Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Płyn na maksa już dolewałem, musi być coś innego.

 

.....Kincek a komp nie pokazuje Ci przypadkiem żadnego komunikaty jak np:,,brake assist inact,,? Jeśli jest za mało płynu to pokazuje sie napis: ,, low brake fluid,, . Gdy natomiast masz ten pierwszy komunikat to czekam Cię sprawdzenie połączenia czujników na zaworze od wspomagania lub jak tu najczęściej bywa wymiana czujnika. Przepis naprawy jest ogólnodostępnymi ale na razie zobaczymy co tam masz na wyświetlaczu.Co do bicia przy hamowaniu to sprawdzić musisz: klocki, tarcze, zawieszenie, dokręcenie kolumny kierowniczej (śruby potrafią sie odkręcić lub mechanicy potrafią niedokrecić), zbieżność, opony no i felgi.

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Juz Ci odpowiadam na wyświetlaczu jak działał wyświetlało sie servonetto innotiva, czyli to moze byc cos z tym serwem zawieszenie z przodu wymaga wymiany końcówke drążka wiem, ze trzeba wymienić 2. Płynu jest ok ale jest stary i idzie do wymiany. Także tak to w skrucie wygląda. Felgi na bank dobre. Zbieżność na 100 do regulacji troche ściąga w prawo, ale dopiero po wymianie drążków. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Więc ,,servonetto innotiva,, (masz po włosku komunikaty kompa) to to samo co ,,brake assist inact,, więc czujnik do wymiany lub nie łaczy jakiś przewód. Te czujniki sypia sie nagminnie. Najważniejsze, że możesz jeździć z Tym bezproblemowo. Przerabiałem ten temat i cała naprawa wraz ze zdjciami opisana jest na stronie: http://bmwe32.masscom.net/ w dziale BRAKES pod tytułem ,,brake pressure warning,,.Jak uporządkujesz resztę z zawieszeniem to zobaczymy co dalej ale stawiam na tarcze lub klocki.
Opublikowano
Nie wykluczam niczego, choc jak wczesniej pisalem, z zewnatrz klocki wygladaja grubo, ale moga byc powyginane tarcze(do przetoczenia), licho wie. W razie czego znowu bede robil wszystko, tylko to daje 100% pewnosc, ze wszystko bedzie dobrze. To jest chore, siedze na wakacjach a mysle o samochodzie, no coz taka choroba. A z zawieszeniem to reszte zrobie chyba na febi i tak powinno byc w miare dobrze. Natomiast jakie klocki i tarcze szly na pierwszy montaz(producent)? Nie ukrywam, ze splukalem sie troche z kaski, ale mimo wszystko chcialbym zeby wszystko bylo jak nalezy, czyli dobrej jakosci. ROMANEK, dzieki za podpowiedz z tymi hamulcami, denerwowalo mnie to strasznie. Natomiast jakbys dysponowal wiedza co zrobic by elektrozawor zaczol dzialac(cieple powietrze w panelu srodkowym i na szybach) to bylbym Ci bardzo dzwieczny :D . Pozdro. Opalenizna boli :diabel_faja:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Jeśli masz tam tylko zimne powietrzne to możliwe, iż cewki w elektrozaworze nie otwierają obiegu. Posłuchaj czy po wciśnięciu przycisku na panelu klimatronika czy słychać ruch klapek w środku pulpitu lub czy po przekręceniu kluczyka w pozycje dwa masz pstryk przy cewce tej od ogrzewania?
Opublikowano
,,servonetto innotiva,, (masz po włosku komunikaty kompa)

KinceK, kupiłeś auto sprowadzone z Włoch ?? To by wiele wyjaśniało ...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Chyba w kazdych warunkach by padlo- ze starosci :( . Na Krecie ani jednej 8, ale Polonez Truck to i owszem. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Nawet w ojczystych dla osemki niemczech, ciezko je spotkac :8)
Opublikowano
Jeśli masz tam tylko zimne powietrzne to możliwe, iż cewki w elektrozaworze nie otwierają obiegu. Posłuchaj czy po wciśnięciu przycisku na panelu klimatronika czy słychać ruch klapek w środku pulpitu lub czy po przekręceniu kluczyka w pozycje dwa masz pstryk przy cewce tej od ogrzewania?

 

Słyszę jak klapki chodzą. A gdzie ta cewka się znajduję? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Jest bardzo proste rozwiązanie w starych Bmw założenie zaworu kulowego za 35 zł 3/4"Lub kupienie zaworów za 670,00pln

:mrgreen:

 

Jak taka operacja miała by wyglądać? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Jeśli masz tam tylko zimne powietrzne to możliwe, iż cewki w elektrozaworze nie otwierają obiegu. Posłuchaj czy po wciśnięciu przycisku na panelu klimatronika czy słychać ruch klapek w środku pulpitu lub czy po przekręceniu kluczyka w pozycje dwa masz pstryk przy cewce tej od ogrzewania?

 

Słyszę jak klapki chodzą. A gdzie ta cewka się znajduję? Pozdro.

 

Elektrozawór z cewkami znajduje sie obok skrzynki bezpieczników i jest przykryty plastikową pokrywką.

Opublikowano

Dzięki wielkie :D

 

Mam takie pytanko z innej beczki, które mnie nurtuje, jak stwierdzić którym egzemplarzem jest mój model, czy jakoś po VIN-ie można dojść? Moje auto jest z 1990/07 także bardzo mnie to ciekawi, jak coś wam wpadnie do głowy to dajcie znać.A i powiem Wam ciekawostkę, zgasła mi lampka od hamulców tak po prostu(usunął się błąd) i cieszy mnie fakt, że po raz pierwszy ujrzałem czystą tablicę po dwukrotnym wciśnięciu check, ale przy przegrzewającym się samochodzie i błędem w hamulcach było to niemożliwe check cały czas się palił niezależnie ile razy naciskałem przycisk. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Dzięki wielkie :D

 

Mam takie pytanko z innej beczki, które mnie nurtuje, jak stwierdzić którym egzemplarzem jest mój model, czy jakoś po VIN-ie można dojść? Moje auto jest z 1990/07 także bardzo mnie to ciekawi, jak coś wam wpadnie do głowy to dajcie znać.A i powiem Wam ciekawostkę, zgasła mi lampka od hamulców tak po prostu(usunął się błąd) i cieszy mnie fakt, że po raz pierwszy ujrzałem czystą tablicę po dwukrotnym wciśnięciu check, ale przy przegrzewającym się samochodzie i błędem w hamulcach było to niemożliwe check cały czas się palił niezależnie ile razy naciskałem przycisk. Pozdro.

 

Tu masz VIN decoder.

 

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

 

Co do radości ze zgaszona kontrolką od hamulców to oby radość nie była przedwczesna.Wymieniałeś może czujnik na zaworze o którym wspominałem wcześniej?

Opublikowano
Tak się bardziej dziwie niż cieszę, jeszcze nic nie wymieniałem, jedyne na co miałem czas to przejażdżka. Dzięki za dekoder jak dorwę się do dowodu to sprawdzę, ciekawe czy zmieszczę się w 1000 albo 2000. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Fotka po naprawie wyświetlacz(jeszcze lampka się przepaliła), było lepiej, chyba padnie decyzja o mocniejszej naprawie wiążącej się z ewentualnym padnięciem, jeżeli się uda to się uda, jak nie to kupię nowy. Pozdro.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img407.imageshack.us/img407/9844/dsc00392ds5.jpg

 

A spalanie nadal widać 24.9l. No cóż.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa, mianowicie nie wiem czy przypadkiem nie powinienem mieć spryskiwaczy reflektorów. Mam zbiornik w tylnym kole, dodatkową pompkę spryskiwacza i tę badziewną rurkę co wygląda jak wąż ogrodniczy(kończy się opaską zaciskową przymocowaną do niczego), dobrze widać na tym zdjęciu dodatkowy silniczek. Wiem, że zderzak był robiony(mógł być wymieniany, czego jestem coraz bardziej pewien), co sądzicie o tym?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img252.imageshack.us/img252/6191/dsc00198ll8.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

A ja mam pytanie.

Czy zamek do schowka będzie pasował od innej '8'? Chyba kluczyk nie ma tutaj takiego dużego znaczenia.

 

Jeśli ktoś by miał na zbyciu ten zamek chętnie się nim zaopiekuje.

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze jednak kluczyk ma znaczenie.

I taka ciekawostka: czy wiecie ze zamykajac schowek na kluczyk, zamyka sie rowniez bagaznik :8)

Opublikowano
Wkładka zamka jest skalibrowana na twój oryginalny kluczyk wiec jeśli chcesz nową wkładkę (ok 80 pln w serwisie) to będziesz musiał ja sobie dopasować do klucza i od razu mówię -ciężka sprawa!Poza tym jeśli bierzesz akurat w tym przypadku używane części z innej 8ki to sprawdź czy miała ona podwójny schowek czyli bez poduszki lub pojedynczy czyli z poduszką.Mechanizmy tych dwóch opcji są kompletnie rożne (dodam, iż są sprzężone z oświetleniem schowka)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.