Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

To moj pierwszy post na tym forum wiec chce sie najpierw przywitac :D

A teraz do rzeczy...

mam nielada problem, a mianowice jakie auto wybrac

zastanawialem sie pomiedzi Audi A6 1,9tdi ok 2000r, a BMW 5 najlepiej 2l d

Czytalem wiele na temat obu aut i trudno mi sie zdecydowac co wybrac Na dzien dzisiejszy jestem przkonany na bmw, lecz mimo wszystko prosze Was o pomoc w najtepujacych sprawach

1. jak wyglada awaryjnosc 5 (intersuje mnie model po liftingu w 2001)

2. jakie plusy i minusy ma 5 w stosunku do A6

3. co sadzicie o jakosci materialow/blachy itp w stosunku do konkurencji... nigdy niemialem BMW wiec jestem "zielony" na temat tych autek

4. aha i jeszcze jedno jaki silnik polecacie?, jaki wg. Was jest najlepszy kompromis pomiedzy osiagami a spalaniem? W gre wchodza tylko jednostki wysokopręzne.

prosze rowniez o wszystkie obiektywne oceny tego samochodu

pozdrawiam

Opublikowano

Odpowiedz na te pytania na pewno znajdziesz na forum. Było dokładne porównanie e39 z a6 , na temat silników itp też wszystko znajdziesz. Ja np. nie brałbym nawet pod uwagę 2.0d w e39 wolałbym juz 1,9 w audi. Z diesla BMW przychodzi mi tylko jedno rozwiązanie 3,0d- na pewno lepszy od audi. Blachy audi robi lepsze i to bez dwóch zdań, sylwetka obu marek to rzecz gustu.

Poczytaj i wybierz co Ci pasuje. Spróbuj też na forum audi, tam też dadzą Ci kilka rad :roll2:

• Członkowie klubu
Opublikowano
Na forum BMW nie spodziewaj się, że zachwalać będziemy AUDI :lol:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano