnice i każdy dzwon powinien dyskwalifikować auto, to prawda?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zależy czego oczekujesz po samochodzie. Ja nie chciał bym jeździć autem powypadkowym po stłuczce może być ale jak dzwony były ruszone to bym się mocno zastanawiał, poza tym może był robiony w ASO i został naprawdę dobrze naprawiony, jak zajżysz pod auto to się więcej dowiesz, ostrego dzwona nie da sie zamaskowac tak aby nie było widać pooglądaj b. dokładnie wszystkie uszczelki i plastiki czy przypadkiem nie zostały pomalowane, odkurz na wiązkach elek. najlepiej jak byś miał możliwość umycia auta wyjdą wtedy wszystkie nie doróby w postaci przyklejonego kużu do lakieru itp szukaj w komoże silnika bo tam się nie poleruje lakieru.

A poza tym to może nie jest bita oby tak, było trzymam kciuki :wink:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest cos kombinowane bo pod maską powinien być cały matowy, poza tym ta mastyka na 99% nie jest oryginalna jeśli juz baranek w 92r to conajmniej 2 razy szerszy, przynajmniej ja takie widziałem ale mogę sie mylić

 

właśnie odszukałem zdjecie mojego e36 i niewiedzieć czemu też jest w metalicu pod maską i taki przyjechał z niemiec.

Z tą mastyką ze zdjecia też nie byłbym taki pewien czy to nie oryginał.

Dziś na giełdzie oglądałem pare trójek i wszystkie mialy różne szyby.

kiedyś


E32 730

E36 318

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego matowego w komorze silnika, to podobno lakier jest nawet kilka razy droższy, więc nie każdy po dzwonie maluje go na matowo.

 

Ps. najlepiej przed ostatnią decyzją kupna tego auta obejżyj inne egzemplaże na sprzedaż. Może jakiś inny ci sie spodoba. Przejedź się kilkoma autami (z różnym silnikiem), wtedy będziesz wiedział czy to jest "to" auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie odszukałem zdjecie mojego e36 i niewiedzieć czemu też jest w metalicu pod maską i taki przyjechał z niemiec.

Z tą mastyką ze zdjecia też nie byłbym taki pewien czy to nie oryginał.

Dziś na giełdzie oglądałem pare trójek i wszystkie mialy różne szyby.

 

Pocieszyłeś mnie :) a tak wogóle to samochód nie jest metalic tylko zwykły granat, nazwa koloru to "atlantisblau" wg lepki na lewym kielichu. Tak jak pisałem jutro bedzie wszystko jasne.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden lakiernik nie położy baranka tak jak fabryka,a to mi wyglada na fabryke.Jeżeli chodzi o szyby :nawet w fabrycznie nowych BMW mogą być szyby różnych marek(tak jak na zdjęciach) splintex,sekurit ,sikursiv

 

szyby parami są tych samych firm np w przednich drzwiach, w tylnych, tylne trójkąty itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zkup nowej 330 stać nielicznych :) , ale servis czemu nie, jak ktoś chce jeździc autem przez pare ładnych lat. Przynajmiej wie co się kupuje, bo złomu jest bb.dużo. Kolega co pisał temat pokazywał mi fotki swojego przyszłego auta, wg. mnie nie warte swojej ceny..:(

 

widziałeś tylko szyby i komorę silnika chyba....

 

Podesłałeś mi te fotki mówiąc że to spawy ( :!: najpier było sprawdzic czy to nie suvax czy coś innego... :!: ), więc widząc tak " spawany kielich" nie kupił bym tak bitego auta chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zkup nowej 330 stać nielicznych :) , ale servis czemu nie, jak ktoś chce jeździc autem przez pare ładnych lat. Przynajmiej wie co się kupuje, bo złomu jest bb.dużo. Kolega co pisał temat pokazywał mi fotki swojego przyszłego auta, wg. mnie nie warte swojej ceny..:(

 

widziałeś tylko szyby i komorę silnika chyba....

 

Podesłałeś mi te fotki mówiąc że to spawy ( :!: najpier było sprawdzic czy to nie suvax czy coś innego... :!: ), więc widząc tak " spawany kielich" nie kupił bym tak bitego auta chyba...

 

powiem szczerze że nie rozumiem twojej odpowiedzi, twierdzisz ze samochód jest źle zrobiony, czy właśnie że dobrze :?: Co do wprowadzenia w błąd to przeprosiłem Was, nie jestem ani balacharzem ani lakiernikiem, nie znam sie po prostu na tym, wygladało mi to na pierwszy rzut na obspawanie, potem mnie olśniło że to jest taka masa którą sie nakłada na łączenia.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chemmist nie musisz nikogo przepraszać. Ważne jest abyś kupił dobrą beemkę, żebyś póżniej nie żałował. Więc jak masz pytania to pytaj śmiało, każdy chętnie Ci pomożę, ale pamiętaj: telepatycznie nie powiemy Ci czy auto było bite, czy nie. Niezbędne przy kupnie jest zaprowadzenie do jakiegoś serwisu, gdzie sprawdzą Ci grubość lakieru i sprawdzą czy nie było po dzwonie. Widać dużego doświadczenia nie masz w kupowaniu aut, więc radzę Ci wydać 300 zł na dobrę badanie, niż potem żałować, że kupiłeś jakiegoś Frankensteina (składanego z kilku). Powodzenia przy kupnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz,tak sobie myślę, że napewno-o ile jest w b. dobrym stanie -to opłaca się go kupować nawet i za 15 000zł, ale zajrzyj na trader:

http://www.trader.pl/details,131,235517313102920040941051.asp

co prawda rok starszy,ale cena ciekawa, a przyznam Ci się szczerze, że mój był jeszcze tańszy niż ten z tradera,( a silniczek 2.0 , w stanie doskonałym)...tak więc zastanów się jeszcze, zgadzam się z mac'iem i marco, że cena...no wiesz, troszkę wygórowana, może spróbuj jeszcze poszukać...ps. sprawdziłam szyby w moim-wszystkie mają tego samego producenta...

Napisz czy się na niego zdecydowałeś, i pamiętaj, nie ta Beti, to inna, pokochasz każdą :wink:

pozdrawiam, Lady_BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.